Translate

5 Mart 2012 Pazartesi


722.bölüm..

tunaya döndüm... 
ir--- bu da bizim için ,olsun.. sende söyleyeceksin ama..
bir bahar akşamı rastladım size..
tu--- sevinçli bir telaş içindeydiniz.. 
ir--- derinden bakınca gözlerinize.. 
tu--- neden başınızı öne eğdiniz... 
ir--- içimdee uyanan eski bir arzuu.. 
tu--- dedi ki yıllardır aradığım buu.. 
ir--- şimdi soruyorum büküp, boyynumu 
tu--- ahhhhh..
ir--- daha önceleri neredeydiniz.. 
ziya ıslık çalıyor... düetimize.diğerleri alkışlıyor.. 
zi--- helal olsuunn...
***
ikinci şişeyi açtı, ziya.. tunayla ,yarışıyorlar sanki.. zuhal de,iyi içiyor ama hiç bir belirtileri yok... 
sohbet ediyoruz ,güzel güzel.. şarkılara ara verdik...
ayşe durmadan çay getiriyor..  
yasin de, kendini kaptırıp.. .. figenin omuzuna 
kolunu koymuş.. 
bizim tazeler ,kıkırdayınca gördüm bende.. uykuları da, gelmedi.. bir bende çakırkeyflik var..
ziya boluya gideceğinden bahsedince.. 
ir--- eşli gidemiyor musunuz ,ziya.. 
zi--- hayır.. diyelim ki, piyasaya  yeni sunulacak ilacın.. detayları bize önceden geliyor..  çalışıp,orada tek tek.. sunum yapıyoruz..
yönetim tarafından.. not veriliyor, performans değerlendirmesi sonucuna göre.. 
çeşitli ödüller alıyoruz..
yani tatil değil..
mesela,biz çalışmışız..prim alıyoruz da.. kaymağın birazını da lütfü yiyor..prim olarak.. 
 son gün ,bizim sadece.. 
eşlerle, bölgesel yemekler oluyor.. onlara katılıyoruz... 
ya--- sizin,maaşınız az.. harcırahınız güzel değil mi.. 
zi--- evet.. avantajları iyi.. ama çok yorucu...
camiada..arkadaşlık güzel, fakat kıskançlık ve dedikodu müthiş.. 
birde.. böyle tabiri caizse.."kıl " müdürler
insanı canından bezdiriyor.. 
tu--- ne yapacaksın..ziya..her yerde var, öyleleri... iş tecrüben arttıkça.. rahatlarsın.. 
zi--- haklısın abi.. hedefim, dört -beş yıl...dayanabilmek.. lütfü,durdukça..fazlası ,mucize olur.. gelen de
gideni aratır.. zaten.. 
fi--- tabi yeni müdür ,otorite kurmak ister.. yöntemler değişir..
 alt kadro,herkese
uymak zorunda... 
zi--- istisnalar var ama kaideyi bozmuyor... 
birde ,hızlı çıkış yapanın ayağını kaydırma çabası var ki.. en çok ,ona dikkat etmek gerekiyor.. 
bu ara..sanem olduğundan ,lütfü bizle ..kotalarla çok ilgilenemedi...
iki ilaçta.. Türkiye kotasını aştım.. haberi yok,daha.. şok olacak.. 
çeşitli sürprizlere maruz kalabilir..  hah hah hah.. 
zu--- ziyaa.. lütfen,yapma.. 
mu--- çocuk,ne yapıyor anam.. elleri masanın üstündee.. 
mu--fi-- fig--ya--tu-- zu-- zi--ir--- hah hah hah...
zu--- muazzez teyze..çok hoşsun.. bana,lütfü abiyle ilgili.. birşeyden bahsetmişti de.. 
gülüp,sürpriz diyince.. ikaz ettim.. 
zi--- off of.. görüyorsun değil mi, muazzezciğim.. allah kuru iftiradan saklasın..elim yanlışlıkla
görülmeseydi.. hepiniz kuşkulanacaktınız.. yasinn.. elin nerede ,görmüyoruz..
mu--fi-- fig--ya--tu-- zu-- zi--ir--- hah hah hah...
yasin ellerini kaldırdı..ama nasıl gülüyor.. 
ir--- ziya ne düşündüyse.. lütfü beyin.. hakettiğine eminim.. aslında ..
zi--- ediyor da.. ablamla sanem var.. vicdanım kabul etmedi.. 
ya--- çok tehlikelisin ,ziya.. odasına kadın mı ,gönderecektin yoksa.. 
zi--- yok yasin, hayatta işim olmaz..o tür şeylerle.. müdürlerini ,çok sevdikleri için..
bütün arkadaşların ortak  kararıyla.. "sürpriz " yapılacaktı.. .ben yok diyince, vazgeçtiler.. 
tu--- aman ziya.. amann.. 
ya--- ziya, korktum senden.. 
içini çekerek... 
zi--- bilmediğin şeyler var,yasin.. 
zu--- ziya,şarap verir misin... 
ziya gülerek.. doldurdu bardağı... 
zi--- sarhoş olmam ,dedin ama.. ergüne, hesap vermeyelim.. bir ayağa kalksana.. sen.. 
zu--- pekiii.. 
zuhal ayağa kalktı.. hepimiz bakıyoruz.. sandalyeyi çekti... salonun ortasına kadar, gayet düzgün
yürüyüp.. bize döndü... 
zu--- evet? yanıma gelebilecek cesarette,bir ziya aranıyor... 
mu--fi-- fig--ya--tu-- zu-- zi--ir--- hah hah hah...
tu--- zuhal,meydan okudu..ziya.. hadii.. 
ya--- bravo zuhal... 
zi--- geldim diyelim.. beni buraya, geri getirecekmisin... 
çok uzaktasın ,zuhalll..
mu--fi-- fig--ya--tu-- zu-- zi--ir--- hah hah hah...
ir--- getiririz seni.. ziya.. kızı bekletme.. 
zi--- yok ya.. beni getirecekmiş...önce ,sen kalk hadi... 
kalktığım anda, sandalyeye tutundum.. 
ir--- tunaa.. tut beni.. 
mu--fi-- fig--ya--tu-- zu-- zi--ir--- hah hah hah...

Hiç yorum yok: