Translate

3 Mart 2012 Cumartesi

683.bölüm..



vedalaşıp, arabalarımıza bindik... arabalar yanyana duruyor.. 
 ziyada bekliyor, bizde.. 
yasin ve figen.. henüz teşrif etmediler.. önümüzde ,kısık sesle konuşuyorlar..ikisi..
ir--- tuna yasin,bozulmuş mu.. 
tu--- e biraz.. ama konuşunca,hak verdi .. toy bir delikanlı gibi ,davranıyorsun..dedim..
ir--- sen haklıymışsın, kızı ..gözümüzün önünde.. öpüyordu..sabırsız şey..
zuhalde,figeni fena benzetti...
tu--- ben de fırçaladım  ama aramızda kalsın , zorla öpmüyordu herhalde..
bundan sonrası,onlara kalmış.. 
kesinlikle karışmıyoruz.. 
hele danslı ortamlarda, asla bir arada
bulunmuyoruz.. yukarı çıkmak, iyi fikir değilmiş.. 
ir---- hımm.. öyleymiş de.. şimdi,bahsi kim kazandı..sen mi,ben mi..
tu--- (gülümseyerek..)fark eder mi..biz ,kazandık ... 
ir--- tu--- hah hah hah.. 
ziya camı açmış,tunanın uyarısıyla ..bende açtım... 
zi--- abii.. ikimiz de.. arabaları çalıştıralım.. bunların geleceği yok.. 
tu--- (gülerek.. )tamam.. 
motorlar çalışınca.. ikisi de.. bize döndü.. tokalaşarak.. ayrıldılar... 
yasin,figenin oturmasını bekleyip.. iyi geceler dedi... 
ziya da.. el sallayıp.. hareket etti... 
yasin oturunca, bizde hareket ettik... 
biraz gitmiştik ki.. 
ya--- ertuna.. içeride, sana itiraz etmedim ... dur da,arabamı alayım..ben kendim giderim... 
tuna duymamışcasına hızlandı... 
tu--- sen yine itiraz etme ..yasin.. 
yasin .. birşey demeden..başını arkaya yaslayıp, gözlerini kapadı... 
bizde ,uzun  bir süre...hiç konuşmadık..
arka arkaya üç kere hapşırdığım da, "çok yaşa"dediler..
ir--- sizde görün..yasin,senin uyuduğunu sanmıştım.. 
ya--- uyuyabilsem keşke.. belki ,daha aklı başında düşünebilirdim..herşey karmakarışık oldu.. 
dediklerimle, yaptıklarımla..kendimi tanıyamıyorum.. 
tu--- bu sürecin çeşitli evreleri var, yasin.. zamanla sende fark edeceksin.. 
ir--- figen hala ,istemiyorum mu diyor..
ya--- artık öyle birşey de,diyemiyor.. onun da kafası karıştı.. 
"çarşambaya kadar, düşüneyim..büyüklerimle konuşup..kararımı
veririm" dedi..ertanın yaşgününe gelecekmiş ya.. mağazaya uğrayacak..
tu--- ikinizin hakkında da, hayırlısı neyse.. o olsun yasin.. 
ya--- amin.. 
evlerinin önünde durduk.. 
ya---  getirdiğin ve bu gece yanımda olduğunuz için..teşekkür ederim.. kusuruma bakmayın olur mu..
tu-- önemli değil .. annene hürmetler.. git ve uyu.. yarın, kendini daha iyi hissedersin.. 
ir--- iyi sabahlar yasin... 
ya--- sağolun.. size de..
arabadan indi.. 
biz de.. evimize doğru ,yola koyulduk... diyordum kii.. 
tuna..bizim görülmeden,onların ev kapısını gördüğümüz.. bir yerde.. durdurdu arabayı.. 
aynadan arkaya
bakıyor.. 
ir--- (güldüm.. ) bülentin,sana sherlock demesi boşuna değilmiş..
(iki sigara yakıp ,birisini uzattım.. )buyrun mr. holmes..
aldı gülümseyerek..
tu--- dalga geçme.. ziya ,aklıma iş düşürdü..yasin bu halde,evinden çıkarsa.. nereye gideceğini 
az çok,tahmin ettiğim için.. bekliyorum..
ir---- cesaret edemez,abimler var ya.. hem bilmiyor ki,evi..
tu--- emin değilim.. irem.. 
sigaralarımız,bitti.. etraf ,hafif hafif aydınlanıyor... 
ir--- öyle yorgunum ki, tuna..gözüm kapanıyor.. biraz uyuyayım bari... 
tu--- yarım saat oldu,çıkmadığına göre.. gidebiliriz.. 
motoru çalıştırıp, hareket etti.. 
 yinede zuhallerin sokağından geçti.. 
abimlerin arabasını görünce, rahatladık... 
bürolarının önünde... ziyanın arabasını, gördüğümüzdeyse
ikimizde güldük.. 
çünkü ziya ,şöför koltuğunu yatırmış..uyuyordu... 
devam ettik... yolumuza.. 
ir--- ay kıyamam.. gidememiş .. 
tu--- yaa ,işte böyle gidemiyorsun.. yanında ,kedi gibi kıvrılamıyorsun.. 
 ..bir an önce kavuşma telaşının yerini, koruma ve endişe alıyor.. 
ir---  zuhal bile,şaşırdı duyunca  ... ama adam lafı ,iyi kıvırıyor.. boyu uzunmuş.. 
odana girsem.. yanına yatarım ben ,diyemiyor tabi.. 
tu--- ir--- hah hah hah.. 

Hiç yorum yok: