Translate

5 Mart 2012 Pazartesi

739.bölüm..



evde hafif bir makyaj yaptım.. gözümün şişliğini ,kapattım yani.. 
ikimiz de.. spor giyinip indik.. aşağıya.. 
arabaya oturup hareket ettik... 
radyo  açık.. saat sekize geliyor.. içim altüst olmuş,abimi düşünüyorum.. başımı dayadım cama.. 
tuna elimi tutup,öyle kullandı arabayı.. aşkım ,anlayışlı 
kocacığım.. 
Mersine girerken.. 
tu--- ne alayım.. irem.. 
ir--- (doğruldum ) çiçek de olabilir,tatlı da...  şimdi bu yemek, ne alaka.. 
bizi ,bizim yatta mı ağırlıyorlar yani.. 
tu--- ben, öyle mi dedim ki... limanda bir ,restorant adı verdi.. galip bey.. oraya gidiyoruz.. 
ir--- hııı.. yanlış anlamışım.. 
tu---  yatla gezmeyeceklermiş artık.. çok memnun ve müteessir olmuşlar.. saliha hanım da
daha iyiymiş.. deniz havası iyi gelmiş.. evlerine döneceklermiş.. yarın.. 
ir---- sevindim, saliha hanıma.. galip bey de, çok iyi bir insan.. 
tu--- varol beyi sordu.. anlattım,bende.. 
keyiflendi.. güldü.."aferin kızıma ,başaracağını biliyordum"dedi.. 
ir--- sağolsun.. 
tu--- gece çiftlikte kalalım mı.. yakın ya.. 
ir--- olur da.. sabah,nasıl gideceğim büroya.. senin götürüp ,yeniden gelmeni istemiyorum.. 
tu--- kamyonetle ,nail götürsün öyleyse..  
ir--- tamam.. 
çiçekçide..  nergiz , sümbül ve papatyalardan oluşan bir buket yaptırdım.. 
restoranı bulup,içeri girince.. bizim kumruları gördüm tabi.. öyle tatlılardı ki.. 
ir--- tunaa.. ikisi de gençleşmiş..
yat gezintisi ,iyi gelmiş anlaşılan.. bozmasak keyiflerini.. 
şunlara bak, liseli gençlere benziyorlar.. 
tu--- ya da bize.. 
gülünce.. fark edildik.. tabi.. 
gittik yanlarına.. tokalaştık.. 
ben buketi verdim ,saliha hanıma.. 
gözleri dolu dolu ,alıp.. sarıldı bana
o soğuk kadının.. bu hale geleceği kimin,aklına gelirdi ki..
ga-- otursanıza çocuklar.. 
oturduk karşılıklıyız..onlarla.. 
sa--- hoşgeldiniz...önce.. çok
tu--- hoşbulduk,saliha hanım.. lafınızı kesiyorum ama..
siz bizim ,değer verdiğimiz insanlarsınız.. bir imkanımız vardı.. kullanmanızdan.. memnun olduk.. 
vee biz çok acıktık.. 
güldük .. 
ga--- tamam öyleyse.. bize sipariş verdim ama sizin ne isteyeceğinizi bilemedim.. 
tu--- irem?
ir--- (gülümsedim)ben,sizi görünce doydum aslında.. sen seç tuna.. 
tu--- tamam.. 
ga--- tuna gel ,balıklara bakalım.. 
onlar kalkınca.. 
saliha hanımın hafif makyajlı ,solgun yüzüne baktım.. 
çok da şık giyinmiş canım.. kolyeler falan.. 
sa--- nasılsın,irem.. 
ir--- iyiyim, saliha hanım.. ya siz.. 
sa--- sağlığım biraz ,canımızı sıktı.. ama.. sayenizde düzeldim,irem sağolun.. 
tuna bey.. teşekkürden  hoşlanmıyor da.. 
gerçek bir evlat gibi, davrandı.. dostluğunuz bizim için de, çok değerli..
sende işlerle ilgilenmişsin sanırım..
galip de,ben de.. çok duygulandık.. 
.seninle, gurur duyduğunu.. başaracağını bildiğini.. anlata anlata bitiremedi..  
ir--- sağolun.. sizin bize verdiklerinizin yanında.. lafı bile olmaz saliha hanım.. 
iyi olmanız bizim için.. yeterli.. galip beyin de, yüzü gülüyor.. 
daha ne isteriz,değil mi.. 
sa--- haklısın.. galip çok üzüldü.. belki de benden fazla.. yat gezisini 
onun için kabul ettim.. çırpınıyordu, birşeyler yapabilmek için.. 
ir---  içeri girdiğimizde,size bakınca........ 
 mutluluğunuz eksilmesin hocam.. 
sa--- sağol,irem.. sizin de ,öyle olsun.. 
ir--- amin.. 
galip beyle,tuna gelince.. konuyu değiştirdik..
işte nereleri gördüklerinden,deniz yolculuğunun başkalığından .. bahsettiler.. 
okul ana konumuzdu tabi.. varol beye olan tavrım ,espri 
kaynağı oldu..
 balıklarımızı yerken.. 
ga--- tuna senin durumun, ne oldu.. 
diyince dikkat kesildim.. 
ir--- ne gibi.. 
ga--- pardon,iremin haberi yokmuş anlaşılan.. 
tu--- (gülümseyerek) hımm,yoktu.. 
ir--- siz neden bahsediyorsunuz.. 
tu--- bizim okulun,kampüse taşınması gündemde.. hazırlık ve birinci sınıfı da
bünyelerine alacakları, konusu konuşuluyordu.. emir gelmedi ama
büyük ihtimalle gelecek dönemde.. gerçekleşecekmiş.. 
ir--- yanii,o zaman ne olacak sizin statünüz.. 
ga--- bizim için, değişen bir şey olmayacak..görev verilirse devam ederiz.. 
verilmezse, çok çok emekli oluruz.. tunanın durumu belirsiz,ondan sordum.. 
tu--- bence benim için de, sorun yok..gelecek emre göre,değerlendirme yapacağım.. 
..okutmanlığa devam ederim ama idari kadro olursa..  verecekleri görev önemli.. 
mesela,varol beyden emir alacağıma..istifa ederim... insani olarak,bana hiç hitap etmiyor çünkü.
ir--- bana o yüzden mi.. varol beye, işiniz düşebilir demiştiniz hocam..
tunaya baktı önce.. sonra da ,kısık sesle"evet" dedi.. 
sa--- iremm..  tuna bey.. çok iyi bir öğretmen.. 
her yerde iş bulur.. kaldı ki,kesinleşen birşey yokmuş.. 
hemen bırakma kendini.. biliyorsun,kadın hep eşinin yanında ve güçlü olmalı.. 
gülümsedim.. 
ir--- bu yönünüze ,hayranım hocam.. ama tuna için, hiç endişem yok ..
çalışmasa bile olur.. ben bakarım ona.. 
ga-- sa-- tu-- ir-- hah hah hah.. 
neşeyle gülüp konuşunca, vakit nasıl geçti anlamadık.. 
kahvelerimizi içerken.. galip bey,geldiğimiz için..çok memnun olduklarını söyledi.. teşekkür ettik.. 
onlar yata gidecekleri için..
biz kalktık,vedalaşıp ayrıldık oradan.. 

Hiç yorum yok: