Translate

3 Mart 2012 Cumartesi

715.bölüm..



ir--- ziya geldiyse.. sor da,ara beni.. 
zu-- tamam.. 
kapattım.. 
banyoda dişlerimi fırçalarken... "birde iremciğim" lafı nereye gidecekti diye ,merak ediyorum.. 
ziya birşey mi dedi ,acaba kıza.. aklıma takıldı bak.. 
yatak odasında.. çoraplarımı giyip.. pırlanta ,takılarımı taktım.. rujumu ve parfümümü.. sürdüm.. 
yeşil tafta elbisemi ,dolap kapağına astım.
siyah rugan çantamı yatağın üstüne bıraktım,rugan ince topuklu ayakkabımı 
geçirdim ayağıma.. 
elbisem kırışmasın diye,bornozumu giydim..şimdilik.. salonda,bir sigara yakacaktım ki.. .. 
tuna kapıyı açtı.. 
tu--- iremm.. 
ir--- canımm.. 
kalkıp.. yanına gittim.. 
ir--- hoşgeldin.. 
tu--- hoşbuldumm..(gülerek ,belime sarıldı)bornoz çok yakışmış canım.. 
topuklu ayakkabı ,saçlar,makyaj ve pırlantayla değişik bir hava vermiş.. 
ir--- ( güldüm.. ) sağol.. böyle gideyim dedim.. 
tu--- fikir harika.. 
ir--- bence de..hadi giyin.. 
tuna dişlerini fırçalarken.. bende.. yanık kahve rengi , takım elbisesini,gömleğini .. çıkardım dolaptan..
odaya geldiğinde ,elbisemi giyinmiştim.. 
fermuarımı çeksin diye ,arkamı döndüm... 
sırtımı öpünce,ürpererek.. 
ir--- tunaaa.. 
tu--- nee.. giyme demedim bak.. dön de,yakasına bakayım.. 
ir--- bakma bakma.. anlat.. ne oldu.. 
döndürdü beni.. kare kesim yakama baktı.. dikkatle... 
tu--- iyi.. 
ir--- (güldüm.. )hadi tuna.. 
giyinirken.. 
tu--- eve gitmiş yasin.. oraya gittim bende.. heyecandan yerinde duramıyordu.. 
hazırlanmışlar işte..çiçeği ,çikolatayı.. yüzüğü gösterdi..firuze hanımın selamı vardı sana.. 
bana börekle,çay getirince.. 
yedim mecburen..kendisi yapmış hemde.. 
halamı da alıp.. gideceklermiş.. daha erken.. bizi bekle,arka arkaya gideriz dedim.. 
ir--- as...bende , babam iyiymiş..onu öğrendim.. zuhali aradım.. figen çok ısrar etmiş..
ziyayla, onlar geleceklermiş sadece..
 ziyayı bekliyormuş..  bende isterseniz ,beraber gidelim dedim.. haber,
verecekti.. 
tu--- gideriz de.. ısrar etme.. başbaşa kalmak için ,fırsat geçmiş ellerine.. dimi.. 
ir--- aa,hiç aklıma gelmedi.. benim.. 
tu--- tok,aç ın halinden anlamazmış ...tabi.. 
tu-- ir--- hah hah hah..
saçlarını tarayıp.. parfümünü sürünce.. 
ir--- mmm..dön yakana bakacağım..
tu--- ir--- hah hah hah... 
telefon çalınca.. gidip açtım.. 
ir--- buyrun.. 
zi--- merhaba irem.. 
ir--- merhaba ziya.. 
zi--- zuhale beraber gidelim,demişsin de.. onun için,aradım.. 
ir--- evett.. 
zi--- ergünler şimdi,geldiler.. zuhal yemek hazırlıyor.. sizi bekletmeyelim.. biz geliriz.. 
ir--- peki ziya.. bir dakika,tuna istiyor... 
tuna aldı.. 
tu--- iyi akşamlar..ziya..  yolu tarif etmemi istermisin.. ................. tamam.. ................... 
 zuhal de,evi biliyordur.. ............  anladım.... 
.. ziyaa.. çok geç kalma.. 
............. hah hah hah........... görüşürüz.. 
kapattı.. 
mantomu giydim.. bende.. çıktık evden... 
*********
yasin halamı da almış.. arabanın içinde, bizi bekliyorlardı..
tunayı görür görmez, sinyal verip.. hareket etti .. tabi,acelesi var adamın.. 
bizde arkalarından gidiyoruz... 
iki sigara yakıp,birisini tunaya verdim... 
ir--- figeni,kim isteyecek acaba.. 
dumanı savurup.. 
tu--- ben isteyecek mişim..ortak karar almışlar,böylesi münasipmiş.. halam,istesin.. dedim.. 
firuze hanım.. 
lütfen oğlum.. abi olarak sana yakışır diyince.. sustum... 
ir--- (gülümseyerek.. elini tuttum... )iyi yapmışsın kocacığım.. tunaa.. benzinliği devir ettin mi.. 
tu--- yok,daha değil.. niye sordun.. 
ir--- orada çalışanlar ,ne oldu.. nail mesela..
tu--- almayı düşünen  kişi.. yine benzinlik olarak çalıştıracak..... elemanlar kalifiye oldukları için.. onları da, istiyor.. 
 kapatmadan önce.konuştum bende.. 
tamam dediler.. 
tazminatlarını verdim..helalleştik.. 
sadece nail.. ben,başkasının emrinde  çalışmam dedi..
ir--- hii.. e ne yapacak şimdi.. 
tu--- bende...çiftliğe gel öyleyse dedim..işçiler gelince,ihtiyaçlarını karşılamaktan sorumlu olacak..
ir--- canımm.. merhametlim.. 
tu--- çok isteyerek çağırdığımı söyleyemem.. hala ,onu affedebilmiş değilim.. çünkü..
neyse konuyu kapatalım.. 
radyoyu açtı.. kanal arıyor.. 
ir--- kapat da,ben söyleyim..
tu--- pekii.. ama havaya sokup..sonra.. içme demeyeceksin.. 
ir---(gülerek ) iyi demem.. havaya girsen de.. bu gece içemezsin.. nasılsa..  
hem.. keder yada keyif..
sen her daim.. içki modundasın...kocacığım.. 
bari,şarkıcılık kariyerimi engelleme ..
tu---ir--  hah hah hah.. 
şarkıları beraber söyleyerek.. gidiyoruz.. 
yeniceye geldiğimizde.. ziya .. nereden geldiyse..
kornaya basarak... 
yanımızdan jet gibi,geçti... zuhali göremedim bile... 
 yasin de,hızlandı.. mecburen bizde tabi.. 
ir--- ziya geldi..hareketlendik...
tu---  bayanlar,yasine.. engel oluyordu,herhalde.. fırsat doğdu..
ir--- zuhal de.. abisinden alışık zaten.. sesi çıkmıyordur... 
tu--- ikisi de, genç.. kanları deli.. ama zuhal diyecek zamanı kolluyordur... çok sabırlı...
ziya da,dedi ya.. yaptırıyor diye.. 
ir--- evet,sabırlı ama çok yıpranacak..görürsün..  ziya ,bence hiç kolay değil.. asi.. 
tu--- sevgileri olduğu sürece, uyum sağlayacaklar birbirlerine..
birisi çok ağır,birisi çok uçarı..görülüyor ama içlerini bilemeyiz... 
şimdiki duruma göre.. dengeyi bulmuşlar bile..
zamanla..ziya da değişecek,mutlaka....
hepimiz değişmiyor muyuz.. 
mesela ben bu elbiseyi ,sana giydirmezdim.. 
bak,sesim çıkmıyor şimdi.. 
ir--- (gülerek...)  pekmezden sonra.. sesini soluğunu kestim,halin kaldı mı ki..erosum.. 
tu--- hah hah haahhh.. 

Hiç yorum yok: