Translate

2 Mart 2012 Cuma

679.bölüm..


koridordayız...
 
ir--- ne düşünüyorsun.. 
tu---  kız da,yasin de..haklı..ne düşüneceğimi şaşırdım..
ir--- iyi de.. figen hoşlandım demiyor.. kararsız.. yasin bekleyecek ,yoksa..
 
tu---  hadi diyelim ki.. figen hoşlandım dedi,yasinde beklemek maksatlı.. amerikaya gitti.. 
görüşüyorlar..yada burada bekliyor.. 
ya gönülleri ,başkasına kayarsa... diğeri ,ne olacak.. ben ,figenin babasına ne derim.. 
osman eniştenin ,tavrı ne olur.. figen vazgeçse.. yasin yıkılır.. o da ,kötü.. 
 
ir--- neşe ablaya hak verdim.. ömrümden, ömür gitti demişti..zor iş.. 
kararı kendilerine ,bırakmak en iyisi..ikisinin de sorumluluk alması,söz vermesi ... 
ve bağlanması gerekiyor...
 
tu--- hımm.. konuşmuşlardır.. nasılsa.. gel girelim.. 
ir--- (gülerek..) tunaa.. ikisini,yukarı çıkaralım mı.. ses yüksek,konuştuğun duyulmuyor ya.. 
yakınlaşırlardı.. 
tu--- (o da,güldü..)  yakınlaştıktan sonra, yasini nasıl tutacağız.. peki.. 
tehlikeli ,hiç girmeyelim o sulara.. 
 
elini tuttum.. 
ir--- haklısın, bizde yasaklıyız.. 
tu--- hah hah hah.. 
 
***************
 
içeri girip,
yerimize oturduk.. biraz daha iyilerdi ,sanki.. 
 
ya--- yemeğinizi soğuttunuz.. bizim için.. 
ir--- biz soğuk da severiz,yasin.. dert etme.. 
konuşarak.. 
yedik biraz daha.. salatayla ancak gitti..boğazımdan..
çatalı bıçağı ,tabağa koyunca..
 
tuna ,sigara ikram etti.. figen içmiyormuş.. biz aldık.. içiyoruz.. 
meyve servis edildi.. tabaklar değişti.. şarap konuldu tekrar.. 
 
yasin konuşmuyor, sadece figene odaklanmış ..içerken ona bakıyor.. 
 
tu--- ne zaman gidiyorsun,figen.. 
 
fi----  yarındı ama arkadaşım arayıp, bir hafta uzadı tatil..ders yok..  gelmesin demiş ,babama....  
tüm üniversiteleri kapsıyormuş ,herhalde.. sizin haberiniz ,yok mu.. 
 
tu---( gülerek) bizde öğrenci olmadığı için..yok.. pazartesi sabah, belli olur.. 
yazı geldiyse.. tatiliz demektir..
 
fi--- biz biliriz,doğru.. söylüyorsunuz.. yine erteleteceğim biletimi..
ir--- ay figen, ertanın doğum gününe gelebilirsin öyleyse... gerçi, ali dedenin yedisi ..salı günü.. 
yine görüşeceğiz de..şimdiden söylemiş olayım... çarşamba günü bekleriz,annenle buyurun.. 
 
fi---sağol,irem... gündüz mü.
 
ir--- evet.. 
fi--- annemi bilmem de.. ben gelirim.. 
akşam ,buradaki arkadaşlarla toplanacağız da.. 
okul yokmuş diye.. herkes
aradı.. kıramadım bende.. bir yıldır görmüyordum.. 
 
ir--- özlüyorsundur.. tabi.. gece nasıl gideceksin,peki.. 
fi--- gitmeyeceğim ki.. 
 
hayretle bakıyormuşum... yasin gülünce.. figen de, güldü.. 
 
ir--- nee ,ne gülüyorsunuz.. 
ya--- irem ,figen buranın yabancısı mı.. akrabaları yokmuş gibi. çok şaşırdın da.. ben ona güldüm..
bizde kalacak değil ya.. 
 
ir--- haklısın.. unuttum.. kimbilir, belki birgün kalabilir...yasin.. belli mi ,olur...
ya-- bilmem.. olur mu.. 
 
fi---  bilmiyorum.. hem, normal bir ziyaret için bile..evinizi  bilmiyorum..
 
ya--- normal bir ziyaret için,gelmediğinde.. gösteririm..
neden ..hem etkilenip,hem de ..gelini olmak istemediğini.. 
ben anlamadığım için,.. anneme de,hiç anlatamam.. 
 o benim ..tek varlığım, üzülmesini kesinlikle istemem... 
 
fi----................................... 
 
tu--- hiçbiriniz üzülmeyin.. konuşmak isterseniz.. sizi yalnız bırakırız, istemiyorsanız.. 
gidebiliriz....
nasıl derseniz öyle olsun... 
 
yasin ..figene bakıyor, figen yasine... tık yok ,ikisinde de... 
cevap vermiyorlar da.. birbirlerinden.. bekliyorlar gibi... 
 
karşımda, yemek salonunun kapısı var.. merdivenden yukarı çıkanları,inenleri görüyorum... 
öylesine dalmış bakarken.. 
birisinin ,el salladığını görünce.. dikkatle baktım.. 
ayy bunlar zuhalle,ziya... kaçaklar, fırsattan istifade.. yukarı diskoya gelmişlerr... 
gülerek..işaret ediyorlar,
sizde gelin diye..
 
. bizim burada olduğumuzu, nereden biliyorlardı ki.. başımı salladım..hafifçe... 
onlar merdivenlerden çıktılar... 
 
ir--- yasin,figen.. kendinizi germeyin.. zamana bırakın biraz,figenin aklı karışık..yasini iki üç kere
gördü.. net bir cevap beklemek,yersiz şu anda.. 
yasin de,acele ediyor haklı olarak..ama belki, tanışma şekli ve yeri değişik olsaydı.. daha farklı 
olabilirdi... 
 
ya--- ben iptal olmuş ,durumdayım da.. iremin dediğinden.. ,sen birşey anladın mı... ertuna.. 
tu--- sanırım.. 
ir--- hah hah hah.. 
ya--- tebrik ederim ,seni.. bana da, anlat öyleyse...
tu--- irem diyor ki.. 

Hiç yorum yok: