Translate

3 Mart 2012 Cumartesi

712. bölüm..


sesi titriyor.. 
tu--- canımm.. bunlar ne.. ne zaman ,geldin sen.. 
 
yanına gidip... sarıldım arkasından... 
ir--- beğendin mi.. 
tu--- (lambayı masaya koyup.. dolu dolu gözlerle.. bana döndü.. ) çokk beğendim.. çokk.. 
 
sımsıkı ,sarıldı bana.. konuşmadan.. durduk dakikalarca..
 
kalbinin ,hızla atışını.. kendi göğüs kafesimde duyuyorum.. duygulandı aşkım..
ir--- tuna , bana bakkk.. 
 
gevşedi kolları.. 
oy kıyamam.. yanakları ıslak.. 
elimle sildim.. 
 
ir--- aşkım yapma ya.. beni de ağlatacaksın.. 
 
montlarımızı çıkartıp.. sandalyenin üstüne bıraktım... 
 
elinden çekerek  .. şöminenin önündeki ,minderlere götürdüm... 
oturduk.. 
yan yana... 
ateş ,zeytin odununu sarmış.. sıcaklık artıyor.. git gide..
tuna ,kolunu belime koyup..
 bana bakarak...
 
tu---ben , çok etkilendim..  sürprizlerin,olağanüstüydü.. şaşırttın ,önemsendiğimi .. 
sevildiğimi ..hissettirdin.. bu doğum günümü,hiç unutmayacağım.. 
şu anda ,yer yüzünde benden daha mutlu ..bir erkek yoktur.. teşekkür ederim..sevgilim.. 
 
omuzlarından tutup.. arkaya yatırdım.. 
eğilip,yüzünün her noktasını öptüm.. usul usul... 
 
ir--- benden daha mutlu ,bir kadın da yoktur..herhalde..
şaşırdın anlıyorum da.. yüzün gülsün,tunam.. 
goncayı ,çağırayım mı.. iki kıvırsın, sallayıp..gerdan kırsın.. göbeciklerden de.. attı mıı.. ohhh..
 
tu--- hah hah hah... 
ir--- hoşuna gitti ,dimiii... bu sefer..para sıkıştıracaksın bak.. pintilik yapma..
tu--- hah hah hah... 
 
biraz doğrulup.. 
tu--- sözlerim yetersiz kalıyor.. seviyorum demek bile..ifade edemiyor.. içimdekileri.. gözlerime
bak .. yerini ,kendin gör istiyorum.. 
 
ir--- tunamm.. görmesem, bilmesem.. sürpriz yapabilmek için ,çırpınır mıydım sanıyorsun..
bana hissettirdiklerini ,biraz sen de yaşa istedim..  referansın çok kuvvetli.. 
yoksa ,Osmaniyede dediklerinden sonra.. inan ki,umurumda bile olmazdı..  resimleri kimbilir ne zaman görürdün de.. bir önemi kalmazdı ..
 bu arada.. midem kötü.. pastamı dokundu ki.. kahve içmem lazım ,derhal.. 
 
ayağa kalktım..çabucak.. 
tu--- soda da var.. irem.. 
mutfağa gittim.. 
ir--- açacak neredee.. görmüyorum ki.. 
 
************
tuna gelip.. açtı, verdi elime.. lıkır lıkır içiyorum... 
tu--- yavaş .. yavaş..
tuna da,şarap dolduruyor bardaklara.. 
gülerek.. bıraktım şişeyi.. 
 
ir--- hadi otur da.. meyve getireyim.. sana.. 
tu--- peki..
 
***
 
gecemiz çok duygusaldı..
 
 divanda, resimlerimize bakıp kritik yaparak.. .
o benim dizlerime yattı.. sonrada,ben onun..kucağına yattım.. 
 
saçımı okşarken,alnımı öperken.. 
o sıcaklıkla..kokuyla, ben uyumuşum.. kıyamam..
hiç kıpırdamadan oturmuş .. 
 
mırıl mırıl konuşuyor .. 
"ah meleğim.. keşke bu kadar.. sevmeseydin beni...ya birşey olursa "
dedi sanki... ben,kıpırdayınca.. sustu.. 
kolum uyuşmuş.. kimbilir ,o ne haldedir... 
 
ir--- offf.. kolumm.. 
tu--- aşkımm,... yatağı yapalım..hadi.. 
 
doğrulup... ayağa kalktım.. vücudumu hareket ettiriyorum... 
ir--- uyandırsaydın ya..tunam.. 
 
o da kalktı.. gülerek.. 
tu--- niyee.. kucağımda,melek gibi uyuyordun..  
bende seni seyrettim.. 
 
ir--- sağol da... gonca gelecekti, güya.. 
tu--- hah hah hah... başka zaman,yine gelir.. boşver.. 

Hiç yorum yok: