Translate

2 Mart 2012 Cuma

676.bölüm..


 herkesi , gönderdikten sonra.. saat yediye kadar.. çalıştım..
annemleri aramayı ihmal etmedim ama.. gelmişler evlerine... 
 
sigaramı içerken.. deryanın sevincini düşünüyordum.. nasıl mutlu olmuş.. 
beni,yeni evine çağırıp durdu.. 
 hediye alıp.. vahide hanıma da,ona da gideceğim.. 
bir pazar günü.. kahveye gelirim dedim.. ikisine de..
 
hediye diyince.. neşe ablalar geldi, aklıma.. onlara da gitmedik daha... 
bulvardaki,bebek eşyası satan mağaza daha.. kapanmamıştır.. 
mantomu giydim, çantamı alıp.. 
indim aşağıya... burhana da.. gitmeden ,tuna gelirse.. söyle dedim.. 
 
yürüdüm hızlı hızlı... 
içeri girip,minicik kız kıyafetlerini görünce.. kendimden geçmişim.. 
altın da ,evde var nasılsa.. takarım..sanem hanıma..
vahide hanımın kızıma da.. çok şeker bir elbise aldım.. paketleninceye kadar.. oturdum biraz.. 
 
mağazadan çıktığımda.. hava kapkaraydı ..yağmur , yeniden başlıyor.. 
paketler ıslanmasın diye,acele ediyorum..etrafıma baktığım da yok... 
 
ga-- iyi akşamlar.. irem hanım.. 
 
durup, başımı kaldırdım... 
ir--- aaa, galip beyy.. merhaba.. şey, kusura bakmayın.. görmedim sizi... 
 
tokalaştık.. 
ga--- (gülerek)... unutulduk diyordum ..bende.. 
ir--- aşkolsun hocam.. hiç,sizi uturmuyum..... işlerden fırsat bulamıyorum ki.... 
yağmurda kaldık.. büroya yada eve  gidelim .. 
 
ga--- tuna nerede.. 
ir--- gelmedi daha.. buyrun lütfen.. 
ga--- büroya gidelim.. öyleyse.. gelir ,değil mi.. 
ir--- gelir gelir... 
 
acele acele yürüyüp.. apartmana girdik... merdivenleri çıkınca.. burhanın beklediğini gördüm.. 
 
ir--- burhan.. niye gitmedin daha.. tuna geldi mi.. 
--- geldi, efendim.. bekle demişti de.. ondan gitmedim... 
zile bastım... 
 
tuna kapıyı açıp.. bizi görünce.. 
tu--- ooo galip bey... buyrun buyrun... geç irem.. 
 
içeri girince.. 
tokalaştılar... 
odama aldı ,tuna.. 
burhana da.. arabasının anahtarını uzattı.. tarif etmiş yayladaki evi.. arabasını getirecekmiş.... 
 
ben elimdekileri.. vahide hanımın ,odasına koydup..içeri girdim.. 
tokalaştım.. gayet candan.. 
 
ir--- nasılsınız,hocam.. 
ga--- iyiyim.. sen nasılsın.. 
ir--- iyiyim.. ne ikram edeyim size.. ne içersiniz.. 
ga--- gel,otur.. içmem irem.. 
tu--- bira vereyim.. size.. 
ga--- saliha sorarsa ,suçu sana atarım ama.. 
tu--ir--- hah hah hah... 
 
tuna getirmeye gidince.. yerime oturdum.. 
 
ir--- saliha hanım nasıl... 
içini çekti.. 
tu--- iyiydi de.. biraz üşütmüş..öksürüyordu.. doktora.. tahlil sonucunu onaylattım, şimdi.. 
bronşitmiş..astıma çevirebilir dediler, canım ona sıkıldı... 
 
ir--- geçmiş olsun.. çalış çalış,tam mutlu olunca da..  hasta ol.. üzüldüm ama dikkatli olursa.. 
ilerlemez hocam... belli etmeyin de, morali bozulmasın.. 
 
ga--- evet, öyle..  söylemeyeceğim, zaten..tunayı görmeyi de ,o yüzden istemiştim.. 
okul açılınca yıllık iznimizi ,yürürlüğe koysun da.. bizde,biraz gezelim diyorum... 
 
tuna elinde, bardaklar ve çerezi koyduğu tepsiyle geldi.. 
 
sehpaya koyup.. karşısına oturdu.. 
tu--- ne oldu, galip bey.. tatili uzatmak mı istiyorsunuz ,yoksa..
ga--- evet tuna.. (ona da anlattı ) 
tu--- peki,galip bey.. geçmiş olsun..izni, tam mı kullanmak istiyorsunuz..
 
ga--- evet.. ikinci dönemin başı,zamansız olacak ama.. şartlar onu gerektirdi.. 
tu--- sağlık ,daha önemli.. sizin derslerinizi paylaşırız, arkadaşlarla.. merak etmeyin..
 
ir--- hocam..  sizin yerinizi,elbette dolduramam ama.. ihracatçılarla ilgili..
bir arzunuz varsa ,yapmaya çalışırım.. 
 
gözleri doldu,ikimize de bakıp.. 
 
ga--- sağolun..memnun olurum,irem... 
işi falan ,düşünecek durumda değilim .. aksasa da..bırakıp gidecektim ,inan ki.. 
ekibimiz çalışıyor da..çok pişmediler henüz....
büronun,yerini biliyorsun.. 
 hafta da, bir gün.. bir saatini ayırıp.. gidecek evraklara ,göz gezdirirsen sevinirim..
hem asistan olarak, hem patron olarak.. sen ,hepsinden daha tecrübelisin...  bu konuda.. 
sadece başkanımız ..varol beyle ,muhatap olacaksın..ona teslim edeceksin..imza karşılığı...
 ama biliyorsun 
terstir.. kavga etme ,sakın.. (tunaya bakarak) ileride, çok işin düşecek ona... 
 
ir--- elimden geleni yaparım ,galip bey.. güveninizi ,sarsmamaya çalışacağım daa... 
 
ga-- tu--- hah hah hah... 
 
tu--- şerefinize ,galip bey.. umarım ,herşey yoluna girer.. 
tıklatıp içerlerken...galip bey de.."umarım"dedi... 
 
ir--- işbirliği yapıp.. lafı karıştıracağınızı mı ,sanıyorsunuz... 
varol beye ,neden işim düşecekmiş benim.. 
söyleyin hocam.. 
 
ga--- her türlü düşebilir,irem.. en basiti.. ihracat ,ithalat yaparken.. evrak ,onayı gerekiyor.. 
ir--- basit olmayanı nedir ,peki.. 
ga--- onu da.. ileride öğrenirsin.. 
 
ir--- yapmayın hocam.. 
tu--- galip beyi,rahat bırak irem... morali bozulmuş, zaten.. 
ir--- .............
 
birasını bitirip..
ga--- haklısın bozuk.. elimi yüzümü ,yıkasam da.. saliha, beni böyle görmese.. 
lavobo, ne tarafta tuna..
 
tu--- göstereyim.. 
 
ikisi de.. çıktılar.. 
ben tunaya işaret ettim,gel diye... 
gösterip.. geldi.. 
 
tu--- efendim.. 
ir--- (fısıldayarak) yemeğe götürelim mi.. yada çiftehana gönderelim.. 
yada.. yatla açılsınlar.. ne dersin.. başka kamarada kalırlar.. 
ne bileyim işte.. aklıma bunlar geldi.. 
 
tu--- (gülerek) iyi ki dubai demedin... 
ir--- yaa.. hadi söyle.. gelir şimdi.. 
 
tu--- yat olabilir.. işe bak,biz gidemedik.. onlar gidecekler... 
ir---  garipler.. azıcık ,başbaşa tatil yapsınlar..
 bende, neşe ablalara gideriz diye.. saneme birşeyler almıştım.. gider miyiz... 
 
tu--- gidemeyiz canım.. yeni gelişmeler var... yasinle ,yemeğe gideceğiz..
ir--- niyee.. 
 
 

Hiç yorum yok: