Translate

3 Mart 2012 Cumartesi

685.bölüm..

tuna gidip ,zile bastı...  babamın.. kucağında ertanla, kapıyı açtığını..bende görüyorum...
herşey aniden gelişti.. 
ertanın tunanın boynuna atlamasını,tunanın da.. ona sarılmasını.. gözlerimde yaşlarla izledim.. 
 
tunayı nasıl candan öpüyor, bir görseniz.. buna, can mı dayanır... tunam da,dayanamadı.. karar uçtuu ,gitti.. 
 
babamla annem ,yanlarına gelene kadar.. hasret giderdiler...öpüşe koklaşa..
ertan  bacağını gösteriyor,düşmüş herhalde..   nasıl kıpırdıyor dudağı.. devamlı anlatıyor.. tuna da başını sallayıp dinliyor,onu.. 
 
ey allahım,içimi biliyorsun.. bize de ver, sağlıklı bir bebek.. ben aklımı kaçıracağım yoksa, bu gidişle.. 
 
bizim arabaya doğru geldiklerini görünce..
gözlerimi silip..indim..annemle öpüştük.. arka kapıyı açtım... 
 
ne--- irem, ne dedin babana.. acele acele,nereye gidiyoruz... böyle.. 
 
ir---- tekire, kebap yemeye gidiyoruz.. öyle tavladım, babamı.. 
 
ah--- tu-- hah hah hah... 
 
ir--- baba öne otur.. 
ah--- aa, karımın yanına oturacağım.. sana ne.. 
 
gülümseyerek.."peki "dedim... 
 
tu--- ertan... ablana git hadi.. 
--- ab ba.. 
ir--- ablasının bir tanesi.. gel canım.. 
 
kucağıma alıp.. oturdum koltuğa.... öptüm öptüm.. misler gibi,yüzünü..boynunu...bastım bağrıma..
 
tuna da.. yerine oturup... gülerek,önce bize baktı.. sonra da hareket etti... 
 
biz oynaşıyorduk.. benim saç baş dağılmış tabi...
otobana girecekmişiz..
 
tu--- irem.. ertanı ver de, kemerini tak...
ah--- ver,irem.. hemen hava değişti.. kazağını giydirelim... 
 
babam aldı... bende kemerimi taktım.. 
arkada bir arbede yaşanıyor... ertan ,giymek istemiyor kazağı.. 
 
babam kızıyor.. 
ah--- oğlum duurr..
---- yunaaa... uhuu.. 
 
ir--- hah hah hah... 
ah--- irem gülme.. pişman ettin ama sen ayrıcalıklıydın.. onu şımartmam..
koca adam olup,karısının karşısında..  dizime oturmasına dayanamam doğrusu.. 
 
tu---ir-- ne-- ah--- hah hah hah... 
 
annem kazağı giydirdi... 
ne--- oğlum,baban ne diyor.. 
---- yunaa.. 
ah---  bildin.. yunaya.. allah,sabır versin diyorum.. 
 
tu---ir-- ne-- ah--- hah hah hah... 
 
ir--- alemsin baba.. ziyada ,sende.. durmadan ,sabır versin diyorsunuz... 
ne--- e ,yalan yok... bende diyorum...
tu---ir-- ne-- ah--- hah hah hah... 
 
eğilip,tunaya baktım...
ir--- pekii, tuna ne diyor... 
 
tu--- (gülümseyerek...) allah ayırmasın ,diyorum... 
 
hepimiz "amiinn "dedik.. 
 
ertanım da, ellerini yüzüne sürdü.. oy canım benim,
 köyde devamlı gördüğü için.. öğrenmiş kuzum...
 
ne--- haa,unutmadan.. saat on gibi,zuhali aradım..  figeni götürmüşler ,Osmaniyeye..
iremleri görürsen ,teslim ettiğimi söyle teyze..dedi..sen anlarmışsın..
 
ah--- o da,sanki birliğe asker teslim ediyor.. çocuk mu,koca kız.. figen.. 
İstanbulda tek başına
yaşadıktan sonra.. bekçiye gerek mi var.. 
 
ir---- doğru söylüyorsun da... zuhalin de, bir bildiği var babacığım.. gerekiyordu..inan bana.. 
hepimizi tedirgin ettiler.. 
ne--- amaann.. yasinle,figen öyle mi... 
 
tu--- evet.. bizde,ummuyorduk ama gecemiz epeyce hareketliydi.. sabaha karşı, gelebildik eve..
ah--- ben seni,uyandırdım mı yani.. 
tu--- yok yok... ben bürodan,yeni gelmiştim..
 
ir--- niye gittin,büroya... 
tu--- arayacaklarımı aradım.. dedim ya...burhan da anahtarı verdi..
 
ah--- telefonunuzu yaptırdınız mı.. 
ir--- hımm.. dün de, abimle..aylinle konuştum..selamları var.. 
 
"as"dediler.. 
tu--- söyledin mi, abime.. 
ir--- onun haberi olmuş da.. o yüzden ,aramış bizi.. çok sevindi, çookk.. 
tu---........................ 
 
----ab baa.. 
ir--- efendiimm.. 
ne--- gelmek istiyor..irem... 
ir--- az kaldı,canım.. burası tehlikeli.. almayım seni..
 
tu--- abii..anlatırken,muhteşemdi.. acaba nasıl yapar, çok merak ediyorum.. 
kebabı burada  mı yiyelimm, yoksa eti alıp.. iremin yaparken ki, halini mi ..seyredelim.. 
 
ah--- tuna.. irem benim çırağım,yapar biliyorum  ama  şimdi yorulmasın.. hiç kıyamıyorum ona, burada yiyelim... 
 
tu--- hah hah hah... 
 
"alllahhh, babama bak bee.. ben şımarmayım da,kim şımarsın" diyerek.. 
kemerimi açtım.. 
koltukların arasından.. arkaya geçmem, tam komediydi canım... sığmıyorum,her yerim acıdı ..
herkes kahkahayla boğuldu..tabi..
 
ne--- oğlum ,ablan var ya.. yakında babanın omuzuna da çıkıp oturacak.. ama sen sakın isteme tamam mı.. küçük olan o.. 
 
ah--- prensesimmm.. bi dur.. bi dur.. büyüdün sen... bak laf duyuyorum, devamlı.. 
ir--- babaaa babaa.. nidalarıyla.. irem koltuklarla savaşıyordu..
engellemelere boyun eğmeyecekti.. ahh.. uff .. 
 
ah--- tu-- ne--hah hah hah..
 
başımı omuzumu çarparak,nihayet aralarına oturdum.. 
babamı öperken..ertan sevinçle ,ciyaklıyor..
annem çekiştiriyor..çocuğu... 
 
 
tuna ..kebapçının önünde durunca... 
arkaya döndü... 
gülerek... bize bakıyor... 
 
tu--- sen ,oraya nasıl geçtin..irem.. 
ir--- valla bende ,bilmiyorum.. uff ayağımı, çarpmışım..savaşırken.. 
 
ah-- ne--ir-- tu-- hah hah hah..
 
tu--- hadi inelim.. buyrun... 
---- yunaa.. 
tu--- dur.. ertan.. geliyorum... 
 
inip.. montunun önünü kapattı... hava güneşli ama çok soğuk esiyor...
 kar, dağlarda var sadece... 
annem de.. ertanı giydirdi...  atkısını sardı iyice.. 
tuna ,topaç gibi olmuş ertanı ..aldı kucağına... 
 


Hiç yorum yok: