Translate

5 Mart 2012 Pazartesi

728.bölüm..


epeyce sonra.
tuna giyinip,beni beklerken.. yatağa uzanmıştı..
telefon . ısrarla uzun uzun,çalınca.. 
 isteksizce ,açtı ..
 
tu--- alo.. ...........sana da...... yok hala,uyumuyorduk... ................... 
hıı.. dışarıdaydık... ............ iyiyiz,niye hasta olalım ki... yatmıyorum,canım..
........ iremde iyi.. .. .............. ..........................
....................................................................................................
..................................................................................................
hala,neyi merak ettiğini açıkça söylesene... lafı çevirip duruyorsun... birşey mi oldu.. 
...bizi mi,özledin... 
................................ ee........... ....... ,bana sormana gerek var mı,hala... 
ben ne zaman karıştım ki.. istediğini, yapmakta özgürsün......................................... ..........................................
kim söyledi.................... casusun kim... rüşvet mi verdin, yoksa... ................................. 
evet ,devir edeceğim.. haber kaynağın ,doğru söylemiş... ama paramız var,zarar etmeyelim diye devir edeceğim .................
.................................................................................................
ev mi lazım,pekii.... ........... ister yeni,al... istersen, olanlardan seç.... tabi canım,tapuyu da.. veririm.. ............................................
benimle hiç alakası kalmaz... tamam mı... ...................... .........................................................................................................
sinirli değilim hala,nereden çıkarıyorsun... 
 
giyinince, yanına oturup.. 
ir--- bana ver.... 
tu--- öpüyorum.. irem istiyor.. .................... hala ,sabrımı mı deniyorsun..
 iremin ,tabi ki herşeyden haberi var.. holdingi,yöneten o.. imzası olmadan..
 
aldım ahizeyi.. 
ir---  iyi geceler.. halacığım.. .............  .............
istediğin her ne ise ,bana söyle canım.. biz aramızda ,gerekeni yaparız... tamam mı.................  ................................................................
............................. hah hah hah... aynen öyle.. ............ pazartesi buyur gel,beklerim.. öptüm
ellerinden... hoşçakal... 
 
ahizeyi yerine bırakıp.. fişi çektim.. 
 
tunamın,sinirli yüz ifadesini taklit ediyorum... gülerek,elini yüzüme kapattı bir an.. 
tu--- istesen de ,çirkin olamıyorsun.. 
of ya..aranmanın ,tam sırasıydı yani.. "sesim yatıyor gibi ,çıkıyormuş.."
madem anladın, niye konuşturuyorsun beni.. 
 
ir--- ................................ 
tu--- benzinliği ,kimden öğrenmiş olabilir..büroyu aradı desem.. vahide hanım ,asla söylemez.. 
nedim beyi tanıyor.. ama o da olamaz.. 
 
ir--- pazartesi gelecek.. sorarım ben.. evi kim için ,istiyormuş..yasine mi.. 
 
tu--- yok canım.. firuze hanımla, kendine..düşünmüş..
gelen gidenleri olacakmış..
firuze hanımı ikna edermiş..daha haberi bile ,yokmuş kadının.. 
 karşılıklı daire ,almak için.. 
parasını kullansa,olurmuymuş.. paraya sıkışıksan.. hiç girmeyeyim , o işlere dedi.. 
onu tanımasam ,ne kurnaz olduğunu bilmesem ..neyse..
durumumuzu öğrenecek,niyeti o... 
o benim sesimden anlıyor,nerede olduğumu.. ben de..onun,içini biliyorum.. 
 direk sorsa ,olmuyor sanki..böyle,lafı kıvırdığı  zaman da.. sinirleniyorum..
 
ir--- (gülümsedim...)  bencee ,sen keyfine köpük sıkıldığı  için ..sinirlendin..
tu--- hah hah hah... 
 
********
 
kalın kalın ,giyinip.. evden çıktık.. yağmur hala yağıyor... 
çantayı, arkaya koydum.. tuna, soğuk kebabı yedirtmedi.. ısıtırım dedim ama.. "köpükmüş o"
ne güldüm.. ya..
 
göl kıyısındaki,bir kebapçıya gittik..  beklerken.. dışarıya bakıyoruz... 
arabalar geçiyor yoldan.. 
ir--- şimdi ,yasinle figeni görürmüşüz.. 
tu--- mümkün.. figen geldikten ,sonra.. yasinin ,yok diyeceğini sanmam
 
ir--- böyle söyleyince..çirkin oluyor yaa..hem cinsimi ,koruma içgüdüm harekete geçiyor..
tu--- sen kimseyi ,koruyamazsın ki.. herkes ,kendinden sorumlu..
. gerisini ,onlara bırakmak lazım...
 
ir--- zuhalde ,hemen hemen.. aynı şeyleri söyledi bana..
tu--- haklı.. 
 
arabamızın ,arkasına park eden..arabayı göstererek... 
 
ir--- tunaa bakk.. lütfü abi ,değil mi o.. 
tu--- hımm.. canı ,kebap istemiştir belki.. 
ir--- bu saatte mi.. 
tu---  aç kalmış ,eve alınmamış dememi mi tercih ederdin.. sebepleri farklı da olsa.. biz de buradayız dimi.. 
 
gülümsedim.. 
 
lütfü abi.. yan taraftaki ,lokantalardan birisine girdi herhalde.. neyse bizim kebaplar geldi.. 
yiyoruz.. 
ir--- tuna, yarın dağda.. ne yiyeceğiz..
tu--- (imalı imalı bakarak.. ) ne avlarsan.. onu yersin..
ir--- ben ciddiyim..
tu---  maydanozlu kadın budu.. var.. 
ir--- hah hah hah.. 
 


Hiç yorum yok: