Translate

5 Mart 2012 Pazartesi

744.bölüm..


yukarıda ki ,kapı açılınca... 
se--- niye kalktın, zuhal.. basma ayağının üstüne, kızım.. 
zu--- .hoşgeldinizz..ben alışıkmıyım anne,sıkıldım.. oturmaktan.... salata yapıyordum.. zaten.
ir--- hoşbulduk da,madem sıkılmışsın.. gel gezdireyim seni..
zu--- sağol.. boşver şimdi.. içeri gel .. 
 
sepeti bıraktım ,kapının yanına... 
teyzem içeri girdi... 
 
ir--- teyzee.. kızına söyle,inatlık etmesin... bir saat sonra getiririm... 
se--- kendisi bilir.. istiyorsa gitsin.. 
ir--- hadi len.. al montunu.. 
 
zu--- nereye gideceğiz ki.. ayağımı görmüyor musun.. hava kararıyor hem.. 
ir--- arabadan inmiyeceksin... bunaldım.. hadi kız, iki laflarız... canım burnumda zaten.. 
zu--- yine mi... 
ir---  hıı,yok yok anladığın gibi değil.. işlere sıkıldım.. 
zu--- iyi öyleyse... anneee.. gidiyorum.. 
 
teyzem geldi ,yanımıza.. montunu verdi zuhale...
se--- tamam,dikkatli olun.. irem dönüşte yemeğe kalın, tunayı da çağırırız.. 
ir--- tuna halasına gidecekti ,teyze.. yemediğimiz yer değil.. 
 
öpüştük.. 
zuhalin koluna girdim, iniyoruz..ağır ağır.. bir ayağına ayakkabı, diğerine terlik giydi kızcağız.. 
 
****
..arabaya oturduk..nihayet.. hareket ettim..gözüm saatte,konuşmadan bulvarda bir tur attıktan sonra... 
 
döndüm..  muazzez hanımın evine doğru.. gittiğimi anladı uyanık..
 
zu---irem.. bu halde,nereye götürüyorsun beni.. 
ir--- tuna gelmiş mi, diye bakacağım...
zu--- niye sıkıntılısın sen.. 
 
ir--- anlatırım... hıh, tuna gelmiş... ben haber verip, geliyorum..otur sen... 
 
zu---  cık oturmam, banane... sek sek oynamak geldi, içimden.. 
delisin sen.. kıpırdayabiliyor muşum gibi..
 
ir--- dalga geçme..  zaten,sinirliyim.. 
 
inip,zili çaldım..tuna açtı... gülerek..
 
tu---( kısık sesle.. ) aşkımm, az önce geldim bende... girsene.. 
ir---  canım... zuhal ayağını burkmuş.. sarılı.. 
sıkılmış, onu dolaştıracağım.. biraz.. haber vermek için geldim.. 
 
tu---  sen niye tuhafsın.. ne oldu.. 
ir--- benzinliği devir etmedim..imzalamadım yani..  gelince,konuşuruz.. 
 
tu--- ......................... bende gelsem,sorun olur mu.. 
ir--- olmaz da.. ne bileyim.. zuhal ,rahat etmez herhalde...
tu--- eder eder.. bekle beni.. 
 
cekedini alıp.. halama haber verdi... 
beraber ,arabaya bindik.. tuna arkaya oturdu.. 
 
tu--- geçmiş olsun ,zuhal.. 
zu--- sağol tuna... karın dinlemedi beni.. illa gezdireyim dedi.. 
tu--- aşkolsun zuhal.. gezdirsin tabi..benim gelmemden, rahatsız olursan inebilirim.. 
zu--- yoo.. niye olayım.. 
 
hareket ettim... 
bulvara çıkana kadar,konuşmadık..ağır ağır gidiyorum.. 
 
tu--- ziyadan haber alıyormusun,zuhal.. 
zu--- biraz önce, konuştum tuna.. soranlara, selamı vardı... 
 
tu--- as.. işi zor.. 
ir--- kimin kolay ki.. elalemin (............. )
"yetkili sizmişsiniz madem.. beraber yemeğe çıksaydık.. çok daha iyi anlaşırdık "diyebiliyor.. 
o cesareti ,kendinde bulabiliyor... 
 
tu---..................................
zu--- sana  mı, dedi.. 
ir--- hımm..
zu---  vay (............ ) vayy.. pardon tuna.. çok sinirlendim.. 
 
tu-- ir-- hah hah hah.. 
 
ir--- aramıza hoşgeldin, zuhal.. 
hayırdır..ikinci kez duyuyorum senden.. 
 
zu--- hak edene ,söylerim canım.. içimden tabi.. bu ağzımdan kaçtı.. 
tu--- boşver zuhal.. önemli değil.. 
 
ir--- kebap yedireyim mi ,size.. 
tu--- yedir.. 
zu--- annem merak eder.. beni eve bırak,irem... 
tu--- aman zuhal.. (................) bende,sinirlendim.. beraber,yiyelim işte... 
zu--- ir-- hah hah hah...
 
ir--- abime haber veririz.. 
 
iş yerinin, oradan geçerken.. durdum.. 
tuna kapıyı açtı.. 
zu--- zahmet olacak sana... 
tu--- olmazz.. 
 
inip.. apartmana girdi.. 
zu--- irem,kızım tunanın kıskançlığını biliyorsun... benim yanımda...niye söyledin.. . 
dişini gıcırdattığını duydum.. küfür,ağzımdan  kaçmadı yani.. gevşesin,istedim.. 
 
ir---(gülümsedim..) beni gördüğünde, yüzümden anladı zaten... 
sonra konuşuruz demiştim.. 
meraklı,öğrenmek için..
geldi bizimle.. o yüzden söyledim, yani.. tamam mı.. 
 
zu---  tamam da...daha uygun zamanda söyleyebilirdin..tunaya.. 
(gülerek) ne var,adam sana yemek ısmarlamak istemiş..  işte... 
 
ir---- ya,tabi..  çok sinirlendim (.............. )
benzinliği devir edecektim,böyle söyleyince.. iptal ettim.
nedim bey de.. ima etti sadece,ne olurdu ki.. gibilerinden birşey söyledi..sinirim tavan yaptı..
 mürselin mağazasının önüne park etmiştim.. 
ilaç mümessilleri de, bir ton.. laf attılar bana.. 
halimi düşün yani,bende iyi değilim.. kebabımızı yiyelim ,güzel güzel.. sakinleşelim .. diyorum..
 
zu--- vah gülümm.. tahmin ederim... sakın bunları,şimdi söyleme..tunaya..  
ir--- (gülümsedim..) merak etme.. 

Hiç yorum yok: