Translate

5 Mart 2012 Pazartesi

725.bölüm..


ir--- zuhal.. zuhali unuttun.. 
zi--- unuturmuyum canım.. biz ara verdiğimizde...şiir,mani okur.. kına gecelerinde.. kızları
ağlatır.. 
fi--- bir dakika .. onun görevi az oldu.. açıkça,kayırıyorsun ziya.. olmaz ama... 
zi---(gülerek zuhale baktı ) yok kayırmıyorum daaa... başka bir şey düşünüyorum,o zaman dilimi için.. ama sormayın.. zuhal kızıyor.. 
 
 
zu--- (gülümseyerek ) ziya bu senin için.. 
Korkmadan bir bak gözlerime
Birazcık inan şu sözlerime
Aşk perisi girdi düşlerime
Sıkı tutun ellerime
 
Cesaret lazım gerçek aşka
Güven başrolde ,o da başka
Mutluluk da var, hep bir riziko
Topu topu ,hayat şaka
 
Aşk mucizevi bir zamanlama
 çekilir, gelince başa
Engellerden bile tat al yaşa
Hayat inan çok çok kısa
 
Mutlu sonla bitsin masalımız
Çiçek atalım hep zorluklara
Onlar çıksınlar kerevete
Erelim biz,muradımıza
 
Gel gel korkmayalım
Sev sev bıkmayalım
Korkmayalım yılmayalım
Aşkı,ağaçlara değil
Yüreğimize kazıyalım..
 
alkışlarken.. "bravo.. yaşa ... harikaydı.. muhteşemdi.". diyoruz.. 
kızıyor dediğine göre çocuk istiyordu herhalde.. kapak yaptı ,ziyaya... helal olsun
ziya .. duygulandı... bakışıyorlar... 
 
zi--- hep böyle yapıyorsun,zuhal.. aşkolsun.. ayıktım ..cin gibi ,oldum valla..
 
tu--- tebrik ederim ,zuhal.. ifaden,duruşun.. ancak bu kadar güzel ,sunulabilirdi.. 
zu--- sağol tuna.. 
 
ya--- ben çiftlikte ,sizinle tanıştığımda... 
çok zıt ,karakterlerinizin olduğunu düşünmüş.. nasıl bir evlilik ,sürdürebileceğinizi ..
 hayal dahi edememiştim.. sonraki her gördüğümde..
düşüncelerimde değişmeler oldu.. sizin uyum içinde ,olabildiğinize tanık oldum.. 
ama bu gece
son noktayı koydunuz.. ben ,çok yanılmışım.. bir elmanın ,yarısı gibisiniz...
yada puzzle gibi,birbirinizi tamamlıyorsunuz.. özgürlüğünüze düşkün,bir o kadar da.. bağlısınız..
bu nasıl oluyor ,anlamış değilim..
tek bildiğim..zuhal seni, her daim mat eder.. ziya.. 
 
zi--- haklısın,yasin eder..  ilk intibalar,hem önemli ..hemde yanıltıcı olabiliyor..  
sahiden karakterlerimiz farklı ,o benim dengem.. . ifadesi ..çok net..ve isabetli..
iyi bir dinleyici,çok konuşmuyor... sessiz ve sakin durması da,yanıltıyor insanı.... konuşunca onikiden vuruyor..
 
zu--- sağol ziyacığım.. yasin,tuna size de ..teşekkür ederim.. iltifat ediyorsunuz..
bu benim karakterim.. 
uysal görünsem de.. geri dönüşümsüz,herşeyi bir anda silebiliyorum.. 
ziyayla .. zıt yönlerimiz daha çok... fikirlerimiz, aynı olsaydı .. ilk otuz yıl çok sıkılırdık herhalde.. 
 
tu-- zi-- ir-- fi-- zu-- ya--- hah hah hah... 
 
tu--- harikasın zuhal.. 
zi--- ben senden sıkılır mıyım hiç.. 
ir--- belki o senden sıkılacak... 
zu--- öyle bir ihtimal yok irem.. ama onun ikinci otuz yılda, benden bıkacağını düşünüyorum.. 
 
zi--- aklım yerinde olup,sağlıklı bir ömür sürdüğüm taktirde.. üçüncü otuz yılda bile başımın tacı olursun zuhalim... 
 
ir--- vay beee.. 
ya--- helal olsun ziyaa.. 
fi--- kaç yaşında olursunuz acaba.. 
 
tu--- diyorum ki... her beş yılda bir bu kadro toplanalım... ne dersiniz.. 
ya--- kabul.. 
zi--- tamam.. 
 
zu--- inşallah kısmet olur.. kimbilir beş yıl sonra , neredelerde olacağız.. 
 
ir--- kimbilir.. ama nerede olursak olalım.. gelmeye çalışalım.. mesela günü belirli olsun.. mayıs ayının 19u hiç unutulmayacak  bir tarih.. okul da tatil.. gelinir.. 1987 yılının 19 mayısında toplanıyoruz 
tamam mı.. 
hepsi tamam dediler.. 
 
ir--- yeri daha sonra belirleriz.. aklım çalışmıyor şimdi.. 
zu--- (gülümseyerek,ayağa kalktı..)  
 herşey için, teşekkür ederiz.. sağolun..artık gidelim..
 
bizlerde ayağa kalktık.. saat sekiz olmuş.. 
 
zi--- iyi günler..hepinize.. misafirperverliğiniz için ,teşekkür ederiz... bizde bekleriz.. 
tu--- rica ederiz.. çok keyifli..bir gece geçirdik sayenizde.. dikkatli gidin.. 
 
öpüştük..zuhalle.. 
 
tokalaştılar, beylerde.. 
 
onları gönderdik.. 
ir--- şurayı toplayıp.. bize gidelim, biraz uyuruz.. 
ya--- gidecek evimiz mi,yok irem..
 
fi---  muazzez hala.. burada yatacaksınız diyip... odalarımızı gösterdi ,bana... 
tu--- siz kalın öyleyse.. ama bizim gitmemiz lazım..çiftlikte yapılacaklar varmış ,dersiniz.. 
hadi hoşçakalın..görüşürüz.. 
ya--- güle güle.. 

Hiç yorum yok: