Translate

3 Mart 2012 Cumartesi

716.bölüm..


ir--- sanki billur bir pınar.. kahverengi gözlerin.. ruhuma neşe sunar.... kahverengi gözlerin..
rüzgarlar kadar serin,pınarlar kadar derin.. senin en güzel yerin.. kahverengi gözlerinn..
 
beraberce söyledik.. ben yerimde ,kıvırıyorum  tuna da ,direksiyona vurarak tempo tutuyor... 
 
şarkıyı bitirince.. alkışladık birbirimizi... 
 
ir--- tunaa.. gece ,evde sana bir sürprizim daha var..
tu--- hadi yaa.. e halim ,kalmamıştı hani.. pekmez mi ,yedireceksin yoksa..
 
ir--- tu--- hah hah hah... 
 
ir--- ay yanaklarım ağrıdı.. valla.. pekmezi sen yersen.. uuu.. ben duman olurum.. 
 
tu---hah hah hah.. geliyoruz.... ara verelim.. istersen.. ağzımdan yanlış birşey çıkmasın.. 
ben iremi istiyorum derim de, yasin şok olur.. 
 
ir-- tu--- hah hah hah... 
 
arabalar bahçeli,iki katlı bir evin önünde ..arka arkaya durdu... 
 
ir--- aşkımm.. kolay gelsin.. 
tu--- sağol.. 
***
 
inip... yanlarına gittik.. halamların...
 tokalaştık...öpüştük.. hepsiyle... 
 
yasin elinde ,gülleri tutuyor.. yada sallıyor demek daha doğru... 
 
zi--- yasinn.. içeri girinceye kadar,güllerin yaprağı kalmayacak.. benden ,betersin oğlum.. 
sakin olsana... 
 
mu-- fi-- ir-- zu-- tu--- zi--- hah hah hah... 
 
ya--- ufffff.. ya.. irem sen alsana.. sahiden.. 
 
ben aldım.. gülleri... 
fi--- zuhal kızım.. sende gondolu alırmısın.. 
zu--- alırım ,firuze teyze... hadi buyurun.. 
 
zi--- yasin..elini tutayım mı.. 
mu-- fi-- ir-- zu-- tu--- zi--- hah hah hah... 
 
ya---ziya, bence sen.. arabanın bagajını aç.. 
zi---tu-- ir--- zu--- hayırrrr.. 
ya--- hah hah hah... 
 
mu--- ziya oğlum, koluma gir bakalım... 
zi---  böyle genç ,güzel bir bayanın teklifini reddedermiyim hiç... zuhal,kusura bakma..
gel,muazzezciğim..gel..  kıskansınlar bizi..  
 
tu-- ya-- fi-- ir-- zu-- hah hah hah.. 
 
ziya halamın koluna girdi.. ağır ağır yürüyorlar... 
yasin yerinde duramadığından.. annesini bekleyemedi.. 
tabi..tatlı tepsisini unutmuş... geri gelip, arabadan aldı... 
 
firuze hanımın koluna da.. tuna girdi.. 
onlarda yürüyor, eve doğru.. 
 
bizde zuhalle arkalarındayız... 
yasin bahçeye girdiğinde.. bende zuhale fısıldadım.. 
 
ir--- zuhal..ziya birşey mi dedi sana.. telefonda ,ne diyeceğini merak ettim de... 
zu--- evet.. birşeyler  ima etmişsin sanırım.. 
ir---................
 
zu--- olanları anlatmak isterdim de..  hem zamanımız yok,hem de halanı anıp moralimi bozmak istemiyorum.. akıllı ol,irem..  fena yaparım seni.. bak bu son uyarışım..
 ziya da ,çok ters..haberin olsun.. 
tunanın yanında ,bozmamış seni.. 
 
ir--- niyetim.... 
zu--- niyetin iyi..anladık..şaka yapıyorsun ,güya...yapma kızım..yapma... 
 
zi--- zuhalll.. iremm.. iki dakika ,yalnız bırakmaya gelmiyorsunuz.. hadi hadi.. 
zu--- geldikk.. 
 
bizi beklemiş, kapıda.. 
zi--- ne konuşuyorsunuz.. herkes sizi bekliyor.. 
ir--- afedersin ziya.. 
zi--- belki de.. etmemek gerekiyor... 
 
beraber girdik eve.. 
figen,halası.. eniştesi.. karşıladılar bizi.. öpüştük, mantolarımızı aldılar... çiçekleri figene verdim..
figen bir giyinmiş.. güzel ,abartısız bir makyaj yapmış.. öf yani.. 
zuhalde ,gondolu halasına uzattı... 
 
geniş ,salona geçtik.. eniştemin erkek kardeşi ve eşi gelmişler,figenin de iki abisi vardı..
tokalaştık... 
ben tunanın ,yanına oturdum.. zuhalde.. ziyanın... 
 
*********
 
hal hatır soruldu.. halam,baş sağlığı dileyip.. acınız olmasına rağmen,kabul ettiğiniz için sağolun dedi.. 
onlarda uygun birşeyler söylediler işte.. 
 
kahveler gelinceye kadar.. tanışma faslı diyelim.. zuhal de.. yardım için mutfağa gitti... 
bir ara tuna bana.. fısıltıyla.."ne oldu" dedi.. bende" tahmin ettiğin,konuşmayı yaptık" dedim.. 
 
cemil enişte.. laf cambazı.. zaten.. oradan oraya atlıyarak.. 
konuyu,yasini nereden tanıdığımıza .. ne gibi ,bir bağımızın olduğuna getirdi.. 
kim cevap verecek diye.. bakındım.. 
 
hala,tam ağzını açıyordu..ki.. 
 
tu--- firuze hanım, eşini kaybetmiş..  halam hiç evlenmemiş... 
amcam da,desteklemiş onları ..üçü tüm sevgilerini bize verdiler ,diyebilirim..beraber büyüdük..
yasin kardeşim gibidir,cemil bey... 
 
ce--- başınız sağolsun.. 
fi--- sağolun..
mu--- yasin de,tuna da.. abileri de.. oğlum, eşleri de.. gelinim..sayılır.. 
 irem kızım gibi,figeni de ..çok sevdik.. 
 
sa--- o da sizleri sevmiş.. bahsetti içtenliğinizden.. sağolun.. 
fi--- tek dileğimiz onların,mutluluğu.. 
sa--- tabi,hepimiz öyle olsun.. istiyoruz... 
 
figen kahveleri getirdi.. önce büyüklere verdi... 
amcası kadir bey.. ve esma hanımda aldılar... 
 
onlarında çocukları yokmuş..
kadere bak.. cemil beyin ,yedi çocuğu var..
 allah kardeşine vermemiş işte... 
kadir bey de,fıstık üreticisi olunca.. tunayla tanışıyorlarmış zaten.. 
 
 
zuhal de,gelip oturdu.. 
figen bizlere verirken.. 
zi--- figen ,yasinin kahvesini almıyorum değil mi.. 
gülerek.. 
fi---  özel yapmadım..istediğini alabilirsin ziya... 
zi--- yasinn.. iyisin hadi.. 
güldük.. filcanları alırken.. 
yasin de ,aldı neyse..
 
hala "tuna "diyince.. 
tuna sigara ikram etti.. halama ,firuze hanıma... gülerek aldılar... 
bizler almadık.. tunayla ,ziya içiyorlar... 
abileri de.. hiç konuşmuyorlar.. aynı etkisiz eleman gibiler.. babalarına hiç benzememişler.. 
 
 

Hiç yorum yok: