Translate

3 Mart 2012 Cumartesi

699.bölüm..


eve çıktığımızda... 
yerdeki notu ,elime alıp... sıkıntıyla buruşturdum... 
ir--- planlarımın ,bozulmasından  nefret ediyorum...
 
montumu asıp.. yatak odasına girdim... 
 
tuna da geldi.. 
tu--- ne planı.. 
 
üstümü çıkarırken.. 
ir--- akşama doğru,biz burada olmayacaktık ki.. ... tam gününde gelmişler.. 
 
 banyoya girdim... 
şohbeni ,yakıyorum yanmıyor... 
ir--- tunaa.. yanmıyor buu.. 
 
tuna gelince.. kenara çekildim... 
tu--- (gülerek.. ) tüpün dedantörü ,kapalı olursa..  yanmaz..tabi.. 
dedi ve yaktı... 
 
ellerinden tutarak,belime sarılmasını sağladım... boynuna koydum, kollarımı da..
 
ir--- bahaneydi o..sen şımartılmak istemiyormuydun... istediğin kadar..şımarabilirsin...şimdi..  
tu--- (gülerek.. ) istediğim kadar.. öyle mi.. zamanımız da kısıtlı ama.. 
 
"o zaman konuşma "diye mırıldandım... ve susturdum..  
 
*******
 
öyle derin uyumuşuz ki.. telefonun sesi işkence gibi,geliyor.. 
saat de.. 12 olmuş... 
 
tuna aldı ahizeyi.. 
tu---aloo.. ..............................uyandım hala.. gece dışarıdaydık da... buyur.. 
.................................................sağol halamm.. allah razı olsun.. 
 
tunaya sokuldum,iyice... duyuyorum bende....
 
tu--- iyi halacığım.. mutfakta herhalde, çağırayım mı.. 
 
mu---  çağırma.. da.. yasinle firuze , aradı.. senin de haberin varmış.. kim bu gelin.. 
"el öptürmeye getireceğim, tanışın istiyorum "dedi.. bende,ben gelirim.. annenin evinde tanışmamız münasip dedim... anlat bakayım.. 
 
tu--- zuhalin,halasının kızı ... dedesi vefat etti demiştim ya..  işte ,köye gittiğimizde gördüler birbirlerini..
yasin aşık oldu.. 
iyi birisi,bende babasını  Osmaniyeden tanıyorum..emekli öğretmen... yedi kardeşler.. 
adı figen..  İstanbulda okuyormuş.. 
bu yıl,son senesi..master yapacakmış ,amerikada.. dün figen,tamam demiş.. beraberdik zaten.. 
tanıştıracağını bize de söyledi.. 
 
mu--- zuhalle,ireme benziyor mu... 
tu--- hah hah hah... 
 
mu--- gülmeee.. gelin diye, uygunsuz  birisini getirirde.. annesini ve beni üzerse...
kafasını kırarım onun..  
çok korkuyorum.. oğul..
 
tuna bana bakarak... 
tu--- zuhal ve ireme kim benzeyebilir hala... onun için ,güldüm.. 
ama korkun yersiz..  öyle birisi,değil.. 
iyi davranın kıza.. oğlunuz.. mecnun gibi.. 
haberiniz olsun.. 
 
mu--- oğlanlarımız ,hep mecnun zaten..  bir senden memnunum.. 
yasin ,nasıl birisini buldu ..bakalım.
diğerleri.. hepten,(............ )olmuş.. 
 
ben, gülmem duyulmasın diye.. yorganı ,ağzıma bastırdım... 
o nasıl laftı öyle.. aman allahım.. hiç duymamıştım ,daha önce... 
 
tu--- halaaaaaaaa.. ne diyorsun senn..hiç sana yakışıyor mu... 
 
mu--- eee..sana hesap mı vereceğim..  velet.. 
gelinimi öp.. benim için.. 
hoşçakal.. 
tu--- hepimize bir laf dedin.. aşkolsun hala..  hoşçakal.. 
 
telefonu kapatıp,.. 
yorganı ,çekti ağzımdan... 
ir--- tunaa..o ,ne demekk.. 
 
öptü boynumu.. 
tu---halamın,tahmininin aksine... sanki,beni anlatıyor..
ir--- hah hah hah... 
 

Hiç yorum yok: