Translate

3 Mart 2012 Cumartesi

713.bölüm..


minderleri kenara çekip.. kocaman yün yatağı getirdi.. şöminenin önüne.. 
bende çarşafı yayıp, yastıkları.. yerleştirdim..
kırmızı kadife yorganı..ayak ucuna bıraktım... 
tuna da,ateşi canlandırıp... bardakları.. mutfağa götürdü.. 
dolabı açmış.. üstündekileri çıkarıyor... 
 
saat daha 02:00 .. ben sabah oldu sanmıştım.. 
 
çantayı alıp.. masanın üstüne koydum.. 
içinden yeni geceliğimle,tunanın pijamalarını çıkardım.. 
elim hediye paketine değince..
gülerek..
 
ir--- tunaa.. gel gel.. 
tu--- ne oldu.. 
ir--- pijaman burada.. 
 
geldi yanıma.. 
tu--- hımm.. buraya..ipek pijamamı getirdiysen.. senin ,ne giyeceğini merak ettim.. 
ir--- (güldüm.. ) görürsün şimdi.. ama önce bunu vermek istiyorum.. 
detaları görmende, yardımcı olur diye düşündüm.. 
 
uzattım paketi.. aldı,dediklerime anlam veremese de.. açıyor..
 
tu--- detay ha.. 
ir--- hımm.. 
 
içinden çıkan ..saplı.. kocaman merceği eline alınca... kahkahayla güldü... 
tu--- çokk güzell... sağol.. nereden geldi aklına.. 
 
öptü yanağımı.. 
ir--- sherlock olunca.. kullanırsın.. dedim..
tu--- hah hah hah.. 
 
 
pijamasını giydi,elinde mercek.. yatağa oturmuş.. beni bekliyor.. 
müthiş geceliğimle salınarak.. yanına geldiğimde... uzunn bir ıslık çaldııı.. 
 
tu---  araştırma arzumu kışkırtıyorsun.. iremm,muhteşemsin.. 
 
elini tutup.. yanına oturdum.. 
ir--- istediğin kadar,inceleyebilirsin.. hayatım.. hani dikişler, muntazam mı bak bakalım.. terzi işini iyi yapmış mı.. 
tu---  hah hah hah...
 
*****
 
ertesi gün.. 
uyandığımda.. tunanın yastığının üstünde.. merceği görünce.. güldüm .. 
notu altına koymuş.. 
"geliyorum,kalkma sakın"
 
kalın yün sabahlığımı omuzuma alıp.. yorganı açtım.. ateş geçmek üzere.. demek,epeyce olmuş.. tuna gideli..
odun attım.. hemen.. 
masaya baktım.. kahvaltı  hazır.. ekmek de..var.. niye gitti o zaman..
diye düşünürken.. kapı açılıverdi..
 
tuna omuzunda tüfeği, başında kalpağıyla.. içeri girdi.. elinde de.. bir poşet var.. 
 
tu--- günaydınn.. 
ir--- günaydın..  ne bu halin.. ava gittim ,deme sakın.. 
o getirdiğin her neyse..geri götür.. 
 
montunu tüfeğini ,çıkarıp astı..
gülerek...  
tu--- götüremem.. karıma getirdim..
 
yatağın yanına gelip.. diz çöktü.. 
ir--- sağol da.. bak onun içinden.. 
 
öptü dudaklarımı... 
 
donmuş.. yüzü..  ellerimi yanaklarına bastırdım... 
ir--- of tunaa.. üşümüşsün.. ben senden ,birşey mi istedim ki.. niye dışarı çıktın.. hasta olacaksın..
 
tekrar öptü .. 
 poşeti açıp.. içindekini gösterecekti... 
 
tu--- iremm.. açsana gözünü... 
ir--- korkuyorum.. tuna.. bak valla.. avladığın birşeyi getirdiysen.. 
tu--- aaç.. 
 
hiiii,kaarr.. poşette kar var.. 
 
gözlerim doldu.. 
ir--- tunaaa.. obruğa mı gittin.. deli misin sen.. 
tu--- hımm.. gel de,erimeden.. ye.. 
gece incelemede,kar eksikliği tespit ettim .. 
 
ir--- hah hah hah...  
 

Hiç yorum yok: