Translate

2 Mart 2012 Cuma

680.bölüm..

fi--- yeniden tanışın.. farklı bir mekanda.. 

ir--- yaşa figen... tam isabet.. 

ya--- atışları, çok isabetli canım..onikiden vuruyor.. görüldüğü gibi..

tu--ir--- hah hah hah.. 



gülümseyerek.. 

fi--- gerçekte de,öyledir.. ..tüfekte yarışma ,derecelerim vardır..

ya--- yaa.. İstanbulda çalışabiliyor musun peki.. 

fi--- tabi, poligona gidiyoruz... 

ya---maslaktakine gidiyorsan..  girişteki kupalara ,bir bak.. 1970-71

sezonu ,Türkiye şampiyonu kimmiş.. 



ir--- sen misin ,yoksa.. 

tu--- hah hah hah.. erenin, atın üstündeki resmi geldi aklıma.. 

yasinle figene anlattım..

ir--- bilmiyormuş.. resim çektirmiş, sadece.. bizde biliyor sandık.. attan düştü, garibim..

ya--fi--- hah hah hah.. 

ir--- bak, ortak bir nokta bulduk.. 

ya---............ 

fi----............... 

ir--- mesela ,ben tunanın harika dans ettiğini... evlendikten sonra öğrenmiştim.. sizde durum nedir..
kupası, madalyası olan varsa.. çıksın karşımıza... 



ya--- çok iddialı değilim de..idare ederim yani.. 
fi--- tango,salsa?
ya--- dans daveti mi ,alıyorum.. 
fi--- olabilir,İstanbulda olsak.. yer ,sorun olmazdı.. burayı bilmiyorum.. 

 ir--- gerçi yasinde.. gelmiştir, mutlaka biliyordur.. 
ama teklif etmeye çekiniyor ,anladığım kadarıyla.. hadi yukarı çıkalım da..hünerlerinizi görelim.. 
ben davet ediyorum.. 

ya--- (gülümseyerek... ) sağol,ben ...
tu--- figen?

fi--- pekii.. çıkabiliriz... sanırım,dans etmek... rahatlatır insanı..
tu--- hadi öyleyse.. yasin.. önden buyurun.. 

içim içime sığmıyor.. bakışlarını gördükçe.. kalktılar... 

ya-- ee..siz.. 

tu--- geliyoruz,önden buyurun dedim ya.. 

yasin ,figenin arkasından..yürüyor.. merdivenlerin oraya gelince.. 
yasin ,elini uzattı ..figene.. merdiven de,dik biraz.. 
figen tuttuuuuuu.. heyttt..be... 



ir--- hah hah hah...
tu--- iremmm.. ne yapıyorsun sen.. 
ir--- hiiççç.. ortam değiştiriyorum.. ziya ve zuhal de yukarıdalar.. az önce geldiler.. 
figen de,yelkenleri suya indirdi..  yasinin elini tuttu,merdiveni çıkarken... 

tuna arkasına.. baktı bir.. sonra bana dönerek...

tu--- sen ne ara gördün ,bütün bunları.. o manevralar ,bunun için miydi.. 

ir--- (gülerek.. ) evveeettt.. lafı,nasıl bağladım ama.. 
tu--- muhteşemm.. pekii..ben sana ,endişemi söylememiş miydim.. 
yasini de,çok iyi tanımıyorum ki.. ya şaşırırsa.. ne yapacağız.. 



ir--- aaa.. daha neler.. yasine güveniyorum ben.. 
tu--- erkekler... ilgisini ifade edip,reddediliyorsa.. güvenmek ,hata olur.. çok içti,üstelik..
kızı kucağına,ittin resmen.. bırakmazsa.. diye korkuyorum..

ir--- hah hah hah... ay çok komiksin.. benim ,düşünceli kocacığım.. 
ittiysem,geri de çekerim.. merak etme.. 
figen de, istemiyorum diyebilir herhalde.. hem tango ,salsa
diyen oydu.. bırakalım da.. dans etsinler.. 
figen asılacak gibi,yasine.. görürsün bak... 

tu--- hah hah hah... hadi canım.. 
ir--- iddiasına var mısın.. 
tu--- varım .. nesine.. 
ir--- hımm.. düşünmem lazım.. senden ne isteyebilirim ki..  sen iste.. 

tu--- seni isterim.. tatilsek.. benimsin.. istediğim yerde.. çarşambadan-- pazara kadar.. kabul mü..

ir--- ıııı... kabul de.. galip beye ,söz verdim ya.. 
tu---  salı günü,beraber gidip.. çabuk bitirmeye çalışırız... 
ir---  pekiii... kabul.. aşkım..
tu--- gidip duruma bakalım,öyleyse... 


yemek hesabını ödedik..
ziyanın hesabını da.. ben vereceğim ,hesap getirmeyin dedi..tuna.. 

kıkırdayarak.. yukarı çıktık.. 

aşağısı ,ne kadar sakinse.. yukarıda da, alabildiğine coşkulu bir kalabalık var...

müzik gümbür gümbür.. pist dolu.. 
gözlerimiz ışığa alışınca... dans edenlerin arasında..
yasin ve figeni işaret ettim.. tunaya

zuhali görmüş o da, masadalar.. elini kaldırdı,ziya... gittik yanlarına.. tokalaştık,öpüştük falan.. 

 tunayla ,yan yana oturduk.. 

... figenin çantası da ,burada.. demek ,görmüşler birbirlerini... 

ziya önündeki bardağı, göstererek.. işaretle, ne içersiniz dedi..
tunada aynısından olsun dedi.. ne içiyorsa artık.. 

garson gelince.. ziyaya eğilip, sipariş aldı... 

müzik biraz kısıldı yada kulağım alıştı... 

ir--- siz nasıl yalnızsınız.. 
zi--- seni hiç duymuyorum.. 
ir--- yalancı

zi--- hah hah hah.. 
zu--- halam aradı..  yasin ,götürecekmiş ya.. 
gelemiyecek gibiyse.. figen,sizde kalsın dedi.. 
bizde, bakmaya geldik... ama gayet iyi görünüyorlar.. 

ir--- burada olduğumuzu, nereden biliyordunuz.. 
zi--- ya irem.. boşversene.. 

zuhale çerez veriyor, sanki konuşturmak istemezmiş gibi.. 
bizim içkilerimiz , çerez... meyveler falan geldi.. tabak,çatal.. 

masa doldu.. tabi.. 

tu--- şerefinize.. 

tıklatıp içtik... bu ne.. iğrenç birşey.. meyve yedim hemen.. zuhal akıllı kola içiyor o.. 

zi--- ee, durum nedir.. 

Hiç yorum yok: