Translate

3 Mart 2012 Cumartesi

697.bölüm..


kapıyı açıp... odama aldım, hepsini... 
 
ir--- buyrun.. lütfen..
zi--- iremm.. bunları ,ne zaman hazırladın... 
ir---(güldüm... ) yardım edenler ,vardı... ben tunayı çağırayım... 
 
aradım.. 
ir--- tuna, çantamdaymış anahtar... afedersin.. gel hadi... 
 
er--- irem bacı..  siz karı koca.. kutlayın işte... 
balonlar,çerez.. meyve.. mezeler..içkiler.. mumlar.. kırmızı peçeteler.. 
tablo romantik ve iki kişilik... bizim ,ne işimiz var ya...
 
ir--- hah hah hah..o tabloyu..beraber 8 kişilik yaparız şimdi.. .
zuhal,figenn.. tabak getirelim..tuna gelmeden...yardım edin... 
 
ziya... yasin.. içki işini size verdim..buzdolabına bakın.. 
 ergün abi.....  mumları yakarmısın... 
abiiiii,  uçan balonları kenara çek.. havaya uçmayalım...
ali abi,sana pastayı getireyim..31 mum koyacaksın. tamam mı..
 
al--- tamam tamam...
 
bir koşturmaca içine girdik... mutfak ve oda arasında yoğun trafik var...
tuna zile bastığında.. 
nefes nefese kalmıştık ama herşey hazırlanmıştı.. ... tablo artık sekiz kişilik.. 
 
ir--- açtıımm.. 
zi--- üç diyince.. . "cee eeee"diyelim.. 
ya-- fi-- zu-- zi-- er-- al-- ir--- hah hah hah... 
 
kapıyı araladım... 
tu--- aşkolsun,irem.. 
ir--- pardon hayatım.. yordum seni.. 
tu--- istemiyorsan..içeri de,girmeyim.. kapıyı,açsana .. 
 
açtım.. tamamen... 
arkamda koro elemanları gibi,dizilmiş.. 
ergün,ali ,yasin.. figen,zuhali görünce.. şaşırdı...
 
tu---............... 
 
kolundan tutup... antreye girdirdim... kapıyı örtünce... 
ya-- fi-- zu-- er-- al-- ir--- sürprizzzzzz... 
 
tu--- ne sürprizi.. 
ir--- doğum günün ,kutlu olsun hayatım.. 
 
tunanın şaşkın ve gülümseyen.. bakışları muhteşemdi.. 
"iyi ki,doğdun "diyen... odaya geçti... 
 
ziya da,içeriden.. camlı kapıya vuran, gölgesiyle.. zeki müren taklidi yaparak... 
"bir demet yasemen.. aşkımın tek hatırası"şarkısını söylüyor... 
 
karşılıklı duruyoruz... 
 
tu--- (kısık sesle) iremm.. inanılmazsın.. sen ,sonra kutla.. tamam mı.. 
 
gülümseyerek.. başımı salladım... 
ir--- benim, niyetim de o... buyur,kocacığım.. 
 
içeri girince...  tuna  duygulandı..etrafına bakıyor... 
 
mum ışıkları ,loş olarak aydınlatıyor içerisini... toplantı masası.. tam tekmil hazır.. 
ortada kocaman
yaş pasta.. içecekler..tavanda duran, balon demetleri..
 
ziya şarkısını bitirince..  alkışladık..coşkuyla..
 
zi---  sayın tuna kara,beyefendi.. ..doğum gününüz..kutlu olsun.. 
naçizane şarkımı,hepimiz adına.. 
hediyemiz olarak,  kabul buyurunuz..efendim.. sevdikleriniz olmaktan, bahtiyarız.. 
nice mutlu, yıllar diliyorum..
 
tu--- sağol ziya.. hediyeniz çok değerli..
ben ben..çok şaşırdım.. gerçekten ,sürpriz oldu... çok teşekkür ederim.. hepinize..
 ilk defa,böyle
bir kutlama yaşıyorum... 
 
ir--- bir ömür boyu.. beraber kutlayalım inşallah.. hadi masaya geçelim.. tunam.. gel... 
 
tuna mumları üfledi... bende ışıkları yaktım.. alkışlar arasında,tunaya iyi ki doğdun dediler tekrar
 
oturduk... 
pastayı yerken.. bir şenlik var ki, sormayın.. alkışlar.. şarkılar.. fıkralar sohbet..bol kahkaha... 
 istesem böyle,bir planı uygulayamazdım.. 
yasinle figeni, zuhalle ziyayı.. tutabilene aşkolsun... hem söylüyorlar,hem dans ediyorlar... 
yasin coştu..
ee tunanın kardeşi, nede olsa... genler işte..
ziyadan da ,cesaret almış olabilir.. ama az değilmiş o da... 
 
iki kere de.. biz kalktık... 
abimler de.. hareketli şarkılarda ,oynayarak.. eşlik ettiler bize... 
içecekler.. pasta bahane.. samimiyet ve duygusallık şahane... 
tunam çok mutlu ,oldu.. çokk.. otururken bile..elimi bırakmadı,denebilir.. 
 
sabah saat beş gibi.. 
 
herkes yoruldu.. rehavet çöktü..üstümüze...
er--- sabah oldu,artık.. gitsek diyorum..biraz,uyuyalım bari..işe gideceğiz,daha.. 
 
al--- figen sende,bize gel... 
fi--- tamam abi.. 
ya--- hani, eve gitmen gerekiyordu... 
fi--- evet ama yorgun,uykusuz ve alkollüsün.. beni eve götürsen.. birde geri döneceksin.. 
(gülerek)akrep olsam da,kıyamadım... 
 
yasin ,figene aşkla bakarken.. 
zi--- vayy..figen seri çalımlarla,yasinin kalbine doğru.. hızla ilerliyor... 
 
hepimiz güldük... 
ya--- peki.. sabah gelirim. gideriz.. tamam mı... 
zi--- yasin, karşı atağa geçti... rakiplerini,saf dışı etmeye kararlı.. 
figeni ,illa kendisi götürecek.. 
 
bayılıyoruz gülmekten... 
fi--- ben,giderim.. yasin.. öğlenden sonra... geldiğimde görüşürüz... 
ya--- hayır.. babana ,beraber söyleyelim... 
 
zi---yasin, su yakmıyor bu araba..benzin karaborsa, haberin yok mu...
bırak gitsin kız..gelecekmiş nasılsa... 
ya--- yürüsek de, beraber .. gideceğiz.. ziya... 
 
zi--- heyt koçum be, kim tutar seni.. . yasin figene, söylüyor... 
"bir bakış baktın kalbimi yaktın,aşkın kemendini boynuma taktın... 
bahçende kulun, kapında kölen olmaya razıyım.. sevgilim seniinn.. "
 
tu--ir-- ya--fi-- er-- al-- zu-- zi--- hah hah hah... 
 
ya--- ziyaa harikasın..hislerime,bu kadar tercüman olabilirdin ancak.. 
 
zi--- (gülerek..)diyosunn daaa, hanımlar olmasa..
  ben,senin hislerine..öyle bir tercüman olurdum kii.. 
 
katıldık gülmekten.. gözlerimizden yaş geldi.. 
 


Hiç yorum yok: