Translate

5 Mart 2012 Pazartesi

741.bölüm..


vahide hanım da şaşırdı,yazık.. biraz sonra geleceğim ,dedim artık.. 
mantomu bile almamışım.. ama soru kağıtlarını unutmadım..
bürodan,koşa koşa.. eve bir gidişim var.. jet gibi.. 
 
asansörle çıktım ,yukarı..
baktım ki..kapı aralık..
içeri adımımı ,atar atmaz.. 
kapı kapandı.. arkasındaymış meğerse... 
 
ir--- tunaa.. 
 
sarıldı belime.. bir koluyla.. 
diğeriyle de.. dağılan saçlarımı ,yüzümden çekiyor... 
bakışını ,tarif etmeye yeterli kelime yok.. 
öyle sevgiyle,araştırarak yüzüme bakıyor ki.. 
 
 
tu----
tanrıdan diledim bu kadar dilek 
 o yarin 
yüzünü bir daha görek
gel yanıma 
kıyma bu yazık canıma 
bir kara kaşın, bir kara gözün 
değer dünya malına 
 
güldüm...
beline sarılıp.. iyice yaslanarak... 
ir--- aman efendim.. tafra yapan kocam, bana türkü söylemeye mi gelmiş.. senin değerine de paha biçilemez..
 
sarıldık ,sıkı sıkıya.. ikimizde, çok duygulandık yaa.. 
başımı ,azıcık çekip.. yüzüne baktım.. 
 
ir--- tunaa ,halimizi hiç iyi görmüyorum bilesin.. 
tu--- hah hah hah.. niyeymiş.. 
 
ir--- niyesi var mı,tatil dönüşü.. okula başlamaların olaylı oluyor... 
özlemeler.. zamanlı ,zamansız gelmeler... 
çağırmalar ..sitemler.. 
azıcık düzeliyorum,tavrın beni yeniden şaşırtıp... şımartıyor.. 
allahın ne sevgili kuluymuşum ,diyorum.. ayaklarımı yerden kesiyorsun.. 
bir türkümüz eksikti.. o da oldu.. yarına ne var.. 
 
tu--- (mırıldanarak.. ) henüz bilmiyorum.. pinti ağanın,cömert aşığı..ne çıkarsa bahtına... 
 
öptü beni yumuşacık.. bir dokunuşla... 
elleri ,sırtımı belimi okşar gibi ..dolaşıyor..
 
tu--- çok özlüyorum seni.. çokk.. yaptıklarım ,bana da garip geliyor bazen ama elimde değil.. .. 
ir--- hımm.. elinde olan nee.. 
 
tu--- hah hah hah... sadece, seni görmeye geldim.. milli eğitim de ,işim vardı.. 
geri gideceğim hemen.. öğlen tatilinde değiliz,irem hanım... 
 
ir--- e ben nasıl çalışacağım.. söylesene.. 
tu--- (gülümsedi ).. beni düşünerek.. 
 
öptüm dudaklarını,  tüm içtenliğimle.. 
tu---dur irem.. dur... 
 
dudaklarımı ısırarak.. gülümsedim.. 
ir--- güle güle demek için, öptüm canım..
tu--- yaa.. belli oluyor..   dikkat et.. kendine.. 
ir--- sende.. 
 
 el ele... indik ,aşağıya.. 
 
arabasına binerken.. 
ir---  hızlı gitme.. kara gözlüm.. bunları da çiçeğe ver... 
tu--- (gülerek)tamam.. çık büroya.. bekliyorum.. 
ir--- git ya.. sabah, utandım hanımlardan.. gördüler bizi.. 
tu--- utanacak ,birşey yapmadık ki... koş koş.. hadii.. 
ir--- offff of.. 
 
fırtına gibi.. büroya girdim.. 
balkona çıkınca..hareket etti.. 
nefesim kesildi.. ya..  içeri girip.. bir bardak ,cola doldurdum.. 
vahide hanımın odası kalabalıktı.. birileri oturuyor.. 
 
kendi odama girdim.. bir sigara yakıp.. koltuğuma oturunca.. 
önce mütaahhiti aradım.. çok memnun oldu tabi.. aradığım nitelikleri söyleyip.. ev var mı dedim.. 
varmış.. bu bulvarın üstünde.. 
fiyatı sordum.. gelin,beğeninde anlaşırız dedi.. 
bende,uğrayacağımı söyleyip.. kapattım.. 
 
sonra da..
fihristten, bülentin numarasını bulup..
aradım.. 
 
santralde ki kıza..
bülentle görüşeceğimi söyledim  bağladı.. telefon çalıyor çalıyor ,açan yok.. 
tam kapatıyordum ki.. açıldı... 
 
bü--- buyrun..
ir--- ayol, sana ulaşmak ne kadar zormuş.. 
bü--- vayyy.. iremm.. bu ne güzel ,sürprizz..  lütfen, iyiyiz de.. kalbim sıkışıyor.. 
ir--- hah hah hah... 
 
bü---- ufffff.. çok şükür.. on dakikam var,irem.. 
konuş çabuk.. rüyanda mı gördün.. bizi.. 
 
ir--- hıı,yelizi gördüm.. nerede ,ne yapıyor..
 
bü---yeliz  çok sinirli, az bulantısı varmış.. 
7 ay sonra da .. doğum yapacak ,inşallah.. 
 
ir--- neeee.. bülenntt.. doğru mu söylüyorsun.. ay inanmıyorummm.. 
 
bü--- ikimizde doktoruz , bizde inanamadık..ama  testler öyle diyor.. 
 yeliz de.. beni ,eline geçirse.. bir kaşık suda,boğacak..
Ankara da ama yine de ,saklanıyorum.. can güvenliğim ,tehlikede.. hah hah hah... 
 
ir--- çok sevindim.. bülent çookk..aman yelizden uzak dur... 
sen, aş ve iş peşindeyiz demiştin dimi..
 
bü--- öyleyiz de.. valla bebek tek yapılmıyor, bildiğin gibi.. ben suçluysam ,o da suçlu..
 
ir--- hah hah hah... tebrik ederim ,bülent.. allah ,tamamına erdirsin.. 
arasam,yelize ulaşabilirmiyim.. 
 
bü--- sağol ,irem.. amin.. yeliz iki gün sonra.. buraya gelecek..o zaman ara.. 
 beni öldürmezse.. ders çalışacağız..
ay sonunda,sınava girmek için.. beraber gideceğiz  Ankaraya.. 
 çok bunaldı, kesin değil ama..dönmeden.. iki günlük, Adana kaçamağı yapmayı planlıyorum..görüşürüz
inşallah.. 
 
ir--- inşallah.. tamam ararım.. on dakikanız doldu.. tutmayım sizi.. baba adayı.. 
hastanızı bekletmeyin.. 
tekrar kutlarım,bülent.. yelize ,çookk selam söyle... 
 
bü--- as.. .sende tunaya ,çok selam söyle..iyi değil mi.. 
ir--- as. iyi  iyi.. hoşçakal.. 
 
 içim içime sığmayarak... kapattım.. saate baktım.. 11:30..
sevim teyzemi ,aradım.. 
 
zu--- alo.. 
ir--- merhaba.. 
zu--- merhaba.. irem anne.. dikkatli git ,hadi..  
ir--- nereye gidiyor, teyzem.. 
zu--- neşe ablaya.. 
ir--- sen? 
zu--- ben gitmiyorum.. mevlit okutacakmış da.. çağırdılar.. annenle,saadet de gideceklermiş.. 
ir--- hayret ,sana nasıl gidelim dememiş.. 
zu--- derdi de.. dün gece,ayağımı burktum.. diyemedi.. sarılı,oturuyorum.. 
 
ir--- ay geçmiş olsuun.. doktora gittin mi... ziyayı mı düşünüyordun,sevdalı.. 
 
zu--- sağol, gittim.. hayır canım..
 halanın nazarına uğradığımı düşünüyorum.. .. 
geçen gün...beni süzüp süzüp..  
"çamurluğun da, hamurluğun da.. güzelmiş.. 
ne çare,kaçırmışız seni.. yiğenimin koynuna yakışırmışsın " demişti de..
 
ir--- hah hah hah.. 
zu--- gülme len.. yiğeni kimmiş ,onun.. 
ir--- ay bayılacağım.. ertanla..orta okula giden,amcamın oğlunu demiyorsa... 
nuriyi kast ediyordur.. 
zu--- gerizekalı.. sapık kadın.. neler düşünüyor..
 
ir--- neyse boşver..sinirlenme.. ziya gelince.. çamurluğuna ,bol bol masaj yapar.. hahh hah hahhh.. 
zu--- çok eğleniyorsun bakıyorum..
 
ir--- zuhal valla ,çok eğlendim.. ziyana kavuşasın ,inşallah.. güldürdün beni.. 
kaç gün de,geçermiş ayağın.. 
zu--- dinlendirirsem.. bir hafta dedi.. daha sonra da,çok ayakta kalırsam.. ağrı yaparmış.. 
tam da, gideceğimiz zamanında olacak şey mi.. kahretsin ya.. 
 
ir--- geçer zuhalim, ben ayağa kalktıktan sonra.. hiç birşey olmaz sana.. takma kafana.. 
ziyaya söylemeseydin..uzak ta ya.. 
 
zu--- ben söylemedim de,duydu.. dün gece..ayağımla uğraşıyorduk..geç saatte..telefon çalınca.. 
babam açtı.. dinledi dinledi.. "zuhal ayağını burktu.. gelemez..iyi geceler ,oğlum"dedi... 
artık neler dediyse ziya.. bir daha arayamadı.. hah hah hah... 
 
ir--- tekrar geçmiş olsun.. uğramaya çalışırım.. öptüm seni.. 
zu--- bende sağol.. selam söyle..tunaya..byy.. 
 
kapattım.. 
halayı aradım.. yine çarşıya çıkmış.. kendine ,esvaplık kumaş bakacakmış.. 
akşam uğrayacağız dedim ayşeye.. 
kapatınca.. mantomu,çantamı alıp..dışarı çıktım.. 
 
ir--- saat üç de.. avukatla buluşacağım.. başka bir randevum var mı..  vahide hanım.. 
va--- yok.. 
ir--- ben çiftliğe gidiyorum.. büroya  dönmem.. tamam mı..
va--- tamam..irem hanım.. 
 
***********

Hiç yorum yok: