Translate

5 Mart 2012 Pazartesi

746.bölüm..


zu--- neyse.. yerleştik,denizdi.. oyundu derken .. akşam yemeğini yedik.. uykumuz geldi ama
.. ay bir sivri sinek var ki.. 
uyumak imkansız.. zaten..hava nemli,korkunç sıcak... 
 
ir--- dur dur,ben anlatayım...kocaman kocaman şişti, kolumuz bacağımız.. kaşınıyoruz devamlı... 
sevim teyzem,kendilerine cibinlik getirmiş.. 
çocuklar yatsın,bizim çadırda dedi... 
biz biraraya gelmişiz ki.. yedi çocuk,alt alta üst üste.. boğuşuyoruz..
marufun çocuklarını görünce,bizim halimiz gelmişti aklıma... 
ne eğlenmiştik..ne gülmüştük..
sonu hüsranla bitti ama olsun... hah hah hah... 
 
zu---bak hala gülüyor... muzur..
 
tuna ,bana bakarak... 
tu--- ne yapmıştın.. irem.. 
 
ir---  ay ,zuhalin hali aklıma geldikçe... hah hah hah...
zu--- tombul şey,ne yapacak.. zıplarken,düşerken.. birilerini iterken..  çadırı ,tepemize indirdi... 
 
tu--- ir-- hah hah hah... 
 
ir--- çadır direğinin altında 
kendisi kalmış..zuhal hala "aliii.. ergünn.. size,birşey oldu mu "diye...bağırıyor
bizimkiler yanımızda değillermiş gibi.. bizde...ciyak ciyak zuhal ölüyor, kurtarın diyoruz.. 
 
annemler,teyzemler.. başka çadırlarda kalanlar da,koştular.. kalabalık oldu birden.. 
çadırın içinden, çıkardılar bizi.. 
ergünle,ali..
zuhali hem öpüyor,hem ağlıyorlar.. bu serseri de.. canı yandığı halde... 
sarılmış ,onları teselli ediyor.. 
 üç kardeşi,gören  herkes ağlamıştı... kız zuhal,çok şanslısın ha... 
 
zu--- (içini çekerek)öyleyim,inkar etmiyorum ki.. ama onlar da şanslı.. 
 
tuna şalgam bardağını,uzatarak.. 
 
tu--- hep şanslı ol,zuhal.. 
zu--- sağol..
tıklatıp.. içtik... hatta ,ben efkarlanıp.. fondip yaptım.. 
 
zu--- ooo...içki içtiğini mi.. sanıyorsun,nedir.. 
tuna ,sen kullan arabayı olur mu.. şalgam bile çarpıyor,iremi..
 
tu--ir-- zu-- hah hah hah.. 
 
ir--- zuhal,gelinlik modeli var mı aklında.. 
 
zu--- bana bırakırlarsa,var da.. her kafadan bir ses çıkıyor.. dekoltesinden,rengine kadar..  
herşeye karışıyorlar..başka çocukları yok,heveslerini kırmak istemiyorum ama..
bakalım ne olacak.. bilmiyorum.. ziyaya değil,bana söylüyorlar.. birde.. 
 
ir--- sessiz gelini ,buldular tabi.. ziya karıştırmak ,istememesinde haklıymış o zaman.. 
zu--- herhalde.. 
tu--- ben sana da, ziyaya da.. güveniyorum.. kırmadan, istediğinizi yaparsınız gibime geliyor.. 
zu--- sağol tuna.. bende, başka yol göremiyorum.. 
 
ir--- (gülerek) zuhall.. bambaşka bir zuhal ol, onların yanında... suzan teyze ,şok olsun...
zu--- başka ?
ir--- tanımadıkları zuhalden ..bir kesit göster,yani.. 
 
zu--- hııı.. suzan teyzeni.. şok edeyim derken, ya ziyayı ihya edersem .. önerin, şu aşamada çok tehlikeli hayatım.. 
 
tu---ir-- zu-- hah hah hah...
 
meyvelerimizi yedikten sonra.. 
zu--- saat 10 olmuş ,kalkalım mı.. teşekkür ederim..bu gece için.. 
ir--- ne yaptık ki, zuhal.. bize de, değişiklik oldu... 
tu--- evet.,iyi oldu..( .............. )sinirlenmiştik.. yine nereden , aklıma geldi.. ya..
 
ir--- zu---tu--- hah hah hah..
 
***********
 
zuhali eve götürüp ,yukarı çıkarınca..
saadet teyzemle..arif eniştemin de orada olduğunu gördük..  girdik mecburen.. 
 
çay içiyorlarmış.. teyzem hemen çay getirdi bize.. hayal abla gelmemiş.. abimlerde yoklar.. 
hoşgeldiniz,nasılsınız faslını geçiyorum.. 
 
sa--- zuhalimm.. kuzum,geçmiş olsun.. seni görmeye geldik, yoksun.. 
zu--- sağol teyze.. çok sıkılmıştım ,oturmaktan... iremler,biraz gezelim dediler... 
 
os--- ağrın, var mı zuhal.. ilacını içtin mi,kızım.. 
zu--- içtim baba.. 
os--- buz torbasını getireyim mi,yine.. 
 
zu--- babam.. sağol.. gerek yok.. yatarken koyarım.. 
ar--- baban,çok üzülmüş.. zuhal.. köyde,evde çok yoruldu.. diyordu.. birde evleneceksin ya.. 
işte böyle..babalar,kızlarına kıyamıyor...
 
tu--- enişte,kıyamasa da.. .. zuhali, mutlu gördüğünde..
iyi ki.. ziya damadım olmuş diyecek, ben eminim..
 
os--- inşallah oğlum.. sizlerin yüzü gülerse,biz de seviniriz.. tabi..
sa--- ziya yaman,maşallah.. kızımızı alıp,götürürse.. ablam, o zaman kötü olur... 
 
ir--- aman teyzem duymasın.. ağlar yine.. 
sa--- mutfaktan çıkamıyor,ablam.. zuhal yok ya,şaşırdı... 
 
ir---- hülya gidince,pek birşey fark etmedi...ama hayal abla olmasa.. 
sen ne yapardın,kimbilir teyze... 
 
sa--- aboo,kara gözünü severim onun... hayırlısıyla evini,bulsun da.. biz ediyle büdü.. 
kendimize bakarız... 

Hiç yorum yok: