Translate

3 Mart 2012 Cumartesi

714.bölüm..


kahvaltı da..kendimden geçmişim.. kar ve pekmezi yiyeceğim diye.. 
başka bir yiyeceği gözüm görmedi..
 
arkama yaslandığımda.. 
ir--- ayy.. tunaa.. çok sağol.. özlemişim valla.. ama senin için üzülüyorum şimdi de.. 
 
tu--- afiyet olsun.. benim için ,niye üzülüyorsun ki..  ısındım işte.. 
ir--- yok yokk..ondan değil.. ben de,enerji fazlası oluştu ya.. yakmam lazım...  üff ,sıcak mı oldu ne.. 
tu--- hah hah hah... 
 
*************
 
tuna yatağı kaldırdı..bende bulaşıkları yıkadım... sıcak suyla.. 
ellerimi kurulayıp.. 
cezveyi hazırladım.. şöminede yapacağım.. filcanları tepsiye koyup.. geldim.. 
 
minderde oturuyordu tuna..  
ir--- şu cezveyi yerleştirsene tuna.. ben de.. giyineyim... 
tuna aldı.. gülerek.. 
tu--- sıcak gelmiyor mu,artık..
ir--- hah hah hah.. 
 
giyindim,yan tarafta.. pantolonumu .. gömleğimi.... 
tu--- iremm.. kahve oldu.. 
ir--- tamam.. 
 
saçlarımı örüp.. geldim yanına.. oturdum.. 
uzattığı sigarayı aldım.. 
ir--- sağol.. 
tu-- sende..
 
tuna elini sırtımda gezdirerek.. 
tu---aşkım, üşürsün.. gömlekle.. 
kazak giyseydin ya.. 
ir--- pekmez faktörünü ,unutuyorsun.. birde sen varken..üşümem.. 
 
 gülerek.. divanın üstündeki..ince battaniyeyi alıp,..omuzlarıma koydu... 
sonra da.. sarıldı.. 
kahve ve sigaralarımızı içtik sessizce... 
 
ir--- tunaa.. sen ,gece nasıl ayıktın ya.. içkinin etkisini .. hiç göremedim de.. 
 
tu--- dediğim gibi,  burada  sarhoş olacaktım..güya.. resimleri görüncee.. 
ayıktım..
 
ir--- hımm.. kucağında uyurken.. birşey duydum.. kendi kendine ,konuşuyordun sanırım.. 
tu--- bilmem.. ne duydun ki.. çok derin uyuyordun.. 
ir--- "ah meleğim,keşke bu kadar çok sevmeseydin beni"gibi birşey diyordun..
sen, ne demek..istedin.. 
 
tu--- (gülerek.. )ya rüya görmüşsün yada yanlış anlamışsın.. 
ir---..............
 
tu--- böyle bir cümleyi.. aklı başında ,hiçbir erkek söylemez dimi.. 
 
ir--- gece, senin  aklın da..pek yerinde değil gibiydi de.. ondan sordum..
belki,duyduğumu sanmış olabilirim .
.her neyse.. suyu kullandık, birde buraya elektrik istiyorum.. 
 
tu--- su çok gerekiyordu daa.. elektriği niye istiyorsun...  
burası ,bakir kalsın dememiş miydik.. 
 
çenemi omuzuna dayadım.. 
ir--- dedik ama ateşin karşısında... saçımı kuruturken,tutuşacağım bir gün.. 
 
gülerek.. elini yanağıma koydu.. dudaklarıma bakarak.. 
" tutuşmak için.. senin,ateşe ihtiyacın yok ki.." 
birde öpünce..içimin yağları eridi.. 
 
azıcık çekilip.. kara gözlerindeki arzuyu da.. görünce.. 
enerji fazlamda var.. kiloya mı dönüşsün yani...
filcanları cezveyi tepsiyi.. düşünecek zaman mı.. kırılsın,yansın.. yangının alası burada.. zaten..
 
 
***********
saat  dört gibi.. 
 
ir--- tunamm.. 
tu--- canımmm
ir--- yasin saçını başını yolmadan.. gidelim diyorum.. 
tu--- bence asıl bundan sonra yolacak gibi.. nikaha engel olduk ya..
henüz başına gelecekleri bilmiyor.. 
 
ir-- tu--- hah hah hah.. 
 
evden çıkmadan tuna,ateşi söndürüp..
 saçlarımı kontrol etti.. 
 
gülerek.. 
tu---  elektriği,bağlatırım .. ama sadece fiş bazında.. 
tu--ir--- hah hah hah.. 
 
***********
yol kenarında sıkma yapıyorlardı... aldık,ayranla beraber.. arabada güle konuşa yedik..
 
Adanaya geldiğimizde saat akşamın altısıydı... beni abdullaha bıraktı.. kendisi de.. yasinin yanına gitti.. 
 
saçlarıma ,dalgalı fön çektirip... hafif bir makyaj yaptırınca.. mecburen taksiyle, döndüm eve.. 
annemi aradım..hemen.. babamın iyi olduğunu duyunca.. rahatladım.. 
 
sonra zuhale telefon ettim.. 
nasılsın,iyimisin faslından sonra.. 
 
ir--- zuhal.. figeni istemeye gideceğiz.. haberin vardı ,değil mi.. 
zu--- hımm.. var.. 
ir--- teyzem,eniştem geldilerse... beraber gidelim..diyecektim.. 
 
zu--- yok gülüm.. köyden kimse gelmiyormuş..çağırmış halam ama hayırlı olsun demişler.. 
halam bizi de, çağırdı.. 
abimler.. sözde, ne işimiz var dediler.
figen, illa sen gel diye.. çok ısrar edince,kıramadım..
şimdi,kuaförden geldim..bende, ziyayı bekliyorum.. 
 
ir--- tamam canım.. figenin annesini,babasını tanımıyorlar.. senin gelecek olman, iyi olmuş.. 
tuna da,yasinin yanına gitti.. 
 halamı yasin alır, beraber gidelim ..isterseniz.... 
 
zu--- lütfen..hala lafı etme bana.. tüylerim ürperiyor.. 
birde,iremciğim.. 
zil çaldı.. sonra konuşuruz..

Hiç yorum yok: