Translate

3 Mart 2012 Cumartesi

708.bölüm..


.arabayı tuna kullanıyor.. 
ir--- benzin alalım.. tuna.. 
tu--- çiftlikten doldururuz.. 
 
annemlerin evinin önünde durduk.. 
annem ertanı sallıyordu,salıncakta..
 
ertan bahçe kapısında ,bizi görünce...ellerini bırakıverdi..gerçi bağlı ama.. düşecek diye korktum... 
nasıl koştuğumu görmeliydiniz.. annemde şaşırdı.. 
 
eğilip.. aldım ertanı kucağıma... 
ir--- merhaba anne.. 
ne--- iremm..senin ne işin var burada.. ne zaman geldin.. 
 
tunayı görünce,"hoşgeldin" dedi,tokalaşılarken.. ertan ,tunaya gitti hemen.. 
 
ir--- (öptüm yanağını.. ) babamı duyduk da.. 
 
ne--- hava güzel,buraya oturun.. hadi.. kahve yapayım size... babana da,değişiklik olur.. 
sen nereden duydun..
 
ir--- telefon ettik de.. kahve istemiyoruz..
anne.. anlat bakayım.. ne oldu.. 
 
oturduk.. 
ne--- öncelikle,tuna onun adına..özür dileriz.. ahmet çok üzüldü.. yasine ,figene de..söyledik ama..
 
tu--- siz ,niye özür diliyorsunuz ki.. o  dediklerinin, yanlış olduğunu ..
düşünmüyordur..bile...normal onun,için..  yasinle,figenin onu taktıklarını da,sanmıyorum.. 
ahmet abiye, üzüldük biz.  değişmez ki.. ne diye canını sıkıyor.. 
 
ne--- onun patavatsızlığı meşhurdu zaten.. ama şimdi..iyice coşmuş.. 
 
ir--- şekeri düşürdük dedi.. kaç olmuştu,anne.. 
 
ne--- 400 e çıkmış.. bütün misafirleri kaçırdı da,zuhali göndermemiştim.. 
yoruldun,ziya gelecekmiş otur ..dedim.. 
keşke demez olsaydım.. 
 kızcağız cevap vermedikçe.. gelip gidip.. zuhale laf söylüyor..uyarıyor güya..
ahmet in iyice gerildiğini görünce..  zuhal,kusura bakmayın.. gitmem lazım.. yemek yapmadım..dedi.. kaçtı.. 
ahmet de,açtı ağzını.. yumdu gözünü.. ertanı nimete götürdüm.. bağırmasından ,korktu çocuk.. 
geldim ki.. halan yok... baban da.. kara sarı olmuş..yatıyor.. doktoru arıyordum tam..
işi rast gelsin,ziya 
zuhalle karşılaşmış.. 
ahmete bakmaya gelmişler... tahmin etmiş..şekerinin çıkacağını.. 
daha içeri girer ,girmez.. babanı hemen,hastaneye götürdü.. 
benim elim ayağım titredi.. zuhal beni teselli ediyor.. film çevirdik yani..
iki saat sonra.. kolkola geldiler..
ahmetin, hiç böyle güldüğünü duymamıştım.. ziya,ne anlattıysa artık.. serumdan ,daha etkili geldi
diyor,baban.. 
 
ir--- sağolsun.. iyi dimi.şimdi..
 
ne--- iyi..iyi.. ziya söylemiş.. gece ,ergünle ali de..geldiler.. merak etmişler..
ergün , ben kalabilirim dedi..biz istemedik.. 
 
ir--- tuna bir bakalım.. hadi.. 
tu--- tamam... isterseniz,biz de gitmeyiz.. acil değil.. 
ne--- yok yok.. kendine geldi.. 
 
içeri girdik.. babam yatıyormuş.. oturdu hemen.. 
tu--- abi,yatsana..rahatsız olma..
ah--- öyle uzanmıştım..tuna.. hoşgeldiniz... 
 
tokalaştık.. ben öptüm.. ertan da,öpüyor kuzum.. 
ir--- babaa.. ziya ne dedi..sana.. yada hastane yerine ,başka yere mi götürdü.. hıı.. 
söyle bakalım.. 
 
tu-- ah-- ne--- hah hah hah... 
 
otumuş ,çay içiyorduk ki.. ziyanın arabası durdu,kapıda... 
 
ah--- iyi adam, lafının üstüne gelirmiş.. 
ir--- yada başka birşey derler dimi.. 
 
ah--- tu--ne--ir-- hah hah hah... 
 
tuna açtı kapıyı.. 
tu--- merhaba ziya.. 
zi--- merhaba abi..  enişte, nasıl.. 
 
koridora çıktım... 
ir---  geceden ,bu yana gülüyormuş.. ne yaptın babama... 
tu---zi--- hah hah hah... 
 
içeri girdik.. 
zi--- nerminciğim.. kocan garip davranışlar mı ,gösterdi.. yan etkimdir,aldırma.. geçer... 
 
ne--ah-- hah hah hah... 


Hiç yorum yok: