Translate

2 Mart 2012 Cuma

674.bölüm..


üçümüz geldik ,yanlarına..  ikram edip,oturduk..  
 
yasin sigara ikram etti.. yaktı falan... 
sessizce içiyoruz.. arada kaçamak bakışmaları ,yakalıyorum tabi.. 
 
ya--- eline sağlık, zuhal..
zu--- afiyet olsun.. yasin.. biberlisini de içersin, inşallah..
 
güldük..yasin "amiinn "derken... 
 
zi--- adam amin diyor..işe bak... zaten çok sevmem ,kahveyi.. iyice soğudum abi.. berbat bir deneyimdi.. 
 
ya--- e içmedin mi.. 
zi--- ağzımda tutuyordum.. zuhali görünce, yuttum.. 
 
ya--tu--ir-- zu-- zi-- al-- er-- fi--hah hah hah..
 
tu--- daha neler yutuyorsun.. bir bilsen.. 
zi--- vah abim...senin halin ,içler acısı zaten... 
 
ya--tu--ir-- zu-- zi-- al-- er-- fi--hah hah hah..
 
ir--- ziyaa.. 
zi--- ne ziya diyorsun ki.. 
 adama, ne yaptıysan artık.. 
 çok mu arıyorsun nedir.. telefonun,fişini çekmişti.. 
 
ya--tu--ir-- zu-- zi-- al-- er-- fi--hah hah hah..
 
zi--- yasin kartvizitini ,versene bana.. onlara ulaşamazsam ,seni ararım..
 
yasin cüzdanını çıkarıp, verdi bir tane.. 
zi--- sayılı mı.. herkese versene.. yasin.. belki, aramak isteyen olur... 
 
bu ziya çok uyanık.. figen de dahil,aldılar... 
ziyada, kendi kartını verdi... bizlere.. 
 
zi--- saat 12 ,hepinize iyi geceler...tuna yasin,irem figen.. görüşürüz.. 
tu-- fi-- ya-- ir--- görüşürüz ziya.. 
 
 
zi--- ergün,ali.. herhangi birşey olursa arayın..
al--- er--- tamam ziya.. sağol.. 
 
kalkıp tokalaştı ,hepimizle..
zi--- lütfen rahatsız olmayın.. 
 
zuhal ,onunla beraber yürüyünce.. 
er--- zuhal,şemsiyeyi al.. 
zu--- araba burada abi.. 
 
çıktılar dışarıya... 
ir--- bizde kalkalım.. artık.. figen, bize de bekleriz.. 
fi--- inşallah irem.. uğramaya çalışırım.. ama Osmaniyeye gideceğiz.. siz buyurun.. 
ir--- daha uygun ,bir zamanda geliriz kısmetse..
 
tu--- Adanaya gelince.. haber verirseniz.. ben, sizi Osmaniyeye götürürüm..
fi--- zahmet olmasın size, tuna bey.. 
 
tu--- olmaz, figen hanım.. babanızın, yaptıklarına karşılık bu kadarını yapayım ..değil mi.. 
er--- bizim evden, alırsın tuna..
işim olmasa ,ben götürürdüm ama... 
 
fi--- sağol ergün abi.. nasıl sığacağımızı düşünüyorum ben.. 
er--- sığarız bacım.. konuştuk biz..eniştemlerde götürecekler.. 
fi--- iyi öyleyse.. 
 
tu--- bende geleyim istersen, ergün.. 
er--- yok tuna..hesapladık.. sağol.. 
al--- ergün.. biz zuhalle.. şimdiden gidelim.. sabah sen geciksen de.. sorun olmaz.. 
ben idare ederim..tamam mı.. 
 
er--- tamam .. yinede babama sorun.. 
al--- zuhal nerede..kaldı.. vedalaşamadılar mı ,daha.. 
 
ir--- aşkolsun ya...inşallah,sizi de göreceğiz..abi.. 
al---(gülerek.. ) birşey demedim ,canım.. 
 
kalkıp.. kapıya gitti.. açmadan seslendi..   
al--- zuhall.. 
zu--- efendim..abi.. 
al--- (açtı kapıyı ) ziya, daha burada mısın sen.. 
zi--- hah hah hah... 
 
ir--- hadi kalkalım mı.. 
 

Hiç yorum yok: