Translate

2 Mart 2012 Cuma

673.bölüm..


zi--- zuhal,duydun mu bak.. sana demiştim... ben..
 
oturdular ,yan yana... 
 
zu--- (gülerek.. ) figen ,gitti abi..
 üç araba, arka arkaya durup..kuzenleri indirdik.. alim.. döndü hemen..
biz de..geri dönecekken, ziya durup bekledi ..onlar öne geçsinler diye..
figen camı açıp.. 
"zuhal ,biz biraz dolaşıp geleceğiz.. tamam mı "dedi.. 
bende "çok gecikmeyin"
dedim.. el salladı.. gittiler.. olan bu işte.. 
 ziya da..  peşlerinden gidecekti dee... rotamız Ankara olurdu ,bizim..onun için, gitmeyelim dedim..
abiciğimm..iyi yapmışmıyım... 
 
er--- tabi kii.. 
güldük yine..
ir--- ziyaa.. vitesi ,zuhal mi değiştirdi.. 
 
zi--- hah hah hah... şimdi sen,böyle sorarsan.. 
benim de.. "siz öyle mi yapıyordunuz"demem gerekecek.. 
en iyisi.. hiç sormamış ol da.. 
atışmayalım yine... ama kaçtığımı da sanma.. söylersen,duyarsın... 
ir--- .......................
 
 ben gidip, çay getirdim hepsine... 
zu--- barış çayı mı,bu.. 
ir--- nasıl bakarsan artık.. hodri meydan ,demiştin.. ne olduu..
 
zu---  yasin ,kös kös oturuyordu..figen geldi,tuna gönderdi... yanlışmıyım.. atak kızımızdandı..
 
zi--- ne olduğunu da,biraz sonra.. göreceğiz... dönebilirlerse tabi.. 
tu--- dönerler canım.. 
 
al--- yasini çok iyi tanımıyorum da.. az önceki,halini görüncee.. emin misin tuna.. 
tu--- (gülerek.. ) değilim..ali, umuyorum.. 
 
tu--ir--er-- al--zi-- zu-- hah hah hah
 
konuştuk havadan sudan.. 
zi--- ben gideceğim,gelin sizi de götüreyim.. yasinden umut yok.. 
tu--- onun da dönmesi lazım,ziya.. 
 
ir--- abi,siz kalıyor musunuz... 
er--- babam ,sabah gidin dedi.. bende ,itiraz etmedim.. kırılmasın diye... 
yarın neredeyse herkes 
dönüyor... gidenleri götüreceğiz yani... 
annemler ve halalarım kalacaklarmış.. yedisine yine toplanırız.. kısmetse..
 
tu--- yedisine biz yemek hazırlıyoruz.. söyleyim de.. telaşınız olmasın.. 
er--- ne gerek var tuna.. 
tu--- olur mu ,ergün..
 
ir--- zuhal, figen almış biletini.. 
zu---hımm,söyledi..
ir--- başka ne söyledi.. diyorum yaa.. anlasana.. 
zi---  yasine anlatıyordur ,nasılsa... bize aramızda kalsın ,dedi de.. 
 
er--- ali,şu sandalyeleri kaldıralım.. ayıp adama.. lokanta yaptık ,kahveyi.. 
al--- tamam... 
 
arabanın sesini duyunca..  
ir--- geldiler geldiler... 
tu--- sakin ol, irem.. 
 
zu--- ziya.. biraz daha  bekle.. bir kahve içelim.. onlar için de.. iyi olur.. 
zi--- tamam hayatım..  istersen.. gitmem bile..
zu--- yok canım.. gidip uyu ,dinlen.. çok yoruldun, kaç gündür..
zi--- ne yapalım.. olacak, o kadar..  
 
zuhalle ben.. kahve için.. açık mutfağa girdik.. 
 
zi--- zuhall.. kahveye ,gerekli katkı maddelerini koy..hala gelemediler..baksana.. 
zu--- suss.. görüyorum ben.. indiler..
ir--- nerden kız.. çekil  çekil.... 
tu--- zi--- hah hah hah.. 
 
kapı açılınca.. hiç onlarla ilgilenmedik.. 
ya--- merhabaa,geciktik mi.. 
er--- yoo.. buyrun.. 
fi--- Adanaya dönmek için.. benzininiz azalmış.. karaisalı çıkışındaki benzinliğe ,kadar gittik.. 
 
tu--- iyi yapmışsınız.. bugün ben Osmaniyeye gittim de.. dönerken alırım ,diyordum.. 
zi--- otursanıza.. 
 
yasin oturdu... 
fi--- zuhal nerede.. 
zu--- burdaa.. 
 
gülerek yanımıza geldi.. 
fi--- kolay gelsin.. 
zu--- sağol.. size de yapıyorum.. 
fi--- (kısık sesle)  biz içtik.. 
zu--- hımm.. öyle mii..
fi--- ama içtiğimden hiç birşey anlamadım.. çok şaşkınım..
ir--- önemli olan.. ne içtiğin değil ,zaten.. ne konuştuğunuz.. fikirlerinizin ,uyuşup uyuşmadığı..
 
fi--- bilmiyorum irem.. hiç böyle bir teklife,hazırlıklı olmadığımdan... 
o olumluları..ben de olumsuzlukları.. savunduk.. 
zu---  hakkınızda ,hayırlısı olsun...kahveleri içelim artık.. ziya gidecek.. 
fi--- tamam... 


Hiç yorum yok: