Translate

5 Mart 2012 Pazartesi

738.bölüm..


 döndüğümde.. kapıda durup, dinledim biraz.. 
 
tu--- nuri..dert etme.. işi.. yeni bitti askerliğin.. dinlen biraz.. ........................... hah hah hah.. 
özcan enişte.. bir alem canım..  anne,babanın yerini tutmaz ama.. garip değilsin ,en azından... 
....................................... gelmeyi çok isterdik de.. son dakikada haberimiz oldu.......................
tabi buyurun,bekleriz.. tanışmış oluruz,eşinle de ...
çocuğunu da görürüz,allah analı babalı ..büyütmek nasip etsin..
..... ............... ................... .................................. irem.. iyi.. 
(kapıda beni görünce,gel diye işaret etti eliyle) 
 
veriyorum.. burada.. 
kendine iyi bak.. eşine selamlarımı ilet.. ................................. ............................ 
tamam,nuri.. tamam... ben unuttum... hoşçakal... ..............................
 
yerime oturunca... ahizeyi uzattı.. alıp,kulağıma dayadım... 
tuna ,bir de.. sigara yakıp,verdi.. filcanları mutfağa götürüyor... yalnız bırakıyor beni.. güya.. 
 
nu--- bacııımmm..  
 
sesini duymak bile, yetti bana.. öyle çok özlemişim ki.. yanaklarımdan, damlalar yuvarlanıyor.. 
yutkundum..
 
nu--- iremm.. orada mısın... 
 
sesimin titremesini engelledim ,elimden geldiğince... 
 
ir--- merhaba abi.. gözün aydın.. 
nu---...................
 
o da ağlıyor ,kahretsin..  ben daha nasıl dururum ki.. 
 
ir--- ağlama abi.. gül.. bu çok güzel birşey.. 
nu--- nasılsın..
ir--- iyiyim,şükür.. sen nasılsın.. eşin nasıl.. 
 
nu--- biz de,iyiyiz.. normal hayata,evliliğe.. işsizliğe ayak uydurmaya çalışıyorum... 
ir--- e sen.. hepsini birden yüklendin..tabi.. daha baba olacaksın,inşallah.. 
 
nu--- inşallah.. kız irem,ben seni ne kadar çok severmişim.. meğerse.. 
öyle çok özledim,öyle çok özledim ki..  burnumda tütüyorsun.. 
 
ir--- uhuuuuu.. uhuuu.. abiiii.. 
 
hıçkırıklarımı koyverdim... ahizeyi tutamıyorum,elimde... sigarayı kül tablasına zor bıraktım.. 
 
tuna girmiş içeriye.. aldı elimden... yanaklarımı silerek...
bir koluyla ,başıma sarılıp.. kendisine yasladı... 
 
tu--- nurii..  ... niye ağlatıyorsun karımı... irem ,iptal oldu... .............................................. sonra konuşun.. .........
............... bana söyle.............. iyi tamam.. 
 
kulağıma tuttu.. ahizeyi... 
nu--- irem.. beni duyuyor musun.. 
ir--- hımm.. 
 
nu--- keçi inadı var, sende.. gönülden affetmezsin,biliyorum.. 
ama en azından.. dünya bir yana,sen bir yana.. diyen bir abin olduğunu bil ,tamam mı.. 
 
ir--- tamammm.. 
nu--- şaziyenin selamı var.. öpüyorum seni.. allaha emanet ol.. 
ir--- as.. sizde.. olun.. yiğenime iyi bakın.. 
 
nu--- bakıyoruz,isim bul.. halası.. sen koyacaksın.. adını... 
 
ir--- uhuuuuuuuuuu.. uhuuuu.. 
 
tuna çekti.. kulağımdan... 
 
tu--- nuriii.. yine, ne dedin lan.. ben ağlamasın ,dedikçe.. ............................... (içini çekerek)
anladım.. hadi iyi akşamlar.. size... 
 
kapatıp.. sarıldı bana.. saçımı,sırtımı okşayarak... sakinleşmemi bekledi.. 
tu--- aşkımm.. gel ,yüzünü yıka.. 
 
lavoboda bile yanımda durdu... yüzümü ,yıkayıp kuruladım.. eğilmiş.. bana bakıyor.. 
gülümsedim.. 
ir--- bakma banaa.. 
tu--- nasıl bakmam ,sanaa.. canımm..  kolonya al.. 
 
elime döküyor.. enseme.. sürüyor.. koklatıyor... 
ir--- dur tuna.. durr.... 
tu--- iyi misin.. 
ir--- hımm.. 
tu--- kötü birşey söylememiş ki, nuri... isim bulmak ,bu kadar zor mu.. da.. ağlıyorsun.. hıı.. 
 
gülümsedim.. 
ir--- aklıma getirme de.. yeniden başlamayım.. 
 
tu--- peki ama birşey söyleyeceğim.. itiraz etme ,sakın.. madem ,ismi sen koyacakmışsın.. 
kesinlikle "bahadır" demeyeceksin.. aklından bile geçirme,anlaştık mı.. 
 
başımı salladım.. tamam manasında.. 
ir--- içimden geçen.. "alper"di.. 
 
gülümseyerek.. 
tu--- hep ,erkek adı buluyorsun.. ya kızı olursa.. 
ir--- ben erkek çocuklarını,çok severim.. kızı olursa.. düşünürüz.. 
 
saçlarımı, kulaklarımın arkasına sıkıştırararak.. kollarını boynuma koydu.. 
 
gözlerimin içine bakıp..
tu--- kızı olursa eğer..baki kalan bu kubbede.. hoş bir "sada"olsun.. 
halası gibi, sesi..huyu,yüzü.. güzel olsun.. 
 
yanağını okşadım... 
ir---  tamam aşkım.. "sada" olsun..ama kaderi -senin gibi bir aşık koca haricinde- benzemesin..
 
öptü alnımı.. 
tu--- artık,gidebilir miyiz.. 
ir--- eve çıkıp.. üstümüzü değişelim .. birde,makyaj yapayım da.. korkmasınlar beni görünce... 
 
tu--- değişelim de.. galip bey, .. senden korkmaz canımm.. 
ir-- tu--- hah hah hah.. 
 


Hiç yorum yok: