Translate

5 Mart 2012 Pazartesi

749.bölüm..


lokmaları ,boğazımıza dizdi resmen.. mantosunu giyip, baş örtüsünü bağlamış.. 
hadiiii dedi durdu.. 
firuze hanım da.. yanında, konuşuyorlar.. resim çektireceğiz diyor.. duydum..
 
biz de üçümüz ayağa kalktık.. 
tuna bana bakıp.. 
 
tu--- iremm.. konuş.. 
ir---- ne konuşayım ki.. yasinle uyuklamanıza ,gerek kalmadı işte... 
hala bundan sonra ,size..oturun,gelin diye ısrar etmeyecek... daha ne istiyorsunuz... 
 
ya---  ne dedin de.. değişti.. 
tu--- şimdi de,kovar gibi.. döverim ,diyip.. eve zorla gönderiyor..sokaklarda ne işimiz varmış.. 
 
ir----  e istemiyorsanız.. yorgun değillermiş derim... oturursunuz... halaaaa.. 
mu--- yettim gelin..  
 
ya--- ir--- tu--- hah hah hah... 
 
 
vedalaştık.. evden çıkıp,arabalara bindik.. 
halamı tuna götürüyor.. 
evi yakın zaten.. 
.. ben dönmedim..halamı indirip,kapıya kadar götürecek diye.. yolda bekliyorum.. 
 
 
on beş dakika geçtiği halde gelmiyor... ne oldu diye .. telaşlanmıştım ki.. 
arabanın geldiğini gördüm.. 
 
. yola gelince...yanımda durup, camı açtı... 
 
tu--- alacağın olsun ,senin.. 
ir---- niye.. ne oldu ki... 
tu--- (gülerek) halam,beni hocaya götürüp... muska yazdıracakmış.. 
 
ir--- neee.. hahhhh hah hahh.. 
yapıştım direksiyona bayılıyorum.. gülmekten... 
 
tu--- iremmm.. eve gidelim de.. bende öyle güleceğim... 
ir---- (sildim gözlerimi) ayy.. tunaa.. (derin derin nefes alıyorum, sakinleşmek için) ne dedi sana... 
 
tu--- önden buyur.. evde anlatırım.. elimden çekeceğin var,irem.. 
 
ir--- çektir de.. ben ne demişim ki..muska ne alaka yani.. kırılmasın diye.. yorgunuz,yorgunlar ..oturun diye ısrar etme.. gidelim biz dedim... bunda ne var ki.. 
 
tu---sencee.. yorgun diyince..  o ,başka türlü birşey  anlamış işte... hemde ,yasinle beraber gidecekmişiz.. hah hah hah.. 
 
ben iptal oldum tabi.. nasıl gülüyorum ,arabanın içinde... 
 
sakinleştikten sonra hareket ettik.. gidiyoruz.. 
eve nasıl geldim ,bilmiyorum valla.. ... park ettik arabaları... 
 
ir--- ay tunaa.. hiç böyle güldüğümü ,hatırlamıyorum.. 
 
tu--- (belime sarıldı,bir koluyla) iyi ya.. sıra bende.. yürü bakalım.. 
 
ir---  aklıma geldikçe ,gülerim artık... 
 
evin kapısını zor açtım.. karnımı tutuyorum... 
 
içeri girip.. ayakkabılarımızı çıkardık... 
ir--- su içmem lazım.. boğazım kurudu.. offf of .. 
tu--- iç de.. gel,bekliyorum.. 
 
**********
 
içtim suyumu.. ışıkları kapatıp.. yatak odasına gittim... 
tuna yatmış bile.. 
tu--- başla .. 
ir--- hah hah haahh..
tu--- (kendisi de gülüyor ama ) gülmeden.. anlat şunuu... 
 
üstümdekileri çıkarırken.. kahkahalar arasında anlattım... geceliğimi giyip.. yüzümü yıkadım.. 
gelip yattım.. yanına.. 
 
ir--- ee sıra sende.. halbuki ,tuna duymasın demiştim..nasıl söyleyebildi ki.. sana..
 
tu--- dediğinden ,bahseder mi hiç..açıkça söylemedi ki..  seni karıştırmadan ..
on dakikada ,neler saydı neler.. 
nazar değdirmiş bana, körolasıcalar.. 
çok iyi bir hoca varmış.. muska yazdıracakmış... 
"sinirlisin,yasin de.. öyle..ikinizi beraber götüreceğim..şifa oğlum ,şifa .. itiraz etme kuzum "diyor.. 
gücümüz,kuvvetimiz artarmış.. yorgun olmazmışız...  
 
 karım fıstık gibiymiş.. 
ondan.. başkasına bakarsam,gözümü oyarmış... hakkını helal etmezmiş.. 
kaç kere,"halaa "dedim bilmiyorum.. 
her seferinde.... "sus bakim" ,diyor..
 
dinledim dinledim..niyetini, anlamaya çalışıyorum da.. muska ne alaka ,hiç aklıma gelmiyor ki.. maksadı.. 
 
baktım ki, ciddi .. "ne muskası hala ,nereden çıktı bu.. 
gitmiyorum,ısrar edersen.. bir daha gelmem, buraya "dedim.. 
 
"beni yanlış anlamışsın, ben senden her zaman.. memnun olurum" diyince..  jeton düştü.. 
eğer sen,muzurluk yapmış olsan.. gerçekten çok kızacaktım.. 
hale bak,sen ne diyorsun... o ne anlıyor..  sabaha kadar ,uyumaz şimdi.. oğlan, hasta oldu diye..
iyiyim desem de,inandıramadım.. 
 
elini tutup.. belime koydum.. sarıldım sıkıca.. 
ir--- üzülme tunam.. yarın anlatırım ,ben ona.. 
tu--- neyii.. 
ir---- iyi olduğunu.. tabi ki,neyi olacak.. 
tu--- bu seferde ,başka birşey anlar diye ..korkuyorum..
 
ir---- hah hah hah.. ayyy.. ufff .. tunaaa.. 
tu--- ya gülmesene.. 
 
ir---- şeyy.. sana birşey getirecekmiş.. yedirecekmişim.. 
ne bileyim..bende,olur dedim..
kuvvet macunudur.. allah bilir..
hah hah hah... oy karnımmm.... çok gerekliymiş gibi...  yedikten sonraki... 
halimizi düşünemiyorum... 
ben önde ,sen arkada kovalarmışsın beni... yakalarsam öperim,der gibiii..hah hah haaahh..
 
elimle gözlerimi ,siliyorum.. tuna niye gülmedi ki.. başımı çevirip, baktım yüzüne.. 
bir garip ,bakıyor bana.. 
 
ir--- ne oldu tunam.. niye öyle bakıyorsun... 


Hiç yorum yok: