Translate

2 Mart 2012 Cuma

675.bölüm..


zuhal çantasını aldı evden..
 ali abimde ,babasıyla konuşmaya girdi.. herkes yatıyormuş..
figen ve yasinin ..tokalaşırken ki,bakışmalarını hepimiz gördük tabi.. 
 
el salladık abimle,figene... 
on dakika sonra.. ziya ve biz arka arkaya ..yola koyulduk.. 
 
yasin üst üste..sigara içince.. camı araladım.. 
 
tu--- figen.. olmaz mı ,dedi..yasin... 
ya--- demedi ama.. olur da,demedi.. 
 
tu--- ee.. görüşecek misiniz yani.. 
ya--- onu da bilmiyorum..düşüneyim dedi..
 
ir--- sen, sık sık İstanbula gidersin artık.. 
ya--- ne diyeceğine bağlı..irem..  fikrini değiştirsin diye,gitmem yani.... 
 
arkama döndüm.. 
ir--- vaz mı ,geçersin..yasin.. 
ya--- zorlamanın manası ,var mı.. 
ir--- böyle düşünüyorsan.. bence de ,yok.. gelde,tunayla..ziyaya hayranlık duyma... 
 
 
yaslandım arkama.. Adanaya gelinceye kadar da ,hiç konuşmadım..
 
ziya dıt dıt korna çalıp.. döndü, reşatbeye doğru..
biz devam edip.. evin önüne geldik...
yağmur hala yağıyor...  
indik üçümüzde... 
 
tu--- irem sen çık..ıslanma... 
ir--- iyi geceler.. 
ya--- sana da.. 
ben apartmana girdiğimde, ikisi konuşuyorlardı.. arabanın yanında... 
 
****
yukarıda...
çabucak bir duş aldım.. geceliğimi giyip.. yatağa zor attım kendimi.. 
 
ben bu halimle ,ağrımı falan unutup gittim de.... yasin beyin ,hemen vazgeçmesi canımı sıktı.. 
 
amaann.. kendisi bilir.. 
gözlerim kapanıyordu.. tuna kapıyı açtığında.. 
uyumuşum.. 
 
*****
 
 
sabah ikimizde giyinip,çıktık evden... büroya gittim ben.. o da ,teyzemlerin evine gitti.. 
benzinlik için de..yine görüşeceklermiş adamla... 
 
öğlen eve gelip,yemek pişirdim.. akşama hazır olsun diye... salatamı yapıyordum,telefon çaldı.. 
elimi kurulayıp,açtım.. 
 
ir--- buyrun.. 
tuğ--- irem.. 
ir--- abi.. 
tuğ--- büroyu arayınca,haberinizi aldım.. yoksa , söylenecektim.. başınız sağolsun.. 
 
ir--- sağol abi.. babam söyledi de..aramaya hiç fırsatımız olmadı,inan ki.. evde değildik.. siz nasılsınız.. 
tuğ--- iyiyiz..şükür... aynı düzen, devam ediyor işte.. iş,okul..ev arasında yaşıyoruz.. 
 
ir--- canın mı sıkıldı senin.. neyin var.. 
 
tuğ--- bir avukat aradı.. neslişahınmış.. anlaşmalı olarak,boşanmak istiyormuş.. 
dayına ulaşamıyorum,sizden haber yok.. neler oluyor ,size sormak lazım..aslında.. 
 
ir--- haberimiz var abi.. neslişah ,bizi aradı.. bilgimiz dahilinde.. 
dayım uyarmıştı bizi.. 
tunayla konuştu,eşin.. her pisliğini anlattı.. boşanmanız kolaylaşsın diye,konuşturdu tuna da.. 
elimiz de ,koz var artık.. dayım,tuğrul boşanabilir ..velayeti alabilir  diye seviniyordu.. 
dayıma söylerim.. daha detaylı bilgi için.. arar seni,olur mu.. 
 
tuğ--- sen... sen ciddimisin irem.. gerçek mi ,duyduklarım.. 
 
 sesindeki sevinç bana yansıyor.. 
gülümsedim.. buruk buruk... 
ir--- abim.. tabi ki gerçek.. gözün aydın.. 
tuğ--- allaahhhhhhhhhhhhhhhhh... aylinnnnnnnn.. aylinnnn.. buraya geelll... 
 
gülüyor,ağlıyor.. ayline anlattıklarını bende duyuyorum..
 
 gözlerim doldu.. 
"ayliniimm,kurtuluyoruz"dediğinde... 
 
ay--- irem.. merhaba.. 
ir--- merhaba aylin.. nasılsın.. 
ay--- şoktayım.. müjde vermişsin, tuğrula.. 
ir--- evet.. öyle oldu.. 
ay--- teşekkür ederiz.. en çok ufuk için sevindim..inan ki.. 
ir--- haklısın.. ben üçünüz içinde sevindim.. resmiyet için,engeliniz kalmıyor.. 
ay--- ............... 
 
ir-- aylinn?
ay--- henüz düşünmüyorum,irem.. dengeler yerine otursun da.. bakarız.. 
ir--- siz bilirsiniz tabi.. abim çok sevinince.. ben senin de,istediğini sanmıştım.. 
 
ay--- daha sorunsuz olacağımız,kesin tabi.. özellikle ,tuğrulun vicdanı rahatlayacak..
 
ir--- sen öyle diyorsan.. 
 
ay--- neyse.. çok çok sağolun.. tunaya da,sana da verdiğimiz rahatsızlıktan ötürü özür dileriz.. 
dayına, teşekkürlerimizi ilet lütfen...
tuğrul balkona çıktı, donacak.. kendinde değil.. yanına gideyim de.. sakinleşsin biraz... 
öpüyorum seni,hoşçakal.. 
ir--- bende seni ve ufuğu..öpüyorum... görüşürüz..
ay--- tamam canım...
 
kapatınca.. dayımı arayıp..not bıraktım.. tuğrul abiyi arasın .. diye.. 
 
bende salatamı dolaba koyup.. büroya gittim.. canım, hiç yemek istemedi.. 
 
****

Hiç yorum yok: