Translate

2 Mart 2012 Cuma

668.bölüm..


evimizdeyiz.. ertesi sabah... 
 
yağmur sesiyle ,gözlerimi açtım.. hızla cama vuruyor..
kalkıp, perdeyi araladım.. ooo hava berbat.. fırtına ve yağmurdan göz gözü görmüyor..
saat yedi ama simsiyah buluttan dolayı ..karanlık hala... 
 
tunam, huzurla uyuyordu... 
kahvaltıyı hazırladım.. iki lokma peynir yedim.. midem hala tuhaf..
sıktığım,portakal suyunu ..iki bardağa doldurup...  yatak odasına gittim... 
gece ki, çıkardıklarımı yerleştirdim sessizce..
nasıl yattığımı bile ,bilmiyorum çünkü.. 
uykusuzdum ya... 
çamaşırlarımı aldım, çekmeceden.. 
banyoya giderken...
 
döndüm arkama... tuna,terlemiş sayıklıyor..."irem.. dur, gitme" diye.. 
 
oturdum yanına.. 
.... saçlarını ,yüzünü okşayarak.
ir--- tunaa tuna.. buradayım canım.. aç gözünü... 
 
 gözlerini aralayınca da..... alnını sildim.. 
ir--- rüya mı, gördün.. terlemişsin..
tu--- uffffffff.. kabustu.... 
 
ir---- (eğilip, yanağını öptüm... )geçtiii..  günaydın.. 
tu--- günaydın da.. geçmedi.. daha... 
 
o gülerek.. beni yanına çekiyor... ben de.. "nayırr nayır "diyorum...sahte bir direnmeyle... 
 
 elimdekileri komodinin üstüne bırakıp... yattım,yanına ..
kollarım bacaklarım..ona dokununca... 
tu--- bu halinle,balkona falan mı çıktın.. üşümüşsün.. 
 
sarıldı iyice.. ısıtmak için.. 
ir--- yoo.. yağmura baktım biraz.. kahvaltı hazırladım.. duşa giriyordum..şimdide... 
ne gördün tuna.. bana gitme, diyordun da.. 
 
tu---   ayrılma,boşanma lafı ettin.. bilinçaltının oyunuyla ,kabus gördüm... dünü hatırlatma da.. 
güne güzel başlayalım... 
 
ona dönüp.. elimi yanağına koydum.. 
ir--- pekii ,  çok daha güzel olmasını .. istesem de.. ayın sonu ,sana neyi çağrıştırıyor.. 
 
tu--- (gülümseyerek...) beş gün sonra ,çifte kutlama yapacağımızı desem.. 
ir--- hah hah hah.. bildin..
 
dudaklarını öptüm.. minicik... 
ir--- şimdi gitmem lazım.. sen yat ve dinlen lütfen.. 
tu--- niyee.. 
kalktım yanından... 
 
ir--- ... çifte kutlama için,desemm.. 
tu--- hah hah hah... 
 
**********
 
evden beraber çıktık.. yağmur hala yağıyor.. 
o arabaya bindi..osmaniyeye gidecekmiş....bende şemsiyemi açtım, büroya gidiyorum.. 
dıt dıt yapınca
döndüm.. aramızda iki metre falan var.. 
 
camı açıp.. 
tu--- fatmayı ara.. yedisi için,yemek hazırlayacaktı... ne istiyorsan söyle.. 
akşam da.. ben tek gideceğim... sakın itiraz etme.. 
 
ir--- dediklerinin ,hiç birisini duymadımm..
tu--- iremm.. 
 
gülerek..koşarcasına yürüyüp.. apartmana girdim... 
merdivenleri çıkınca.. burhanla selamlaştık.. 
zile bastım... açılmayınca...
 
ir---  kimse gelmedi mi, burhan..
---- içeridelerdi ama.. 
 
songül kapıyı açtı..
--- buyrun.. irem hanım.. mutfaktaydık ,kapı da kapalıydı.. 
 
"günaydın"diyerek,içeri girdim.. şemsiyeyi koyup.. mantomu çıkardım... 
 
kolumda manto.. elimde çanta.. mutfağa doğru yürüdüm.. 
kahvaltı yapıyorlar... 
ir--- afiyet olsun hanımlar... 
va--- de--- sağolun..
 
va--- buyrun beraber yapalım.. 
ir--- bir çay içerim.. 
sandalyenin arkasına, mantomu koyup.. oturdum... 
songül çay dolduruyor, derya tabağıma simit koydu.. vahide hanım peynir uzatıyor..
 
ir--- (aldım gülerek) şişmanlatacaksınız beni.. ee nasılsınız.. 
va--- biz iyiyiz de.. asıl siz nasılsınız.. 
de--- irem hanım.. dün ne oldu size.. korkuttunuz bizi.. 
 
ir--- dedim ya, derya.. üşütmüşüm işte.. 
bak gayet iyiyim,korkulacak ne var ki..
 
va--- ben tuna beyi.. hiç o kadar ..agrasif ve sinirli, görmemiştim de.. telefonla konuştuktan sonra.. 
sizi.. üzdüğünü, sandım.. 
 
ir--- hepimizin ,zor zamanları oluyor.. vahide hanım.. bizi ,uzun zamandır tanıyorsunuz..
tunanın, bana tavrını da bilirsiniz.. deryayı hadi, anlarım da.. 
siz nasıl şüphelenirsiniz.. tunadan.. onu anlamıyorum.. o beni hiçbir şartta üzmedi,üzmez de.. 
 
va--- ben de,o yüzden çok şaşırdım ya.. bana ,hiç bağırmamıştı.. daha önce.. 
 
ir--- dün için,onun adına özür dilerim.. herşey üst üste geldi.. 
yanlış anlasanız da ,bana destek olmanız.. çok hoştu.. teşekkür ederim.. ama lütfen bir daha sinirliylen,
 tuna ve benim aramda kalmayın... 
 işinizden olmanızı ,hiç istemem.. tamam mı.. 
 
va--- tamam.. 
de--- .........
ir--- derya?
 
 

Hiç yorum yok: