Translate

3 Mart 2012 Cumartesi

707.bölüm..


ir---- ödünç aldım... dermişimmm... hah hah hah.. 
tu--- iremm.. söylesene.. 
ir--- niyee.. sende mi,alacaksın.. 
tu--- hııı.. 
 
ir---  gelinliği diktirdiğimiz,moda evinde..diktirip..
 kocam için, giyeceğim dedim.. 
 
tu--- yapma ya.. demedin değil mi.. 
 
ir---( içimi çekerek.. )dedim, beni tanımadı ki.. 
 karşısında.. mükemmel fiziği olan..bir kadın dansöz kostümü istiyor.. düşünsene.. 
kocam için giyeceğim dediğime, pek inanmadı asıl.. 
tarif ettim,istediğimi... ölçülerimi aldı.. 
 bülentle geldiğinizde.. işim vardı,demiştim ya..
 o gün aldım.. 
 
dirseğinin üstünde ,doğruldu... 
tu--- hımm.. sankii.. başka birşey daha diktirmişsin de... gizliyorsun gibi ,geldi..
.. yanılıyor muyum.. 
 
ir--- (güldüm..)  yanılmadın ama sen gelinlik olduğunu mu ,düşündün yoksa...
tu--- doğrusunu istersen.. evet... 
 
ir--- sormandan belliydi ,zaten... yok,tunam..o, çok özel..anılarımızda ..kaldı.. 
zuhalin düğünü için.. kıyafet diktiriyorum.. 
 
tu--- sürprizin başımı döndürdü.. sana pinti olmadığımı ,söylesem.. şu kesin çözümü.. gösterirmiydin.. 
 
ir--- hah hah hah.. 
 
**********
 
yemekten sonra.. otelden ayrıldık.. 
arabaya bindiğimizde.. 
 
tu--- ee nereye gidiyoruz.. 
ir---  (gülerek... ) önce ,eve gidelim de.. kıyafet değişmemiz gerekiyor.. 
tu--- tamam ama.. goncanın kıyafetini unutma.. yine gelsin.. iyi oynuyordu.. 
 
hareket ettim... 
ir--- yok yaaa... o, goncanın.. keyfine bağlı.. hem her gece,oynarsa.. perişan olur.. garibim..
müşteri de,pinti biliyorsun... 
değilim diyor da.. icraat yapmıyor ,hiç..
 
tu--ir-- hah hah hah... 
 
evde pantolon kazak.. giydik.. yedekleri de.. çantaya koydum.. 
tuna da.. büroyu arayıp..acil bir şey varmı diye sordu..
 
kapatınca... 
tu--- babana da,haber verelim.. 
ir---- (güldüm..)  goncayla.. evcilik,oynamaya gidiyoruz mu.. diyeceksin..
ilk tepki,gonca kim olurdu herhalde.. 
 
tu--- ne dalga geçiyorsun.. merak eder ,diye dedim.. 
ir--- iyi,ara.. kızın beni ,bilmediğim bir yere.. kaçırıyor de.. hiiii,tunaaa aylinin de doğum günüydü
ben unuttumm.. 
 
tu--- (gülerek...) üzülmee..dün sen kuafördeyken,abimler arayıp kutladılar...
 aylinlede konuştuk.. bende onu kutladım.. 
selamları vardı.. gonca ortaya çıkınca.. söylemeyi unuttum.. 
 
ir----as ,iyi bari.. 
 
tuna ,babamı aradı..
bende.. içeriye girip.. bir kaç şey daha koydum.. çantaya.. 
kasadan ..hediyesini almayı da unutmadım..
 
montumu giyerken.. tunaya hadii diye, işaret ettim... 
başını salladı ,tamam manasında.. 
 
tu--- hüseyini ararım.. abi.. boşver işi falan...sen,gitme.. hem yarın dönünce.. ben de ilgilenirim.. 
ir--- nesi varmış.. babamın.. bana versene.. 
tu--- abii.. irem istiyor.. geçmiş olsun.. selam söyleyin.. 
 
bana verirken.. ahizeyi kapatıp.. 
tu--- dün , halanla atışmışlar.. şekeri yükselmiş biraz.. şimdi iyiymiş.. 
çiftlikte işi varmış da.. gitme dedim..
ireme söyleme,iyiyim diyordu.. ama duydun madem..
nasılsın ,ne oldu diyip de.. hatırlatma tamam mı.. 
 
..aldım..ahizeyi.. 
ir--- (neşeli bir sesle )babacığım..merhaba.. 
ah--- merhaba prensesimm.. gidiyormuşsunuz.. hadi,kapatta.. bir an önce gidin.. 
 
ir--- beni.. başından savmak ister gibi ,bir halin var sanki.. 
dün soramadım..ahmet beyyy... sevgilinin olduğu, doğrumuydu yoksaa.. 
 
ah--- hah hah hah..ilahi irem..hiç güleceğim yoktu... 
ir--- canımm,iyi oldu işte.. ya niye,canını sıkıyorsun.. nerminim, bişi demez ..gül gibi geçinirsiniz..
 
ah--- hah hah hah... annen duymasın,dediğini.. 
ir--- yanında değil mi.. nereye gitti.. 
 
ah--- dışarıdalar.. ertan ,bahçeden içeri girmiyor ki.. bir bisiklet,bir salıncak.. kadıncağızı yıldırdı.. 
 
ir--- babam.. iyisin dimi.. 
 
içini çekerek.. 
ah--- şekeri düşürdük de.. halanın  dediklerini,.. nasıl kapatacağımı bilmiyorum... 
 
ir--- o da,öyle.. üzme kendini.. öpüyorum seni.. 
kendine iyi bak.. 
 
ah--- bende seni öpüyorum...allaha emanet olun.. yavrum.. 
 
kapatıp.. tunaya baktım.. hazır bekliyor...çantayı da ,almış eline.. 
yüzümden okudu ,aklımı..
 
tu--- gel hadi.. önce,babanı görelim..
 

Hiç yorum yok: