Translate

5 Mart 2012 Pazartesi

724.bölüm..


ir--- inanmıyorum.. ne zaman okuyabildi ki.. tavlasın.. ilk tanıştığınızda,hep beraberdik ya.. hem senin tavlama peşinde olduğunu hatırlıyorum ben..
zi--- ne alemsin irem..  demek ,fırsat bulmuş.. 
 
zu---  yemekten dönerken de, okumuştum sanırım.. 
tu--- jet gibi giderken.. şiir mi,okudun zuhal.. 
zu-- hah hah hah.. 
 
zi--- ben niye yavaşladım,sanıyorsun abi..zuhal istemedi ,demiştim ya... hani bizi bekliyordunuz.. 
 
ya--- çok özel değilse.. yine okurmusun..zuhal.. 
 
ir--- bir dakika yasin.. "de" dedin dimi.. ilk ne zaman dı.. peki..
 kız zuhal,ne ara şiir okuyabilecek 
duruma geldin ki.. 
 
zi--- (gülerek) o ,bize kalsın.. irem.. 
zu--- okurum,yasin.. ama onu değil.. tabi.. 
 
tu--- dur zuhal.. ziya.. aç şunu.. 
zi-- zu-- ya-- ir-- tu--- hah hah hah.. 
 
ziya gülerek.. açtı şişeyi.. yeni bardaklara koydu... yasin istemedi... 
zi--- zuhalim.. 
zu--- ver hadi.. şiir konusu, nereden açıldı ya.. efkarlandım.. 
zuhal bir yudum alıp.. 
 
Sensiz dolaştım ,yağan yağmurda
Esen rüzgarı ,yalnızlığa kattım
Sen yoktun, ben varsın gibi yaptım
Hasretin yaktı da ,ses çıkarmadım
 
Yanıyorum yanıyorum 
yağmurların altında ,bizim için
 
Anladım ,gökyüzü halime ağlıyor
Bu hasretin sonu yok, kan ağlatıyor
Yok, beni sensiz bırakma
Yağmur damlam ,sensiz olmaz asla
 
(tuna tabu.. )
 
ya--- çookk güzelmiş.. 
tu--- bence de.. bunu ziyaya okuduysan.. gerisini düşünemiyorum.. 
zu--- sağolun.. 
zi--- ahh abi, ahhh.. ben neler çekiyorum ,bir bilsen.. okudu tabi.. hiç,kaçırır mı.. 
 
zu-- ir-- tu-- ya-- hah hah hah... 
 
zi--- hava yağmurlu.. sabah,İskenderuna gitmeden.. zuhali görmek için.. zile bastım.. el sallayıp
gideceğim..
zu--- ziya.. iç hayatım..yağmurların şerefine.. 
 
tıklatıp içtiler.. 
ir--- ee.. 
zu--- ne ee si.. anlatma dedim işte.. kokusu mu ,dokundu..sana.. 
 
tu--- şarap açtık.. zuhal.. hadi,oku bakalım.. 
zu---( gülümsedi..)
 
Bir bakarsın akşam olmuş
Güneş nedir görmeden
Deli gönlüm aşık olmuş
Sevgi nedir bilmeden
 
Ah bu halim
Can bu halim
Hep senin yüzünden
Uzağıma düştün ama
Düşmedin gözümden
 
Salla yarim mendilini
Çok özledim güzel ellerini
Hadi yine söyle sevdiğini
Herkesi kıskandır
 
derin bir nefes alıp.. 
 
zu--- bu okuduklarımı ben yazmadım..beğendiklerim bunlar.. 
 
Günlerdir kapımı kimseler çalmıyor
Göğsümden içeri yokluğun sızıyor
Bir demlik çayım var
Tütünüm de geçiyor
 
Duvarlara yazdığım her cümle ağlıyor
Evlerin ışıkları tek tek sönüyor
Bu ev bu nağmeler peşimi bırakmıyor
Geceler kara tren
Geceler
Yüklüyor bana seni
Bende bir resmin var yüzüme bakmıyor
 
Kollarım seni ister
Geceler yine seni
Ne baharın tadı var, ne de yazın sevgili
Bir demlik günüm var ,ömrüm de geçiyor
 
Hiç mi aslı yok bunun
Bu asılsız yüzlerin
Dudağımdan geçtin
Gözlerin yakmıyor
Vazgeçsen olmuyor ölsen olmuyor
Geceler kara tren
Geceler
Yüklüyor bana seni
Ben de bir resmin var
Yüzüme bakmıyor
 
ir--- tuna mest oldu.. 
tu---( içini çekerek..) haklısın hayatım.. dün sen, bugün zuhal... 
ya--- ziya işin zor.. sen,seyahatlere nasıl gidiyorsun.. bilmem..
zi---  mecburen gidiyorum da...nasıl geldiğimi ,sorman lazım... 
tu-- ya-- zi-- zu-- ir-- hah hah hah... 
 
figen kahveleri getirip... ikram etti.. 
fi--- zuhall.. kahve?
zu--- içerim ben.. sağol.. figen.. 
 
fi--- (otururken... ) sen neymişsin kuzen.. bayıldım.. 
zu--- teşekkür ederim .. 
zi--- yasin, figeni ayıktır... bayılmış..
 
tu-- ya-- zi-- zu-- ir--fig--- hah hah hah... 
 
zu--- bu da son olsun... 
 
O anda anladım olmuyor sensiz
Bu daha ilk gündü ağladım sessiz
Alışmak çok zor sensizliğe imkansız
Her yerinde sen varsın bu evin
Duyuyorum pişmanım diyor sesin
Acılar artık,benim acılarım
Görecekmiş gibi seni gözlerim
Tutacakmış gibi seni ellerim
Ama yoksun sen
Sen benim nefesim hayalimdeki resim
Aşkı anlatan sesimsin
Hiç batmayan güneşim bitmeyen hasretim
Hayattaki tek eşim
Ve bir şarkı usulca dökülen dudaklarımdan
Böylemi başlamıştık seninle böylemi bitecekti
Herşeyimi verdiğim o sevgilim bırakıp gidecekti
Çıkıverecekmiş gibisin çerçeveden usul usul yaklaşıp yanıma
Sarılıverecekmişsin gibi o anda boynuma
 
içtenlikle,alkışladık biz.. 
ziya da.. kolunu.. zuhalin,omuzuna koyup.. sarıldı.. 
zi--- dağıttın bizi.. zuhalim.. 
zu--- (gözlerini silerek...) bende etkileniyorum,görüldüğü üzere.. 
 
bardakları ,yeniden doldurup... şişeyi bitirdi... 
 
tu--- etkilendiğin için.. etkiliyorsun zaten.. tek kelimeyle harikaydı.. 
bir tane daha istesem.. olur mu.. 
 
sigaralar yakıldı... 
 
zu--- (gülümsedi.. )olur tuna.. canın sağolsun.. bir nefes alayım da... 
 
ya--- figen ,senin edebiyata yeteneğin var mı.. sakın,şiir yazıyorum deme.... 
zi--- yok, o resim yapıyormuş.. 
tu-- ya-- zi-- zu-- ir-- fig-- hah hah hah... 
 
fig--- hiç yoktur..yeteneğim yasin.. ben çok güzel,ders çalışırım.. sinema ve tiyatro ile ilgiliyim.. 
seyirci bazında... 
bunaldığımda..da, gitar çalarım amatörce... atış talimi yaparım..
 
ya--- daha ne olsun..
fi--- ya senin...
ya--- tüfekle atıştan başka, atlara .. arabalara,motorsiklete merakım vardır benim... 
 
zu--- irem ,sen bağlama çalacaktın hani... 
tu--- çalıyor..zuhal... bana bir konser verdi.. muhteşemdi...
zu--- helal olsun sana.. duymak isterdim..
ir--- sağol.. bir gün duyarsın,zuhal... 
zu--- ne birgün diyorsun ki.. kınada duyalım.. 
ir--- peki canım.. repertuarımı hazırlayım bari.. 
 
zi---  figen gitar.. sen bağlama... bende biraz org çalıyorum.. sesimiz de var.. çok şükür.. 
yasinle,tuna .. menajerliğimizi yaparlar... ergün, ses düzenini kurar.. ayarlar...
ali para işlerini yürütür.. sizin çiftlikte ,kır düğünleri organize edersek.. 
biz köşeyi döneriz abi.. 
 
fig--ir-- zu-- zi-- ya-- tu-- hah hah hah... 

Hiç yorum yok: