Translate

3 Mart 2012 Cumartesi

704.bölüm..


imasını anlayınca, kaşlarımı çattım... 
 
ir--- aaa,ne diyorsun sen.. eğlendirmek derken..müzikli bir yeri ,kast etmiştim ben.. 
erkekler birbirine  (.............)  ikramı ,yapıyorlarsa bilemem..
ben niye düşüneyim,onu..
sana da edildi demek ki,ikram olayını biliyorsun..
pavyona götür en iyisi.. 
çağırırsın üç beş,kadın ..eğlendirirler sizi.. kızıyoruz ama gel de ,halama hak verme.
 ben olmadan,yeni yaşını da ..kutla kutlayabildiğin kadar.. 
tipik Adanalı..olduğunu hatırlattın.. tuna,bravo sana... 
 
arabama gittim.. sinirle..
çabucak.. çantamdan sigarayı alıp.. yaktım.. 
 
yolun kıyısındaki taşların arasında.. 
bir de..uzun,kuru dal buldum.. 
 toprağa sürüyerek.. rüzgara aldırmadan.. 
ağır ağır yürüyorum....  
 
ne oldu ya,şimdi.. tuna ,niye böyle konuştu benimle...
 
başımı çevirip,tarlaya baktım..
anar ve ekibi,takım elbiselerine aldırmadan.. otlara gömülmüşler.. 
karizmalar çizilmiş..
işleri bitse de.. gitsek... güneş batıyor, neredeyse... 
 
ayak bileğim de.. yürüyen birşey, hissedince...sigarayı atıp.. ... pantolonumun paçasını
 çektim hafifçe... ,
hiiii,tam bileğimde.. kocaman  simsiyah bir akrep var.. kuyruğu kıvrılmış.. sokacak beni.. 
 
sinirlenmişim zaten.. elimdeki.. dalın ucunu, hızla vurup.. akrebi, uzağa fırlattım..
 huylandım ya..hala duruyor sanki.. paçalarımı çırpıyorum... telaşla..
 
arkamdan gelen ,ayak seslerini duyunca..  doğruldum... 
tu--- ne oldu.. 
ir---  konuşma benimle.. yaklaşma yanıma..
 
dönüp ,yürümeye başladım... 
 
tu--- irem.. dur.. 
ir---............. 
 
kolumu tutup.. yavaşlatınca.. 
elini belime koydu..beraber yürüyoruz.. 
 
tu--- afedersin..  kıskanınca, saçmaladım.. 
 
durdum,hayretle yüzüne bakıyorum... 
 
ir---- nedeenn.. etrafta, erkek mi var.. kim,hani nerede.. göster..
ben,senden başka kimseyi görmüyorum... kime yakınlık, göstermişim.. 
kıskanmanı gerektirecek.. bir şey mi, oldu... 
kontrolünü kayıp ettirecek ,ne yaptım..neee.. söyle bana... 
 
tu--- kıskançlıkta.. mantık mı,arıyorsun..anar'a dediklerini söyleyincee.. kontrol falan kalmadı.. 
yemeğe götürelim, eğlendirelim de.. tuzu,biberi oldu...özür dilerim.. 
 
ir--- haksızsın tuna, hemde.. çok..
 
tu--- biliyorum ama senin dediklerin de..çok acımasızdı.. sinirlenince..ne dediğini,hiç bilmiyorsun.
 
ir--- sen biliyor musun ki,başlattın ve duydun... 
benim, sözümü sakınma gibi ..bir becerim hiç olmadı.. sadece senin için.. değiştim, değişmeye uğraşıyorum.. 
 içimden geçenlerin,binde biri değil...sana,söylediklerim.. 
 bana olan..sabrın ,sevgin  ve toleranslarını bildiğim için.. kırılmanı istemiyorum.. 
referansların olağanüstü ama sen üzdün, beni.. gerçekten.. 
 
ellerimi tutup..yüzüme bakmak için.. eğildi biraz... 
 
tu--- lütfeenn.. 
 
ir--- bir daha affetmem ,tuna..
hata yaparsam,sen de.. beni affetme.. 
tu--- hatırlatırım ama.. 
 
ir---- tamam,kabul..  geliyorlar..nihayet..
 hadi dönelim.. anar seninle gelsin.. yemeğe de.. beraber gidin.. 
 ben evimde..uyumak istiyorum.. 
 
tu---  yapma irem.. yetki senin.. 
 
ir---  yetkiye.. dee,fıstığa daa.. akrebine de.. Osmaniyesine dee.. kutlamana da.. 
 
tu--- (gülerek...) ooooo.... yavaş yavaş.. alev hanım duyacak... 
ir--- alev hanımına daa.. 
 
belimden tutup,yürüttü...
 
tu--- ne akrebinden, bahsediyorsun... 
ir--- az önce..beni sokacak olan..akrepten.. 
 
tu--- nee.. bakayım.. neredeydi.. 
 
ir--- baktırmam,cezalısın.. 
tu--- hah hah hah.. 

Hiç yorum yok: