Translate

3 Mart 2012 Cumartesi

701.bölüm..


ellerinden tutup, kaldırdım... 
ir--- bir saatimiz var..lütfen, benimle gel.. beni değil, ertan ..seni görünce mutlu oluyor..  
 
cekedini giydirdim ,çabucak... 
ir--- hadi hadi hadiii... 
 
elini bırakmadan... yürütüp, kapıyı açtım.. 
ir--- vahide hanım.. fihristte,annemlerin numarası var.. arayın, hemen geliriz... 
kardeşimin de ,doğum günü demiştim ya..
 
va--- biliyorum efendim.., kutlarım..tavşanlı balonları getir,songül koşş... unutulmasın.. 
 
songül..içerideki odadan... balonları iplerinden tutmuş, getirdi.. on tane vardır...
rengarek tavşanlarıalıp, "sağol,unutmuştum sahiden.."dedim..
 
tu--- vahide hanım.. dosya, masada kaldı.. bari siz inceleyin,kaçırılıyorum.. gördüğünüz gibi.. 
va--- böyle kaçırılmayı,kim istemez ki...
 
****
niyeyse,tuna benim arabayı alalım dedi.. anlamadım ama onunla geldik... 
annemlerin evlerinin önünde indiğimizde.. 
 
tu--- ne aldın,ertana.. 
ir--- (bahçedeki  salıncağı gösterdim...) bunu... balonları da,sen ver... 
 
bahçeden geçip..zile bastık... 
zuhal açtı kapıyı.. 
 
sahiden fıstık gibi,olmuş... saçlar ,dalga dalga.. kahve tonlarında ,bir makyaj.. 
diz hizasında.. koyu kahve ,etek.. krem rengi gömlek... 
kahve rengi ,topuklu ayakkabılar...
 
zu--- hoşgeldiniz ...
ir---hoşbulduk, zuhal.. 
tu--- çok hoşsunuz,zuhal hanım... 
zu--- sizler de.. çok şıksınız.. efendim.. acele edin... pasta kesilecekti.. 
 
içeri girdik... 
halam,nimet abla.. necla abla.. gülşenin annesi.. hayal abla,saadet teyzem.. 
yasin,figen.. babam annem.. 
çeşitli pastalarla dolu masanın.. etrafına
geçmişler...
pastayı üfleyecekmiş ,ertan da.. takım elbisesini de giymiş.. küçük yakışıklımm.. 
bizi görünce..şaşırdılar tabi.. 
 
ir--- cümleten merhaba.. içimize sinmedi.. 
 
herkesten bir ses çıkıyor... hoşgeldiniz diyorlar.. masaya yaklaştık.. tokalaşıyoruz.. öpüşüyoruz..
 
ertan hepsini bastırdı.. kollarını açmış.. zıplıyor sandalyede... annem düşmesin diye tutuyor...
 
er--- yunaaaaaaaaaaaaa... ab baa.. 
ir--- ablan yer seni...çabucak üfle de... gideceğiz,şimdi.. 
 
ben öptüm ama itiyor beni.. 
 
er--- yunaaaaaaa... yunaaa.. 
 
tuna ,gülerek aldı kucağına... balonları verip..öptü yanaklarını... 
tu--- ertancığım.. canım.. ilk yaşın kutlu olsun... 
babam fotoğraflarını çekiyor, ard arda.... 
 
ah--- aminn..yine,hep beraber kutlayalım inşallah...
 
ertan balonları bıraktı.. tunayı öpüyor... 
 
---- kele anam, ne çok seviyormuş damadı... 
ne--- sevmez mi,abla..  tuna da ,onu çok seviyor..
ah--- irem,yanlarına geç.. 
üçümüzün resmini çekti.... 
 
""""öyle güzel çıkmışız ki.. ben tunaya,tuna bana bakıyor.. 
ertan da, tunanın boynuna sarılmış.. o resmi de.. hiç yanımdan ayıramadım..kızsam da..  
tuna yokken,onun bakışındaki aşka sığındım.. bu bakış yalan olamazdı.. 
itiraf edemesem de...içten içe, ona hep inandım...""""
 
tuna ertanla koridora çıktı,bir ara... 
yasinle figen de, çok şıklar...
iki kelime konuşabildik.. buradan çıkınca gideceklermiş, firuze hanıma.. 
figen çok heyecanlıydı.. akşam ki ,
arkadaş toplantısına da, gidemeyeceğim dedi..  
 
zuhalle,hayal abla... içecekleri bardaklara koyarken... 
halamla ve diğer komşularla  konuştuk.. uzun zamandır görmediklerinden..özlemişler.. 
 
saadet teyzem ,sitem edince..
" gözünüz aydın ,teyze.. ben hülyayla konuştum "..dedim..
 
ir--- tunaa.. neredesiniz... şimdi çağırırlar.. pastayı keselim.. 
 
tu--- geliyoruzz.. 
 
tuna ertana bisiklet almış.. meğerse.. arabanın arkasındaymış... 
kırmızı boyalı.. kurdaleli.. kornalı...birde oturtmuş üstüne.. 
arkasından iterek.. salona
girdirince... bir kahkaha koptu.. 
 
tuna " bas ertan "diyor.. 
ertan kornaya basıp, çığlık çığlığa gülüyor... alkışlıyor kendisini... 
ne çok sevindi yavrum... ne eğlendi.. 
 
ah--- oğlum.. tuna ne almış sana...
er--- düt düüttttt.. 
ne--- sabahtan bu yana da..salıncaktan inmedi.. 
ir--- güle güle.. kullansın.. annee.. diğerini vermedin mi,çocuğa.. 
ne--- sus sus.. yaz gelince veririm.. 
ir--- (gülerek....) birisi de,benim.. 
ne--- tahmin etmiştim ,zaten.. 
 

Hiç yorum yok: