Translate

5 Mart 2012 Pazartesi

748.bölüm..


ya--- hiç sorma,koltukta uyumuşum.. bugün mal geldi de.. 
ir--- git yat,yasin.. bizde fazla kalmayacağız..ikimiz de,çok yorgunuz.. 
ya--- hiç olur mu,irem.. 
 
tu--- oturunca..ikimizde uyuklayalım.. yasin.. azat ederler, belki.. 
tu--ya--ir--- hah hah hah... 
 
ir--- hiç sanmam.. üstünüze battaniye örtüp.. uyusun yavrular ,derler.. 
tu--- hıı, haklısın.. sen uyukla öyleyse.. 
ir---- hah hah hah ... o hiç olmaz.. 
 
mu---- çocuklaarrr.. buraya gelin.. ne kaynatıyorsunuzz.. 
ir--- peşimden gelin.. çocuklar... hah hah hah... 
 
salona girdik.. 
fi--- hoşgeldinn yavrumm.. 
ir--- hoşbuldumm.. 
 
ellerini öpüp, oturduk... koltuklara.. 
yasin de, yüzünü yıkayıp geldi.. 
nasılsınız dedik birbirimize... 
 
ben halanın yanındayım... elimi tuttu.. 
mu---  irem,kızım.. niye sıkıldın,anlat bakayım.. 
ir---- boşver hala,işle alakalıydı... iyiyim şimdi.
mu--- tuna arkana yaslansana.. özledik.. hasret giderelim.. yasinde uyandı nasılsa.. otururuz ...
 
fi--- ne ikram edeyim, size.. 
ir---- hiç birşey istemiyoruz.. sizi görmeye geldik... biz... 
fi---- sağolun da,burma kadayıf yaptım.. kaymaklı.. getireyim de tadına bakın... 
 
ya--- ben getiririm anne.. 
ir--- ben alırım ,ben alırım... 
fi--- sen otur,kızım.. 
 
tu--- (gülerek)iremin hiç sevmediği şeyler... 
mu--- yesin kızım.. bele bak,kopacak sanki.. figen de.. kurumuş yavrum.. 
 
tu-- ya--- hah hah hah... 
yasinle,firuze hanım çıktılar... 
 
ir--- (tunaya bakarak..halanın kulağına yaklaşıp..fısıldadım....)
halaa,oğulların öyle seviyor demek ki... şişmanlarsam.. ya,tuna yüzüme bakmazsa... 
 
mu--- uyy..o nasıl laf , kırarım kemiklerini... 
ir--- hah hah hah... 
 
tu--- bana da ,söyleyin..  
mu--- sen gelinimi,üzüyormusun hııı.. 
tu--- haydaaa.. o nereden çıktı... iremm.. ne diyorsun halama.. 
 
ir--- aramızda konuşuyoruz tuna...
(kısık sesle)"bir senden memnunum" demişsin herhalde... 
 
mu--- hee, dedimmm.. 
 
ir--- (devam ettim) halacığım,gelirken..tuna çok yorgunum ,diyordu...bende öyleyim..
çağırmışsın,
seni .. firuze hanımı..kırmamak için geldik.. yasin de..uyuyormuş yazık.. 
biz fazla oturmadan kalksak.. canını sıkmış olur muyuz.. 
sabah erken kalkıyoruz,koşturmaca içindeyiz.. okul ,çiftlik işleri.. tuna gergin biraz.. 
sen aradığında..  sinirlendin demişsin ya.. ondan anlatıyorum.. 
iş hayatı bu,gerliyoruz haliyle.. 
bir de ,ev için..yanıma geleceğim dedikten sonra ,gelmeyince.."halam ,çok değerli benim için... 
gönlünü almalıyım ,üzdüm onu..memnundu.. benden.".dedi... 
sana söylediğimi .. duymasın,olur mu.. niye anlattın der.. 
 
mu--- vay başıma gelenler..  beni"memnun"  etmek için.. görüyor musun sen.. 
 
ir--- halam..memnun olman ,kötü birşey değil ki..o ,hep memnun etmeye çalışıyor.seni.. 
 
mu--- yorgunum diyor öyle mi.. vah yavrum.. 
 gözü çıkasıcalar.. nazar etmişlerdir ,oğluma.. okurum ben şimdi..
 yarın, sana bir şey getireceğim ..onu tunaya yedir ,mutlaka... 
 
ir--- olurr.. halaa, gelirken..firuze hanımın ve senin  kimliklerinizi ,vesikalık fotoğraflarınızı istiyorum..
ev aldık size... yasin,alıp..sürpriz yapacakmış ama.. sen mobilyalarını yenile,hem evleneceksin dedim... 
 
mu--- oyyy kuzumm..kuzularımm.. birde..bizi mi düşünüyorsun sen,
benim cahil kafam işte.. ne bileyim,demeyeydim keşke... 
 
ir--- anlamadım,ne dedin kii.. 
mu--- heç canım.. hadi gidelim.. beni eve bırakın..  
 
firuze hanımla yasin,tatlılar ve meyve sularıyla geldiler salona... 
sehpalara koydular... 
ir--- ellerinize sağlık.. 
fi--- afiyet olsun yavrum.. yiyin  hadi.. 
 
mu--- benim ,çok uykum geldi.. ayşe de,bekliyordur..yesinler de.. hemen gidelim.. 
firuze hasta zaten.. 
yasin de uyusun.. mal indirmişler bugün.. 
bu yavrular da.. dinlensinler... çalışıyorlar.. tunam süzülmüş sanki... yorgun belli..
gelin desen.. hurma dalına dönmüş yavrum.. 
bu saatte,gelmeseydiniz..evinize gitseydiniz ya..ne işiniz var sokaklarda... 
herkesi memnun etmenin ,alemi var mı.. siz birbirinize bakın.. 
 
ben yiyorum..nefis olmuş sahiden... 
tuna eline tabağı alırken,yasinle bakıştılar..
 
ya--- sen buradaydın,ertuna.. anlamadıysan..benim ,hiç şansım yok ki.. 
tu--- irem birşeyler dedi.. işte sonuç.. halamın, buraya gelin dediğini ..duymamış olsam neyse..
şimdi de kovuyor sanki....iremm.. ne dedin halama.. 
 
mu--- eee, kızı rahat bırak.. birşey demedi..o.. her dediğimin ,hesabını mı vereceğim sana...  
firuze.. yarın öğlen hazırlan.. bir yere gideceğiz seninle... 
 
fi--- tamam... da.. biraz daha oturun.. yeni geldiler daha... 
mu--- evlerine gitsinler, sen beni dinle.. he de.. 
 
tu--- ben ,oturmak istiyorum belki.. 
 
hala bana bakarak.. 
mu--- ben bunu döverim.. 
fi--- hiii.. kıyamamm.. 
tu--- ya--- ir-- hah hah hah..


Hiç yorum yok: