Translate

3 Mart 2012 Cumartesi

709.bölüm..


ah---hoşgeldin ziya..gel oğlum... 
 
annemin ,babamın elini öptü... 
 
babamın yanına oturdu.. 
ir--- çay içer misin ziya...
zi--- yok,irem.. hemen gideceğim... işim var..enişteyi, bir göreyim dedim...
 
ne--- sağol oğlum.. kahve pişireyim sana.. 
zi---  başka zaman olsun,teyze... siz nasılsınız.. gece ,rahat geçti mi..
 
ne--- gördüğün gibi.. şükür..halimize.. iyiydi..ahmet.. 
 
zi--- evet,şükür.. bak,enişte.. sinirlenmişsin .. ama pastaları da..yutmuşsun.. zuhal söyledi.. 
şekerin ,ondan o kadar yükselmiş.. 
benim söylemem gerekmiyor aslında,kaç yıllık şeker hastasıymışsın.. artık kendini nasıl kontrol etmen gerektiğini ,biliyor olmalısın.. bu işin sonu ciddi.. vücuttaki tahribat,onarılamıyor..lütfen,yediklerine dikkat et..   un,şeker .. tuz vee.. eti, hayatından çıkar.. daha çok gençsin..
doktor..gece seni,göndermeyecekti..neredeyse..ben yatırma dedim..haberin olsun..
serumdan önce.. ürik asitin de.. tansiyonun da..çok fazlaydı.. (eğilip..kısık sesle,birşey söyledi babama.. )
 
ah--- hah hah hah.. ziya sus,yanlış anlayacaklar... 
zi--- aşkolsun ,.. hastaneden çıkınca,sen demedin mi.. hadi,bara gidelim diye.. 
ben zuhalden izin almadım demiştim,hani..
şimdi ,inkar mı ediyorsun..
 
tu-- ah-- ir--- ne.. zi--- hah hah hah..
 
ne--- iyi olsun da.. gidin,ziya.. 
ah--- vayy.. neler duyuyorum.. 
zi--- heh heh heh.. senin planında ,bunu duymak değilmiydi zaten.. 
bu akşam müsaitim ahmetçiğim.. çıkabiliriz.... izni de kopardın, hadi iyisin.. 
 
tu-- ah-- ir--- ne.. zi--- hah hah hah..
 
ah--- oğlum.. inanacaklar bak.. ne planı,ne izni... 
 
tu--- abii..gideriz ne var.. sen içmezsin ,olur biter..
zi--- ben tunayı dahil etmemiştim,iremden izin almadık diye ama madem abim kendine güveniyor...
ir---   ziyaa.. o prospektüsü yediririm sana.. 
 
tu-- ah-- ir--- ne.. zi--- hah hah hah..
 
zi---  biz içeriz,sende.. gözün gönlün açılsın diye etrafına bakarsın.. 
 inci otele,rus revüsü gelmiş abi.. soruyordun ya..öğrendim senin için.. 
tunayla, biz arkamızı döner..barda otururuz..   sen,ne yaparsan yap.. istersen arifi de götürelim... iki bacanak.. 
felekten ,bir gece çalın.. arif enişte ,hemen iyileşir... senin,şekerin tansiyonun düşer.. 
 
ir--- ya da fırlar.. 
ir-- tu-- zi-- hah hah hah... 
ne--- ( gülerek )  ziyaaa... dinle  bak ... 
aslanla boğa ,konuşuyorlarmış. sohbetin en güzel anında, aslan saatine bakıp;
"saat 11 olmuş, ben gideyim hanım evde bekliyordur" diyince
boğa: 
"Yuh kılıbığa bak!Bir de ormanlar kralıyım diye geçiniyorsun."
Aslan acı acı gülümsemiş: 
" Sen çok şanslısın ,Oysa ..beni evde dişi bir aslan bekliyor"
 
ah--tu--ir-- zi--- ne--- hah hah hah... 
 
zi---  ben kaçıyorum..aslana dikkat et abi..  hoşçakalın..  
ah--- sağol oğlum.. allah senin de ,yüzünü güldürsün.. moral verdin.. 
zi--- amin.. 
ne--- (gülerek)demek moral verdi... rus revüsüne gideceksin, sen haa.. ben öylesine demiştim,iyileşsinde gidin diye.. hemen ciddiye aldın bakıyorum.. 
 
kahkahamızı duymalıydınız... 
ayağa kalktık hepimiz.. 
 
ziya, annemin elini öptü.. 
zi---- teyzee.. onaylamıyorsan.. illa ,ona gitmemiz şart değil.. başka yer de , olur....
hatta tunayla dışarıda ,bekleriz biz... namahrem.. ne olur ,ne olmaz..
maksat eniştelerim iyi olsun..eğlensin garipler.. ben sırf onları düşünüyorum.. 
 
ne--- tabi canımmm.. enişten iyileşsin de.. 
o sizi gezdirsin.. bak bakalım,garip miymiş.. 
 
tu-- ah-- ir--- zi--- hah hah hah..
 
tu--- abiiii... neler duyuyorum.. 
ne---  yok canım.. nermin şaka yapıyor... 
 
zi---  zalımmm..teyzem bilmez mi.. demek ki, boşuna şeker olmamışsın senn.. 
 senin için,çırpınıyorum birde.. teyzemin imasıyla boğa yerine bile konulduk ama aldırmamıştım.. bütün dediklerimi, geri aldım.. 
 
ir---- babaaaa.. ava gidiyorum diye,yıllarca bizi mi uyuttun yoksa.... 
tu-- ah-- ir--- ne--  zi--- hah hah hah..
 
ah--- ziya oğlum.. başıma iş açtın.. 
zi--- hadi hadii.. gözlerin parladı... 
 
tu-- ah-- ir--- ne--  zi--- hah hah hah..
 
ir--- bizde kalkabilir miyiz.. baba.. 
ah--- tabi tabi.. yolunuzdan alıkoyduk.. sizi.. 
tu---  abii.. bak kendini iyi hissetmiyorsan.. gitmeyiz.. 
ah--- gidin tuna.. iyiyim..
 
sarılıp öpüştük.. 
annemin kulağına.. "şimdi,yaylaya gidiyoruz.. 
yarın akşam da,figeni istemeye gideceğiz.."dedim.. 
 
bahçeye çıktık hepimiz.. 
el sallayarak ,arabalara doğru yürüdük.. 
 
zi--- görüşürüzz.. 
tu--- güle güle.. ziya.. sağol... ahmet abi,neşelendi.. 
zi--- rica ederim.. tuna..teyzem, ifadesini alır şimdi.. 
 
zi--- tu-- ir--- hah hah hah.. 
 

Hiç yorum yok: