Translate

2 Mart 2012 Cuma

672.bölüm..


zu--- bugünü de atlattık, çok şükür.. iyi oluruz inşallah.. yasiin ,hiç sesin çıkmıyor.. 
 
ya--- (gülümseyerek... ) ne diyeyim ki..zuhal... 
 
er--- ziya,senin sesin de çıkmıyor... yoruldun ama alışık değiliz..sessizliğine.. 
 
zi--- (gülerek..) ortam müsait değil ,ergün.. yoksa malzeme çok ama.. zuhale söz verdim,
seyrediyorum.. 
 
er--- ben yine, anlamadım.. 
zi--- boşveerr.. yasine bak, anlarsın... 
 
tuna gülüyor.. 
onlar konuşurlarken..
 
bende,eğilip zuhale..fısıldadım..  
ir--- vetoyu kaldır.. istersen.. 
zu--- (kısık sesle)nedenmiş.. hodri meydan.. 
ir--- vicdansız.. yasine ,acı bari.. figen, aklını başından almış.. 
 
zu--- yaa, tanımamış kızı.. ne diye acıyacağım ki.. sen demedin mi, karizması var diye.. 
karizması figeni tavlasın hadi.
 sıkıyorsa.. yaklaşsın yanına.. arka masada oturuyor.. bak.. 
 
ir---gördük canım.. onları ben dedim..yasinin haberi mi var,sanki.. kedi gibi ,bakıyor.. 
yardıma muhtaç garibim.. 
 
zu--- ziya yardım ederse..yasin "cıvıtmasın"karizması var ya..çizilir falan.. 
ir--- öf be, zuhal ..ne kincisin ha.. 
 
zu-- evett..öyleyim.. inkar etmiyorum ki.. fırsat verip.. beklerim.. sen tekrar tekrar.. beni üz,sonra
da kincisin de... iyi valla... özür dileyince ben de..herşeyi unuturdum..ya..
 
ir--- sen yine unutma, canım..
bizim aramızda, yasini kurban etmeyelim diyorum ... bana, yardım lazım dedi de.. 
 
fi--- iyi akşamlar..
 
iyi akşamlar dedik bizde.. zuhalin arkasında duruyor.. eğildi.. aramıza..
 
fi--- pardon.. lafınızı böldüm ama..
 
zu--- söyle canım.. 
fi--- ben şemsiyeler neredeydi diye ,soracaktım.. iki tane kalmış.. 
çocukları, amcanın evine götüreceğim de.. sabah gidecekler.. uyusunlar biraz.. 
 
zuhal fısıldadı "şemsiye yok ama  ıslanmamanızı sağlarım.. "
 
fi--- ne beceriklisin sen.. 
zu---  araba mı yok,kızım..  ama şoförü  seçmek.. istersen.. birşey diyemem..
 
fi--- o da ,benim işime gelmiyor..zuhal.. 
ir--- peki.. beraber gidelim, öyleyse.. 
 
fi--- beraber?..kiminle..
ir--- benimle..istersen..yasin de, gelir.. 
fi--- olabilir... 
gülümsedim... 
 
ir--- kaç kişisiniz.. 
fi--- çocukların,hepsi gidecek işte.. 
 
kalktım yerimden... 
ir--- birkaç tur yaparız.. artık.. 
 
tu--- irem?
ir--- anahtarı alabilir miyim.. gençler ıslanmasınlar.. gideceklermiş..
 
tu--- yasin götürsün.. bir sakıncası yoksa...
fi--- yok tabi..zahmet olacak, size.. 
 
anahtarı ona verince... kalktı yasin..
 
ya--- rica ederim.. yolu gösterin, yeter.. 
fi--- tamam... 
 
onlar ilerleyip.. masadan birkaç kişiyle dışarı çıkınca...
 
ziya ve tuna güldüler..
 
ergün abim..
er--- anladımm..ali ,sende diğerlerini götür... 
zi--- bende götüreyim.. bende.. zuhal yolu gösterecek ama... 
 
er---  sanki adres arayacaksın.. 
zi--- (gülerek..) kaybolurum bak... ne olur, ne olmaz.. kurda kuşa, yem olmayayım.. 
her yer orman, ya vahşi bir hayvan çıkarsa karşıma... 
 
zu--- tamam tamamm.. ben kovalarım ,hayvanları.. 
zi--- fedakar zuhalim.. gel ..hadi.. 
 
bizlerde kalkıp vedalaştık, tek tek..
ali abimle.. ziya da ..diğer gençleri alıp götürdüler.. 
ziyanın arabasına ,on kişi bindiler...düşünün artık.. 
zuhali yanına aldı tabi,tıkış tıkış gitmelerinden.. mutlu olmuştur o..
 
bizden başka da, hiç kimse kalmadı.. kahveci bile gitti... dükkan sizin diyerek ,hemde... 
 
ali abim,yirmi dakika.. ziyalarda yarım saat ,sonra geldiler.. figenle yasin, henüz yoklar... 
 
ziya etrafına bakındı önce.. yalnız olduğumuzu anlayınca..
 
zi--- abii.. arabanda ,ne kadar benzin vardı... 
 
tu--- çok değil de..idare eder.. niye sordun.. 
 
zi--- (gülerek.. )yasinin benzin ibresine ,bakacağını sanmıyorum.. 
araban karaisalıya doğru, gitti..  haberin olsun..
 
gerilmişiz, kaç günlerdir zaten... güldük kahkahayla..
 
er---ziyaa,niye gönderdin kızı ... 

Hiç yorum yok: