Translate

3 Mart 2012 Cumartesi

706.bölüm..


arabada...
tu---  planımı bozdun, dersin diye..gitmeyelim demiştim.. 
ir--- biliyorum da.. firuze hanımın ,dedikleri dokundu..iki günü değerlendiririz bizde.. 
tu--- neredee.. 
ir--- yer problemimiz yoktu,değil mi.. 
tu--- evet de.. cezaa?
ir--- (güldüm..) sen biraz daha özür dilersin.. 
ben de..bir çare,düşünürüm..artık.. 
tu--- hah hah hah... 
 
otele gittiğimizde..ikimizin de..yüzü gülüyordu... 
 
misafirlerimizle..gayet güzel ,bir gece geçirdik..çok memnun oldular.. 
ben hariç.. hepsi çakır keyfti.. içmedim,yaylaya gideceğiz diye..
bizi Azerbaycana davet ettiler... havaalanına ,gelmemizi de istemediler..
 
saat 23:00 de.. kendi arabalarına ,binerlerken... el salladık.. 
 
tuna da.. otelin hesabını ödüyor.. diye, bekliyordum lobide.. yanıma geldi.. 
 
tu--- irem.. kendimi ve seni şımartmak istedim.. özür dileyecektim ya.. 
ir--- ee.. 
 
tu--- (gülümseyerek ) yukarı çıkalım da, çare düşün diyorum..  
ir---- yukarı mı?burada mı ,kalalım diyorsun yani.. 
tu--- eveet.. 
ir--- hıı.. peki.. ama benim arabamdan, alacaklarım var.. 
 
tu---  aldık diyelim..içinden... 
ir--- ne çıkarsa bahtına artık..  cezalısın ,konuşma istersen.. 
 
****
neyse..
büronun önüne geldiğimizde... 
arabamın arkasından... poşetin olduğu çantayı alıp,arka koltuğa koydum... 
yerime oturduğumdaysa.. 
tuna hemen elini uzatıp.. ne olduğuna bakmak istedi.. 
 
ir--- şişşş.. dokunmaa.. bu,sürprizimi bozdurmam..
tu--- (gülerek..) nasılsa bana yapıyorsun,sürprizi.. 
ir--- (hareket ettim..) olsun.. bak,otele ses çıkarmadım.. bunu da..bana bırak.. 
 
tu--- pekiii... yarın da.. senin dediğin yere gideriz..
ir--- (tek kaşımı ,kaldırıp..) senin kıpırdayabileceğini.. sanmıyorum... 
tu--- hah hah hah.. 
 
*********
 
otele gelip..odamıza çıktık.. first class..herşey.. 
 
şampanya ,kadehler..meyve ve yaş pasta duruyor.. masada... 
 
elimdeki poşeti.. koltuğun üstüne koyup... mantomu çıkarırken..... 
tuna da.. cekedini,kravatını  asıyordu askıya..
 
sarıldım,arkasından... 
ir--- balayında..İstanbula gitmiştik ya.. otelde ,sen yine kıyafetlerini asıyordun hani.. 
tu--- eee.. 
ir---- (çevirdim kendime).. sinir olmuştum, sana.. 
tu--- niyee.. 
ir---- niyesi var mı.. tertipli olmanın ,sırasıymış gibi.... 
şimdide sinirleniyorum, bırak şunları.. özür dile çabukkk.. 
tu--- hah hah hah..  
 
***
 
şampanyayı kadehlere koyup getirdi, koltuğun yanına..  
ir--- sağol,otursana.. 
tu--- geliyorum.. 
 
poşetin hışırtısını duyunca..
ir--- tunaaa.. ne yapıyorsunn.. 
tu--- (döndü gülerek.. ) bakacağımmm.. 
 
aceleyle kalkıp.. elinden alırken.. 
ir--- ben de,göstereceğim zaten.. ama böyle değil,sabırsız.. otur ve bekle..
tu---................................ 
 
********
banyoda.. giyindim ..
 
 kadın tam istediğim gibi.. dikmiş sahiden...bembeyaz tenimde,harika durdu. 
. kırmızı pullu,boncuklu .. dansöz kostümü.. 
yürürken sallandığında ..göbeğime,bacağıma değen incecik,taşlı ..sıra sıra zincirler de.. 
ürpertiyor..
 
pullu kırmızı şifon,örtüyü de... kalçama bağlayıp.... 
parmaklarıma zilleri taktım.. 
 
tu--- iremm.. hadii.. 
ir--- geldimm.. 
 
derin bir nefes alıp... oynayarak.., odaya girdim.. zilleri de.. çalıyorum bu arada.. 
,
ir--- medar-ı iftiharımız... oryantal.. goncaa.. karşınızdaa.. 
 
eğilip.. saçlarımı ,savura savura ..selam verdim... 
 
yanına geldim.. şıkır şıkır oynayarak... 
ir--- para sıkıştırabilir,eşlik edebilirsiniz.. beyefendi.. malum..size özelim... 
 
elinden tutup kaldırdım...
ir--- gel buraya.. utanma ayol.. karın yok nasılsa...
 
tunanın bana önce..ağzı açık.. hayretle.. bakmasını.. 
sonra ,kahkahayla .. gülmesini...  eşlik etmesini..
hiç hiç ,unutamayacağım... 
 
 
öyle eğlendik ki.. 
ne figürler yaptık canım.. 
ziller çok ses çıkarıyor dedi, tuna.. otel de ,kalanlar 
rahatsız olmasınlar diye.. bıraktım..
onları.. 
 
şampanya,meyve ve pastayı da yedik,içtik bu arada.. 
gün ağarıyordu.. yattığımızda.. 
 
hem yorulduk,hemde kaç gündür...uykuya hasret kaldık ya.. nasıl uyuduğumu bilmiyorum.. 
 
*********
ertesi gün.. 
her yerim tutulmuş.. kıpırdayamıyorum.. tuna da.. aynı durumdaymış meğerse..
"ahhh kolumm.. of belimm.. "sesleriyle uyandırdık birbirimizi.. 
 
ir--- ben demiştim.. kıpırdayamayacaksın diye... 
tu--- haklıymışsın ama sen de öylesin.. 
ir--- ben bu ara..antremansız kaldım  ya ,ondan.. 
tu--- hah hah hah.. 
 
ir--- sıcak duş alırsan.. açılırsın.. günler,geceler birbirine karıştı.. uykusuzuz da.. normal aslında..
birde fazla ,efor sarf ettik.. işte sonuç.. 
 
bana dönüp.. yanağımı okşayarak... 
tu---  başka, ne önerirsin.. 
 
ir--- ay ,kesin çözüm var ama...  söylemem..sen de,amma pintiymişsin ..
 o kadar da, oynadım halbuki.. para bile sıkıştırmadın.. 
 
tu--- hah hah hah.. 
 
gülümsedim.. uzanıp.. yanağını öperken... 
ir--- gülüşüne kurban..  doğum günü çocuğu.. nasıl,fantazini gerçekleştirebildim mi.. 
 
tu--- harikaydın.. aşkım,şok oldum.. seni görünce.. 
nereden aldın,bu kıyafeti.. 
 
 

Hiç yorum yok: