Translate

3 Mart 2012 Cumartesi

700.bölüm..


hazırlanıyoruz..ikimiz de.. 
makyajımı yapıp, inci setimi taktım... 
 
tu--- etek giyme.. irem.. hava rüzgarlı... 
 
pantolon takımımı ,çıkarıyorum dolaptan... 
tu--- onu da giyme.. çok yakışıyor... 
 
siyah takımımı aldım... 
ir--- buna da, bahane bulursan.. iç çamaşırıyla ,giderim.. 
tu--- hah hah hah... yok yaa.. 
 
tuna grilere..
ben siyahlara büründüm ama incilerle iyi oldu.. ayakkabılarımı da giydim... 
 
ir--- tuna sen,büroya git.. benim, abdullaha gitmem lazım..  uğraşamayacağım.. kurutmakla.. şekilde verir..
tu---(parmaklarını,saçlarımın arasına girdirerek...kontrol etti..) hımm, bırakırım seni.. 
 
ir--- annemi arayayım.. ertanımı unuttum.. 
 
numaralara basıp,bekledim...
ah-- alo
ir--- babacığım..
ah--- nerede kaldınız,irem.. 
ir--- bende, onun için aradım baba.. orada olmayı ,çok isterdik ama Azerbaycandan misafirlerimiz
gelmişler.. geç geliriz..Osmaniyeye götüreceğiz,onları.. tamam mı canım.. beklemeyin bizi.. 
 
ah--- peki,kızım.. kolay gelsin size.. selam söyle, tunaya.. 
ir--- as. öptüm.. hepinizi... 
 
kapatıp... çantamı mantomu aldım.. koluma.. 
 
ir--- kahretsin ya,babam bozuldu.. selamı var sana.. 
gecikeceğiz.. hadii.. adamları oyalarken..ben gelirim... 
 
tu--- iremm.. 
ir--- (gülerek)bende.. seni seviyorum.. şu işi bitirelim..  akşama ,baş başa ..
asıl kutlamayı yapacağız..yemeğe falan ,kalın deme sakın.. 
 
tu--- (güldü.. )kalırlarsa,gidin mi diyeceğim.. yani.. 
ir--- ben derim.. 
tu--- hah hah hah....diyorum ki.. sen kardeşinin yanında ol,istersen... bu,ilk yaşı.. 
Osmaniyeye
giderken.. haber veririm sana... 
 
elimi yanağına koyup.. 
ir--- ah benim, anlayışlı tunam.. arayacaksın ama.. 
tu--- ararım aşkım.. 
 
****
 
abdullaha zamanım,çok  az diyince... "topuz yapalım öyleyse "dedi... 
 klasik olmaması ,konusunda anlaştık..
 
dört kişi saçımı ,önce fönlediler.. arkadan,gevşekce toplayıp.. 
yanlardan önden ,bıraktıkları tutamlara şekil verip.. dağıttılar...on beş dakikada, işim bitti.. 
 bu arada,manikürde oldu ha... 
oje kurusun diye ,bekledim..düşünün artık.. 
 
ir--- (parasını verirken.. )abdullah ,çok teşekkür ederim..harika, bir kuaförsün sen... 
 
--- ay kızz ,sağol..valla .. moralimi düzelttin.. 
teyzenin kızı da,aynı senin gibi... çok şeker.. saçlarına, dalgalı fön çektik... fıstık gibi oldu.. 
 birisini getirmiş yanında.. az önce gittiler.. aman ,o ne huysuz öyle... 
saçı pırasa gibi.. zaten.. düz fönü bile beğenmedi ,haspam...  
 
ir--- hah hah hah... gelinimiz olacak o .. öyle deme.. hoşçakal... 
---- bana getirme onu.. sakın.. yakışıklıya, selam söylee..
 
arabaya bindiğimde, saat ikiydi.. 
büronun önünden geçerken... yabancı araba görmeyince..
arabayı durdurup.... 
koşarak yukarı çıktım... zile basarken.. 
 
ir--- burhan.. misafirler geldi mi... 
--- hayır.. efendim... 
 
vahide hanım açtı kapıyı... 
va--- merhaba.. 
ir--- merhaba... 
 
aceleyle ,içeri girip.. odama daldım.. 
tuna masada.. oturmuş,
dosya inceliyordu... başını kaldırdı... 
 
tu--- iremm?ne oldu..


Hiç yorum yok: