Translate

3 Mart 2012 Cumartesi

711.bölüm..


güldü.. 
"tekir yaylasına mı, gidiyoruz.. bürüceğe mi..." derken hareket etti...  
 
ir--- tekiirr.. bürücek karlıdır.. üşürüz.. içim titredi.. zaten.. 
kaloriferi yaktı... "aman hasta olma,elma portakal aldım.. gidince.. ye hemen"
ir--- tamam.. 
 
içimden..geldi birden.. 
tu--- yaşaaa.. varoll..  
ir---sağolun,sağolun..
 
 
tu--- harikasınn.. devam et... 
 
 
 
(ıslık çalarak.. alkışladı... beni.. )
ir---
 
birkaç tane daha söyledim .. 
 
tekire gelmişiz.. tuna arabayı , kebapçının önünde.. durdurmuş da...
benim şarkımı bitirmemi, bekliyormuş... gözüm kapalı..kendimi kaptırdığım için.. görmemişim... 
 
 elimi tutup.. dudaklarına götürünce.. 
doğruldum.. 
tu--- konserin nefisti.. teşekkür ederim.. mest oldum.. içki istiyorum,karşımda da seni.. 
 
ir--- hah hah hah... karşında ne yapacağım peki.. dans mı?
 
tu--- bilmem.. ne istersen.. orada ol .. gözlerime bak,beni hapset... yeter..
 
ir--- ooo.. sen sahiden ,mest olmuşsun.. direk ,eve gidelim istersen.. 
tu---(gülerek) hiç fena olmazdı da.. evlere servis yapmıyorlar..ne yazık ki.. 
 
ir--- paket yaptır,ha.. 
tu--- gell.. soğuyunca tadı olmaz.. 
 
****
 
kebapçı,pek kalabalık değil... 
üç beş ,masa dolu.. dışarıda hava çok soğuk.. ayaz var.. 
ama burası sıcacık.. kömür sobası yanıyor.. elektrik sobasını,bize çevirdim..  
 
kebaplarımızı beklerken.. tuna,arkası arkasına.. bir kaç duble içti ..ben bir yudum aldım..daha.. 
 
ir--- tunaa.. yavaşş.. bir daha şarkı da ,söylemem bak.. 
 
tu--- (gülümseyerek..)  çook güzel oldu.. havamı buldum.. kutlama yapıyoruz.. yavaş falan, deme
şimdi.. 
ir--- e ben tedirgin oluyorum.. 
evde.. iç içebildiğin kadar..beş dakika da, olsa.. yolumuz var.. dimi..
 
tu--- iyiyim ama..istiyorsan,sen kullanırsın.. 
ir---.................. 
 
etrafıma bakındım.. 
tu--- ne arıyorsun.. saksı mı.. hah hah hah... 
ir--- (gülümsedim.. ) yok canım.. nerede dans edebilirim diye, bakıyorum... 
tu--- o,daha güzelmiş.. hah hah hah... 
 
ir--- ellerimi yıkamadığımı ,hatırladım.. köpekleri sevdim de.. lavobo nerede ki... 
 
tu--- gel,gidelim.. niyetin beni ayıktırmak ama.. ben sarhoş olmak istiyorum.. bu sefer de.. 
keyften.. tamam mı.. 
 
ir--- diğer sarhoşluğun berbattı.. bu sarhoşluğun nasıl olur bilmem.. 
 bak taşkınlık yaparsan.. evden atarım seni.. bilmiş ol... 
 
tu--ir-- hah hah hah... 
 
ayağa kalktık.. el ele yürüyoruz... 
 
tu--- herhalde.. olsa olsa.. sözlü tacizde bulunurum..
ir--- hıı.. ama hayatının hatasını yapmış,olursun..
tu--- niyee.. 
ir---  birkaç karate ..tekniği ,bildiğimi .. söylemişmiydim.. 
tu--- hah hah hah... 
 
****
 
sohbet ederek.. yedik içtik.. ama tuna kendinde.. 
kontrolünü
bırakmayı ,eve saklıyor sanki.. adam sünger gibi..
 
saat 22:00 ye kadar.. . oradaydık.. hesabı ödeyip.. kalktık.. 
çok içen ,tuna.. benim başım niye dönüyor ,öyleyse.. dışarı çıkıncaya kadar.. ağır adımlar attım..
tunanın elini de..sıkı sıkıya tutuyorum.. 
dışarıdaki, keskin soğuğa çıkınca.. derin derin nefes aldım.. ohhh.. be.. ayıktım.. 
 
tuna anahtarı verdi.. 
tu--- istiyorsan.. yine de,götürebilirim.. 
ir--- (açtım kapıyı..)  buyur canım..şimdi de,sen şarkı söyle... 
oturdu,gülerek.. kapıyı kapatıp.. yerime geçtim... 
 
eve geldik,kazasız belasız..çok şükür... 
tuna da.. hiç bir belirti yok.. gayet düzgün yürüdü.. konuşması da..öyle... 
anahtarı ona verdim.. bende çantayı ve portakalları aldım... 
 
ilk o girsin istedim de... 
 
neyse.. ardından bende girdim... 
masada duran, gaz lambasını yakıyordu.. elimdekileri koyup.. kapıyı kapattım... 
 
içerisi buz gibi...şömineyi yakmak için odunları yerleştirdim aceleyle.. 
 
ir--- tunaa.. çakmağı versene.. 
tu--- .................. 
 
kenarda kibriti bulunca.. tutuşturdum çırayı.. odunların arasına koydum.. alevlendi bile.. 
 
döndüm ona doğru.. ayyy,duvardaki..resimlerimize bakıyorrr....gaz lambasını yaklaştırmış.. 
inanamıyor gibi.. bir eliyle de, dokunuyor.. kuşe kağıda... 
 
ir--- tunamm.. 

Hiç yorum yok: