Translate

5 Mart 2012 Pazartesi

727. bölüm..


tuna gidince,bende koştura koştura giysileri astım.. yıkanacakları ayırdım.. 
çarşaf,yorgan değiştirdim.. kalın eşofmanlar,çoraplar.. bere,atkı..eldivenler,
kazaklar koydum çantaya.. 
mutfağımı temizledim... yerleri paspaslayıp.. toz aldım.. 
duştan sonra.. giyindim..tam saçlarımı kuruturken.. aklıma, kasada ki..kaset geldi.. 
ya seyrederse diye.. içime kurt düşünce... 
çiftliği aradım..
fatma açtı ,telefonu.. 
fa--- buyrun.. 
ir---- iyi akşamlar fatma.. tuna gelmedi mi.. 
fa--- geldi ,hanımım.. "yukarıdayım.. işim var.. sen bekle"dedi.. 
ir--- hımm.. anladım.. sen yine de..yukarıyı bağla.. yada seslen... sorumluluk bana ait.. 
fa--- amaa... bir dakika geliyor... beyim,irem hanım arıyor... 
tu--- tamam fatma..gidebilirsin.. 
fa--- peki... 
tuna kapı kapanıncaya kadar.. konuşmadı.. 
tu--- efendim..
ir--- hayatım.. aklıma geldi.. fotoğraf makinasını ve dürbünü alırmısın.. 
tu--- aldım..  
ir--- sağol..bende.. telaş etmiştim.. 
dönmeden söyleyeyim diye.. duştan çıktım,inan ki.. sular
halıya damlıyor... kapatıyorum.. öptümmm.. 
tu--- ne diyeceğimi ,tahmin ediyor olmalısın.... 
hüseyin,fişekleri de.. al... ruhsatları unutma,
sakın.. 
 
hü--- tamam beyim.. kılıflarının içine koydum.. arabaya götürüyorum.. 
tu--- götür.. 
demek o resmi konuşma,hüseyin içinmiş.. bende huylanmıştım..doğrusu.. 
tu--- eveettt.. nerede kalmıştık.. 
ir--- hah hah hapşuuuu.. 
tu--- çok yaşaa.. kapat hadi.. geliyorum.. 
ir---- sende gör....  bekleyeyim mi seni.. tunaa.. 
tu--- yok yok.. beklersen hasta olursun.. giyin sen.. 
gülümseyerek..."peki" dedim... 
tu--- (güldü...) ben çıkartırım... 
 ve kapattı... 
başımı salladım ,sağa sola... traji komik ,halime gülüyorum... madem çıkarmak istiyor.. bari
değsin... sürprizim var, demiştim ya..uygulayım diyorum.. 




hüseyin turan - ah le yar yar  

kalın perdeler ,kapalı zaten..ama yine de ışık sızmasın diye.. lambaları söndürdüm... 
davetsiz
bir misafir ağırlamayalım ..  dimi.. 
yatak odasına girip..  beyaz  bikinim ,iki sıra uzun kırmızı boncuklu kolyemle görüntümü tamamladım..
üstüme sabahlığımı giydim.. şimdilik.. 
karanlık evin içinde.. dolaşarak..bir sigara içtim.. 
perdeyi aralayıp.. yağmura baktım bir süre.. 
tunanın , park yerine yaklaştığını görünce... pencereyi açtım.. 
inince de.. seslendim.. 
ir--- tuna.. 
başını kaldırdı... 
ir--- (kısık sesle)ileri park et..
gülerek.. başını salladı.. 
bende pencereyi kapadım.. uuu,içim titredi... 
kapıyı açmaya giderken.. dizimi koltuğa çarptım.. ovarken de.. söyleniyorum. 
ir--- hale bak..  beni nasıl görecek ki.. ışık olmazsa.. mum yakayım bari..
 salondaki,mumu yaktım... gölgem korkunç.. kulübede daha rahattım be.. 
evimde.. kocama sürpriz yapmak için.. körebe oynuyorum..
 tabi yaaa... tuna yakalasın,işi ne.. 
yatak odasında,sabahlığı çıkarıp.. kırmızı şifonu kaptım... 
kapı tıklatılınca.. kıkırdayarak,koştum hemen... 
açıp,içeri çektim tunayı... 
tu--- kebap getirdim.. sigorta mı attı,neler oluyo........ hah hah hahh... 
elindeki paketi alıp, mutfak masasına koydum.. aceleyle..
gözlerine bağladığım.. şifon olsa da.. karanlıkta bir şey göremeyeceği için.. ellerinden tutup 
salona götürdüm... tunayı.. 
ayakta dururken.. ellerini bırakıverdim.. 
tu---  iremmmm.. oyun mu ,oynayacağız.. 
ir--- hımm.. 
tu--- ya başka birşey ,oynayalımm.. 
ir--- önerin değerlendirilecek.. amaa.. önce yakala beni.. 
tu--- ödül nee..
ir--- kadın budu.. bol maydanozlu.. 
tu--- hah hah hah... 
tunanın hali görülmeye değerdi canım.. sessiz olacağım diye.. gülemedim ki.. 
beni konuşturup ,yerimi anlamaya çalışıyor uyanık.. bende elimden geldiğince.. şaşırtıyorum.. 
sırtına,bacağına.. koluna dokunup kaçıyorum... sehpayı kenara çektim.. düşmesin durduk yerde.. 
elini,masada ki.. muma doğru uzatınca.. 
ir--- tuna , mum var.. yanlış yerdesin... 
tu--- kandırıyorsun.. yakaladım dimi,seni... 
ir--- elin yanacak.. duur.. 
tu--- hayırr.. 
koltuğun üstünden, indim mecburen.. kolunu tutup, çevirdim kendime... 
gözlerindeki bağı indirirken... kollarının arasında, sımsıkı tutuyordu beni.. 
gülerek.. elini ,çıplak sırtımda gezdirdi... 
tu--- öyle yada böyle... yakaladım,işte.. 
ir--- hadi canım,ben geldim.. elin yanacaktı.. 
tu---mum ışığı görülüyordu,kıyamayacağını bildiğimden...blöf yaptım.. 
elim yanmadı ama yine de.. (kalbini gsterip) yanan bir yer var.. 
kollarımı boynuna koydum.. 
ir--- kandırdığın için..kızmam gerekiyor ama..nasıl kızılır ki,sana.. 
yangın yerine,köpük mü.. istersin..benzin mi.. dökeyim..
tu--- benzin tamam da, köpük ne... 
ir--- "hemen ,kebap yemek istiyorum... "
tu--- benzin olsun.. 
ir--- normal mi,süper mi.. 
tu--- hah hah hah.... 

Hiç yorum yok: