Translate

3 Mart 2012 Cumartesi

684.bölüm..


pazar günü.. yatıyordum daha.. 
 
babamın sesini duyunca... gözlerim açılıverdi ..saate baktım hemen.. saat bir...
 
fırladım yataktan.. aceleyle ,üstüme kazak pantolon geçirip... yüzümü yıkadım.. 
saçlarımı toplayıp... babamla tunanın, yanına gittim.. 
salonda, tekli koltuklarda..karşılıklı oturuyorlar.. 
 
tunaya "günaydın"diyip.. 
ir--- hoşgeldin baba.. 
ah--- sağol.. 
 
soğuk dursada, teklifsizce dizlerine oturup.. boynuna sarılarak, yanağını öptüm.. 
 
ir--- babaa.. 
ah---  ....................
ir--- baba.. özür dilerim.. 
ah---kalk hadi ,kalk... kucağıma  oturma yaşın geçti.. 
 
omuzlarımı indirip ,kaldırdım..
ir--- bana ne bana ne.. hala kızın değilmiyim,affet önce.. 
 
ah--- etmiyorum.. çok ileri, gittin.. bu kadarı da ,fazla artık.. beni ,bile isyan ettirdin .. 
 
ir---haklısın,kabul ediyorum.. hatalıydım..  babacıığımm...canımmm... bak, sana  affetmen için.... ıııııı.. çikolatalı pasta yaparım.. 
 
tu---  hah hah hah...
 
ah--- şekerim var.. yemem.. 
ir--- tuzlu yaparım.. 
ah--- tansiyonum fırlar.. 
 
ir---bulduumm... kebap olsun,şöyyle el kıyması.. 
yanında ,sumaklı .. boll maydanozlu..soğan salatası.. sonracığımaa.. acılı nar ekşili kaşık salatasını unutmuyoruzz tabi.. 
kebapları ben yapıyorum,sen mangala diziyorsun..  mmm, kokusunu duya duya... tırnak pidenin içine.. yağını alıyorsunn.. (ağzımı şapırdatarak )  ay ağzım sulandı... valla...
 
ah--- tu--- ir--- hah hah hah..
 
tu--- abii.. lütfen, benim hatırım için.. affet.. 
 
içini çekerek.. 
ah--- işe bak,kızımı..damadımın hatırı için .. affediyorum..  
 
sevinçle.. 
 şapur şupur..yanaklarını öptüm ..
ir----  babamm.. sağol.. 
ah---sen, tunaya teşekkür et....
ir--- ederiiim ,ne var.. 
 
kalktım babamın, dizlerinden.. tunaya döndüm.. 
dehşetle bana bakıyor..kucağına oturacağımı ,sandı... herhalde.. 
dudaklarımı ısırarak... gülmemi bastırdım.. 
 
çocuklar gibi, sağa sola sallanarak...
ir--- teşekkür ederim,kocacığım.. teşekkür ederim,kocacığım.. teşekkür ederim,kocacığım.. 
 
birde ,başımla selam verdim.. 
 
ah--tu--- hah hah hah... 
 
tunanın yanına gidip.. koltuğunun kol kısmına ,oturdum... 
 
ir--- evet.. beyler,öğlen neşeniz oldum.. 
eee... ahmet bey, nasılsın.. nereden böyle.. 
 
ah--- eh işte, iyiyim diyelim..
çiftlikten,  taze peynirle tereyağı getirmiştim de.. 
annen,irem sever... illa götür dedi..anlaştınız mı nedir.. 
 
ir--- ama ben sahiden ..çok severim.. sağol.. kahve yapayım size..
ah--- içmem.. ben,kebap bekliyorum.. 
 
tu---ir---ah---  hah hah hah..
 
***********
yine kahve yaptım tabi.. içirdim yani.. 
babamı gönderdikten sonra da.. kapıyı kapatıp.. tunaya döndüm.. 
 
ir--- evveeettt.. teşekkür zamanııı... 
tu--- bence dee... 
öptüm dudaklarını.. 
ir--- sağol tunam.. 
tu--- rica ederim de .. sen sahiden çok şımarıksın,biliyorsun dimi.. 
 
ir---( gülümsedim..) hımm,ahmet beyin kalbine giden.. yolları da biliyorum... 
bir bana.. bir kebaba dayanamaz..dı.. şimdi,sana  dayanamadığını da öğrendik..  
 
tu--- (gülerek..) kıskanççç ... kahvaltı yap da.. gidelim...
ir---  on dakika sonra, hazır olurum... tunaa,kaptanı aradın mı..offf ,hala uykum var ya..
tu--- aradıım.. 
 
duş alıp, çabucak.. giyindim.. yatağımı düzeltirken , seslendi..
tu--- iremm..gel.. 
gittim mutfağa... bana, yeni peynirden tereyağlı tost yapmış.. süt ısıtmış.. 
 
kahvaltılıkları da göstererek...
tu--- e hadii.. 
ir--- tunamm..  bilahare ,asıl şımarıklığımı sana yapacağım..söz.. 
tu--- hah hah hah... 
 
*********
 
 
montları giyip.. çıktık evden.. arabaya bindiğimizde.. saat üç olmuştu.. 
tunanın arabası da.. gelmiş.. duruyordu park yerinde.. 
yağmur durmuş da,hava müthiş soğuktu..
 
annemlerin evinin önüne geldik.. 
ir--- tuna ya.. 
tu--- ya?
ir--- şimdi sen, ertanı almayacakmısın sahiden... çocuk üzülür ama.. 
tu--- ne yapayım,alınca da sen üzülüyorsun.. 
 
ir--- offfffffff of.. öyle değil ya,ben onu aldığın..için üzülmüş değilim ki..  ben..
tu--- hiiçç..  konuşma lütfen.. almayacağım.. niye almadığımı sorarsa.. nedeni babana anlatmayı dene..
belki başarılı olursun..
 

Hiç yorum yok: