Translate

3 Mart 2012 Cumartesi

689.bölüm..


zu--- ama kan verileceğini ,ziya bilmiyormuş.. ....hah hah hah...
ir--- aaaaaaaa... sahi mi.. e ,niye güldün ki.. 
zu--- sinirimden.. ziya işi..gereği  sağlık sektörüyle iç içe  ama.. 
acayip şekilde..hassas.. diyelim ki, kazayla elin minicik kesildi.. .kanıyor,acıyor .. diye bakamıyor bile.
ben..canının çok tatlı ,olduğunu sanmıştım da..
öyle değilmiş meğerse... ben kan verirken..  yüzünü buruşturarak bana bakıyordu.. 
"ben evlenmekten,vazgeçebilirim... yada başka bir yol gösterin ,ben kan vermeyim  "dedi.. 
ir--- neee.. hah hah hah... 
zu--- vazgeçebilirim diyor, düşünsene..halimi.. benim sinirlendiğimi görünce "10 cc den.. ölmem herhalde.. 
gazeteyi ,bensiz okumanı istemiyorum.." diyip... 
kanı verdi ama sapsarı oldu..sahiden..
terliyor,bayılacak neredeyse.. 
 hemşire bile korktu.. bir saat yatırıp.. bekletti.. meyve suyu 
ikram etti, ikimize de.. 
neyse,  normale dönünce.. çıktık.. 
baraj yoluna götürdü , oturduk bir çay bahçesine...
neden öyle dediğini,fobisinin kaynağını anlattı..  çok ağır bir olay, yaşamış..ilkokuldayken
ölümlü ,yaralanmalı..trafik kazası olmuş, gözünün önünde..
kan, tepkisi o yüzdenmiş.. 
anlatırken bile.. titriyordu.. aynı şeyi yaşıyormuşcasına...
ifade edişim ,yanlış oldu.. pardon dedi.. 
ağladık, güldük.. duygulandık..bugün ikimiz de,tatsızdık yani.. 
bülent ve tuna olmasa gitmeyecekti şimdi de.. işte böyle
hayatım.. 
ir--- (beni uyarmasının sebebi ,buymuş demek ki..diye düşündüm) şimdi,gün aldınız mı siz.. 
zu---  sen,bilmiyor musun  uygulamayı.. tahlil sonucunu alınca.. gün vereceklermiş..
ir--- biz normal mi,evlendik ki..bilmiyorum tabi.. bülent kan aldı..o kadar.. 
 ay zuhall.. gecikiyorum kız.. 
zu--- nereye gecikiyorsun.. saat dokuza geliyor.. kocan da yok.. otur işte.. 
ayağa kalkıp, çantamı aldım..
ir--- işim var,zuhalim.. yarın köyde görüşürüz..
zu--- irem.. nereye gidiyorsun.. bak ,abuk birşey yapma yine..
güldüm.. yanaklarını öperken.. 
ir--- tamam yapmam.. ziyaya çok yüklenme.. travmalar kolay geçmiyor.. 
zu--- ................. dikkatli ol.. 
************
o gece..
 öyle çok yoruldum ki.. anlatamam... 
fotoğraf stüdyosundan.. resimlerimizi aldım.. 
fotoğrafları 2m x 2m boyutunda büyütmüş.. işini iyi yapmış yani.. bayıldım..
yapıştırıcıyı da koymuş poşete... 
onları alıp.. 
yaylaya geldim.. bizim kulübenin içinde.. 
masayı çekip.. pencereyi de içine alacak şekilde  ,
benim ve tunanın resimlerini.. yanyana yapıştırdım...ahşap duvarı tamamen kapladı sayılır.. 
dağıttıklarımı yerleştirip... yola koyuldum.. eve geldiğimde.. gecenin ikisiydi... 
duş alıp.. yarınki giyeceklerimi hazırladım..
çarşamba gününe özel şeyleri de.. kasadan aldım..çantaya yerleştirip.. yattım... 
**************
salı günü.. uyandığımda.. tuna hala gelmemişti.. giyinip,büroya gittim.. 
kahvaltıya yetiştim yani.. 
 mutfakta.. hanımlarla keyif çayı içerken.. tuna geldi.. 
tu--- afiyet olsun.. hanımlar..
va--- de--so-- sağolun..
ir--- gel,sende otur.. 
tu-- yedim..irem, biraz gelir misin.. 
biz odama gittik.. elimizde çaylarla.. 
oturunca.. sigara verdim.. 
ir--- evet? ne oldu.. gitti mi ,bülent.. 
tu--- hımm.. gitti.. bende çiftliğe uğrayınca,ondan geciktim..sen,ne yaptın..
ir--- hiçç.. zuhale gittim.. konuştuk..sonra da eve geldim... 
senin birşeye canın mı sıkıldıı,uykusuzluk mu etkiledi.. 
neden,yüzün asık.. eğlenemedin mi.. pür neşe bir tuna bekliyordum da.. 
tu--- (gülerek.. ) ziya biraz durgundu ama açılınca ..çok eğlendik,canım.. 
uykusuzluktan.. böyleyim... 
galip beyin,bürosuna ne zaman
gideceğiz... 
ir--- hımm.. şimdi bak.. benim, bağlama kursum var..  sen git uyu,dinlen..
öğlenden sonra.. galip beyin bürosuna..
gittiğimde..belgeleri kontrol edip, seni ararım.. varol beye ,teslim ederken.. beraber gideriz... 
sahi,köye yemekler nasıl gidecek.. 
tu--- hüseyinle,fatma götürecekler.. onu, düşünme sen.. herşey hazır..kadınlar,ekmek yapıyorlardı.. 
zuhalle konuştum dedin... 
ziyayla ters birşey mi, olmuş.. 
"abi,akşam gelmesem.. sana ayıp olur mu "dedi de.. 
ir--- başvuru yapmışlar da.. kan verirken.. ziya fena olmuş.. 
trafik kazasına şahit olduğundan, bahsetmiş.. ama gelmek istememesinin ,
sebebini bilmiyorum.. 
yasin gelecek mi.. 
tu--- görmedim,konuşmadım.. gelirse,gelir.. yolu biliyor nasılsa.. 
(yanıma gelip.. yanaklarımı öptü.. ) arayınca gelirim..
ir---( gülümsedim.. ) tamam.. sende uyu.. dinlen...  
yanağımı okşarken.. kısık sesle.. 
tu---  uyuyamadığımı bilmiyorsun sanki..
ir---  deme böyle.. 
tu--- iyi demedim.. 
gülerek. gönderdim onu eve..
çok işim var,çookk... 
ir--- vahide hanımm... dosyaları ,ben alırım... sen çık,hadi.. 
va-- tamam.. 


Hiç yorum yok: