Translate

3 Mart 2012 Cumartesi

702. bölüm..


telefon çalınca... 
 
ir--- tuh yaa.. çağırıyorlar...(gidip,açtım).. buyrun..
 
vahide hanımın sesini ,duymayı bekliyorum ya..  
hiç de tanımadım.. 
sesini değiştirmiş ..kadın konuşuyor.. sanki..
 
zi--- merhaba.. irem hanım?
ir--- evet.. benim.. siz kimsiniz.. 
zi--- ben ,babanızın sevgilisiyim.. ahmeti çağırsana.. bana..
ir--- neeee...ne diyorsun sen..
 
tuna geldi yanıma... 
tu--- kim,irem... 
ir--- (kısık sesle.. ) babanın sevgilisiyim diyor,tunaaa.. 
 
tu---  hadi canım.. daha neler..
ver bakayım....aloo.. ..............hah hah hah... inanmış tabi.. ne adamsın ya.. 
 
ir--- kimmiş ki... 
tu--- ziyaa.. 
 
aldım ahizeyi.. ziya kahkahalarla gülüyor.. 
ir--- ziyaa.. kalpten gidecektim ,valla.. sen çok oluyorsun..ha.. 
zi--- offf off..   irem.. canım sıkılınca ,seni arayıp işleteceğim bundan sonra.. 
 
ir--- bende,bunu senin yanına bırakmayacağım ziya.. zuhali mi,istiyorsun.. 
önemli ,bir telefon bekliyoruz da..
 
zi--- istiyorum tabi.. ama madem telefon bekliyorsunuz..söyle,beklesin beni.. gitmesin..
 
ir--- tamam.. by.. 
kapattım... 
 
tuna içeri girmiş.. anlatıyor.. herkes ,nasıl gülüyor... bir görseniz...
 
ir--- zuhal, nişanlın çok tehlikeli hayatım... kadın gibi,konuştu ya.. ahmeti çağırsana diyor birde.. 
zu--- ( gülerek ) iyi taklit yapıyor...
 
ya--- iyi ki,nermin hanım.. açmamış... 
 
ir-- ya--tu-- zu-- fi-- ah-- sa-- ne-- ni--ha-- hah hah hah...
 
ne--- inanmazdım ki.. yasin.. hem ziya,o şakayı bana yapmazdı... irem açınca,takılmıştır.. 
 
--- abo anam..erkek milletine,güven olur mu.. karı kız..kaynıyor ortalık... 
ne kocana,ne gardaşına güvenmeyeceksin... herkesin bir dalgası var.. 
en dürüstü babam bilirdim.. o da.. anamı... .................
 
ah--- ablaaa.. ayıp oluyor.. 
sa--- o nasıl laf öyle.. kocama da,eniştelerime de.. damatlara , yiğenlerime 
sonsuz güvenim var,benim... 
 
ah--- yani,pes abla.. hepimizi harcadın.. korkulur senden... 
 
---- erkeksiniz, ahmett... asıl sizden korkulur.. 
 rahmetliyi karının üstünde yakaladıydım... 
 
ah--- ablaaaa,anlatma istersen... çocukların,bilmesi gerekmiyor... 
 
---- konuşturmuyorsunuz da.. anam..ne dedim ki..kızlarımızın gözü açık olsun diyorum..ben.. 
 
ay bu halam,insanı çileden çıkarır.. babam bile,kızardı..hiç kimseden utanmıyor ya..ayıp ayol.. 
herkes densizliğini biliyor da... 
tunanın yasinin ,figenin yanında denecek şeyler mi ..onlar.. 
gerçi o ,yasinin küçüklüğünü biliyormuş ama..koca adam olmuş ,artık..denilir mi..
üstelik figen var.. 
 
konuyu değiştireyim dedim..
ir--- ertan.. gel.. mumu üfle de.. pasta yiyelim.. 
 
pasta kesildi.. fotoğraflar eşliğinde..
dört dişini ,göstere göstere gülmüş ertan...dilimi, bitirmiştik ki.. vahide hanım aradı... 
 
herkesi öptük...hoşçakalın diyerek... 
 
ir---zuhal,ziyayı bekleyecekmişsin.. unutmadan söyleyim de... 
 
zu---  figen şok oldu..  onlar da giderlerse..halan coşar..artık..
ziyaya haber verip.. ben giderim,güzelim.. halan..dayanılacak gibi,değil... 
 
 
ertanla tunanın, ayrılmasını bekledim..kapının yanında... 
babama verip.. koşarak geldi...arabaya.
elinde de, bir paket var...
 
kornaya basıp.. hareket ettim.. 
 
ir--- bizimkilerin..gönülleri oldu ya,rahatladım..
 halamın,dediklerini.. duymamış olmanızı dilerdim..yasinden ,figenden ..çok utandım ,çok..
halalar şok etkisi yaptılar, bende.. 
 
tu--- halaları,boşver dee.. senn,rahatladın demek.. 
ir--- hah hah hah... ben mii.. yok canım..o ne tuna.. 
 
tu--- (itinayla açtı,gülerek gösteriyor) sağolsun..baban gömlek kravat,kol düğmesi almış.. 
ir---- güle güle kullan.. 
tu--- sağol, şimdi..işimize bakabiliriz.. iki araba gideceksek.. 
arabayı burhan kullanacak...  konuştum ben... 
 
ir--- neden..
 

Hiç yorum yok: