Translate

5 Mart 2012 Pazartesi

723.bölüm..


 pis numaracı.. ziya ,zuhalin yanına gitti bile....gayet iyiydi o da... 
zi---  zuhalim?.. 
zu--- ziyacığım?
 
ziya bize dönerek.. 
zi--- dans pistimize bekliyoruz..efendim... madem kalktık, boşa gitmesin.. 
sevaptır, yasinle figeni düşünüyorum ben... 
 
yasinler de.. kalktı.. biz de... 
halam ve firuze hanım.. gözleri dolu dolu.. fısıldaşarak, bizi seyrediyorlar... 
 
ben yapışmışım ,tunaya.. gözlerimin içine bakıyordu.. gülümsedim.. 
yasinler de.. pek samimiler.. 
zuhaller iyi.. ama ziya, şarkıyı ona bakarak söylüyor... 
 
zuhale sarılıp.. 
zi--- 
Hatırla sevgili
O mesut geceyi
Çamların altında
Verdiğin buseyi
Beni mecnun ettin
Sende olasın
Aşkını inkar edersen
ALLAHtan bulasın
Bana sen öğrettin
(Bu) aşkı sevdayı
Ne çabuk unuttun
Beni sen hercai

flaş patlayınca.. hepimiz döndük... ayşe çekmiş,meğerse..
 
zi--- kahretsin.. basıldık.. zuhal,bakmaa.. 
 
kahkahalarımız evi çınlattı... düşecektim de.. tunaya tutundum.. 
 
ir--- neşeli birşey söylee.. oynayalım.. 
zi---  sen,önce ayakta dur..  aklıma gelmiyor.. 
 
tuna "o gecekini söylesene "diye fısıldadı..
ir---- (güldüm..) tamaam.. aynı şekilde de ,oynayayım mı... 
tu--- hah hah hah... 
 
söyledim arka arkaya..
aman bir oynadık..ki,sormayın..  ziya halayla ,firuze hanımı da getirdi yanımıza.. 
kırmamak için, ellerini kaldırdılar işte...  
 
tu--- ayşee.. fotoğrafımızı çekk.. 
 
bir flaş daha patladı... poz verdik ,bir kere de... 
 
canlarım benim.. nasılda sarılmışlar, biri tunaya..biri  yasine.. 
sonra onlar oturdu..yerlerine... 
figen de ,açıldı.. yasinle döktürdüler.. 
 
ben koltuğa oturdum..ayakta duramıyorum ki..  aklıma gelen şarkıyı söylüyorum... 
iyice stres attılar .. 
yorulunca.. 
zi--- zuhal,oturalım mı.. 
zu--- tamam...
zi--- hadi ,beni taşı.. 
 
fısıldaştılar.. güldüler.el ele masaya gidip, oturdular..
yasinde.. gitti,figenle.. tuna bana elini uzatıp.. kaldırdı... 
bizde gelince... 
 
mu--- yavrularım... sizi şen ve kaynaşmış görünce...çok mutlu olduk.. 
uzun zamandır.. gülmeyen ,yüzümüzü güldürdünüz... sizin yüzünüz de..solmasın... inşallah... 
"amiinnn "dedik... 
 
sigara ikram etti ziya.. içiyoruz... 
ikinci şişe de..bitti.. 
 
tu--- ziya?
zi---yok abi.. (gülerek) o kalsın...açmayalım.
tu--- içseydik ya.. 
zi--- ..içebiliriz ama..sonrası sorun olur... şişede durduğu gibi.. durmaz..bilirsin.. 
yer ve zaman değişince.. yine bu kadro..bizim evimizde,içelim.. olur mu..  
mesela..ağustos ayında..
 
ir--- ohooo.. çok zaman var ,daha.. 
haziran sonunda ,evleniyorsunuz..temmuz ayını da ,atladın..sen.. Adananın ağustos ayında..nasıl olduğunu unuttun mu..
 
 
zi--- o sıcakları,nasıl unuturum irem.. 
yıllık iznimi kullanacağım,burada olmayacağımız için.. ağustos dedim.. 
 
ya-- biz de olmayacağız.. 
ir--- siz? 
ya--- ..................
 
fig---  Karsa gideceğimizi söylüyor.. herhalde.. değil mi.. yasin.. 
 
yasin gülünce... 
 
tu--- yasinn..tam hasat zamanı.. nikahımız var, deme  sakın.. 
ya--- söylüyorum figen.. artık dayanamayacağım... 
 
mu--- neyi oğlum.. 
fi--- figen kızım.. ne diyor yasin...
 
fig--- (gülerek) kesin olmamakla birlikte.. diyerek.. söyle yasin.. 
 
ya--- dışarıda, onu konuşuyorduk..  figenin ,okulu biter bitmez.. evleniyoruz.. 
yaniii... ziyacığım.. 
ikinci damat ,ben oluyorum.. kusura bakmaa.. hah hah hah...
 
zi--- aaa..  sahi mi.. ver abi,şişeyi..
mu--fi-- fig--ya--tu-- zu-- zi--ir--- hah hah hah...
 
heyecanlandık.. sevindik..  tebrik ettik.. ikisini de.. 
firuze hanımla ,halayı telaş sardı bile..  birden kalkıp ,iyi geceler dediler bize.. 
 
kolkola içeri giderken
konuşuyorlardı.. 
fi--- yasinin çeyizini çıkarırım.. yarın.. 
mu--- dantelleri de..yıkayalım.. halılar depodamıydı.. alışverişimizi ... 
 
ir--- duydular ya,uyumazlar şimdi.. 
fi--- ben söylemeyelim ,demiştim ama.. 
ya--- iyi oldu,iyi... 
tu --- yasin,mutluluklar dilerim.. şerefinize.. 
ya--- sağol ertuna.. 
tu--- ziya.. on gün önce yada sonra.. fark eder mi..
zi--- yok abi..tabi ki.. etmez.. takılıyorum.. ben.. kısmet bu.. hayırlısı olsun... 
tu--- hıh şöylee.. şerefinize hadi.. 
tıklatıp içtiler.. dördü.. bardaklar boşaldı... 
 
ayşe boş tabak bardakları alıyor.. 
ir--- kahve içer misiniz.. 
ya--- içerim.. 
zi--- ben içmem.. 
tu--- bende.. 
 
fi--- ben yapayım.. irem,zuhal..?
zu--- peki.. 
ir--- bende içerim figen.. 
 
figen gitti mutfağa... saat beş olmuş.. 
ir--- çorbacıya gitsek ,olurmuş yani.. saate bak.. 
zi--- o kadar olmuş mu,ya.. zuhal gidelim,istersen.. 
 
zu--- haberleri var.. nasılsa..  bir kerede ,abimler bana kapıyı açsın..
zi--- zuhalll.. sen böyle konuşmazdın.. 
zu--- konuşurum da,sen duymamışsındır.. ondan garipsedin.. 
 
zi--- başka neleri duymadım ,acaba... 
zu---  (gülerek) kimbilir.. 
 
ir--- bahse girerim..zuhalin şiir yazdığını,çok güzel okuduğunu da..bilmiyorsundur ziya.. 
zi--- girme, kaybedersin.. (gülerek) beni nasıl tavladı ,sanıyorsun.. 
 
zu-- zi-- ya-- tu-- ir-- hah hah hah.. 


Hiç yorum yok: