Translate

2 Mart 2012 Cuma

677.bölüm..


tu--- niye olacak,canım.. konuşsunlar diye.. yasin figeni almaya gitti.. sabah ben,izin istedim cemil beyden.. 
 
ir--- hımm.. yasinden mi,geldi.. teklif.. sen mi karıştın.. yoksa.. arabada dediğinden sonra.. 
ben gönülsüzüm de.. 
 
tu--- gece,o dedi .. tutarsız tavır,aşkın en belirgin özelliğidir.. ya.. biliyorum.. 
yasin sudan çıkmış balık gibi, şaşkın.. figen diye sayıklıyor ama senin yanında çekindi,belki de.. 
herkes ziya gibi mi.. aleni,şakısın.. 
 yasini tanımadığından..cemil bey,izin vermez diye karıştım yani.. 
 
 
ir--- iyi, gideriz öyleyse.. hıı,tuna yatı sen münasip bir şekilde söyle.. mesela evine götürürken.. 
bende.. giyineyim.. allahım ,ne zamanlama ya.. bir ağrı kesici daha ,içeyim bari..
 
tu--- ne yapalım.. hayatım.. olaylar böyle gelişti.. tamam, giderken söylerim.. 
 
galip bey,içeri girdi.. 
ga--- ben gitsem.. saliha merak eder.. 
 
kalktık ayağa... yanına giderken.. 
ir--- hocam,n'olur üzülmeyin.. saliha hanım, çok güçlü bir kadın.. üstesinden gelecektir..
sizin desteğinizle tabi.. 
çok selam söyleyin ve burayı merak etmeyin... tamam mı... 
 
dudakları titreyerek.. elini uzatınca.. 
ir--- ay ay ayy.. ben hiç,dayanamam ...böyle ,tonton yanaklarda yaş olmamalı.. 
 
sarıldım boynuna... o da ,bana sarıldı şevkatle... 
ga--- şişş iremm.. tuna bakıyorr.. 
 
tu--- hah hah hah... 
yanaklarından süzülen ,yaşları sildim... 
 
ir--- siz ,bizim kıymetlimizsiniz..
tunanın kıskançlığı,sizi kapsamıyor yani... 
 
tu--- aynen öyle .. galip bey.. 
ga--- sağolun çocuklarım.. beni mutlu ettiniz.. 
 
tunayla da.. sarıldılar... 
tu--- ben, sizi evinize bırakacağım.. galip bey.. 
ga--- peki.. görüşürüz,irem.. 
 
ir--- görüşürüz hocam... 
tu--- irem.. hadi.. beraber inelim.. 
ir---- tamam.... 
 
paketleri, mantomu çantamı alıp.. . kapıyı kilitledim ..
 
***********
 
onlar gitti.. bende yorgunlukla asansöre bindim... 
eve girince.. bir koşturmacayla... hazırlandım... ilacımı içtim, unutmadan... 
divana,uzandım biraz... 
 
on dakika sonra,tuna geldi... 
tu--- hayatıım..
ir--- buradayıımm.. 
 
gelip ,yanıma oturdu... eliyle, alnımı yüzümü.. kontrol etti.. 
tu--- çok mu ,kötüsün irem.... 
ir--- eh işte.. giyin hadi.. galip beye,söyledin mi tuna... 
tu--- hımm..öyle mutlu oldu ki, anlatamam... offf of.. beni de duygulandırdı.. 
ir--- canım yaa.. nasıl ağladı.. kıyamam.. 
 
tu--- hayat çok acımasız.. sen saliha hanımı bile, yata gönderdikten sonra.. daha ne diyeyim ki..
ir--- yaa.. hatırlatma.. eski günleri.. başka kamara versinler,tek isteğim o.. 
tu--- sabah ararım.. kaptanı.. akşam gibi ,gidebiliriz dedi..  zaten.. 
 
ir--- zaman geçiyor, tuna.. giyin artık.. acıktım.. 
 
eğilip.. öptü dudaklarımı.. 
tu--- bendee.. 
ir--- (gülümseyerek..) ben daha çok.. 
tu--- hayırrr.. ben.. 
ir--- göreceğiz.. 
tu--- evet.. 
gülerek ,yatak odasına gitti... 
 
bende ,doğrulup kalktım..  deri eteğimi ,gömleğimi çekiştirip..topuklu çizmelerimi ,giydim.. 
tıkır tıkır yürüyüp, yatak odasına girdim.. tuna takım elbisesini,giymiş.. kemerini takıyordu.. 
arkasından, sarıldım beline... 
ir---- canımm.. 
tu---( gülerek..) o benim lafım.. kemeri takmamı ,istemiyorsan.. söyle yani.. 
 
kollarımı gevşetip.. önüne geçtim.. 
bana bakarak.. 
tu--- ne söyleyeceksen.. sonra söyle.. keyfimi kaçıracağını, hissediyorum.. 
ir--- yok canım... daha neler,giderken annemlere anahtarlarını verelim ..diyecektim... 
 
tu--- (cüzdanını koyarken...) peki.. 
ir---- nereye gidiyoruz.. 
tu---- ziyalarla gitmiştik ya.. oradan yer ayırtmış yasin.. 
 
parfümümü sürüp.. deri ,cekedimi giydim.. 
çıktık evden.. 

Hiç yorum yok: