Translate

2 Mart 2012 Cuma

664.bölüm..

tu--- ben seni, unutmak için sevmedim
 ir--- o dediğin şarkı.. senin dediğini duyayım..
 
 kendisine çevirip.. ellerimi tuttu. 
 
tu--- hislerime ,tercüman oluyor..
 ama çok üzdün beni.. çokk.. 
 dediklerim de.. ciddiydim.. kendine gelmelisin..
sen ,istemeden de olsa..  insanları yaralıyorsun..  
şartlar ne olursa olsun,senden asla boşanmam.. 
eğer ,bir şekilde ayrı kalacak olursak.. nedeni, senin takıntı yaptığın konu olur..  
bir daha tekrar etmeyeceğim.. çok açık ve net söylüyorum.
gerçekten ,dayanacak gücüm kalmadı.. 
 
ir---- ben.. deneyeceğim tuna..seni üzmek, istemediğimi de..bil
 dediklerin ve tavrın incitti beni.. yine de, hak veriyorum sana.. ama bir daha vermem.. 
 
tu--- (içini çekerek..) ya sen ,beni kaç kere ..incittin.. biliyor musun.. 
sana verdiğim ,şansların .. sayısını unuttum..  bende,bir daha vermeyeceğim.. anlaştık mı.. 
ir--- hımm..anlaştık.. 
 
 içine girdirmek istercesine ,sımsıkı sarıldı bana ..
bende ,başımı boynuna dayayıp.. kollarımı beline doladım.. nefesi ateş gibi.. yüzüme çarpıyor..
kalplerimizin bozulmuş ritmi.. 
sakinleşinceye kadar.. öylesine, birbirimizin kollarında durduk.. kıpırdamadan.. konuşmadan.. 
yüzüme düşen saçlarımı ,arkaya itince.. gözlerimi kapattım...  
 
tu--- uyumadın değil mi..
ir---( gözlerimi açmadan.. ) yok..
 
tu--- Senden önce öylesine
nefes almış bu beden
Seni beklemişim ben bir ömür boyu
Meğerse hiç bilmeden.
 
.Ben senin kalbinde hayat buldum
Sen alınyazım ilkbaharımsın
Yokluğun sanki kıyamet gibi
Sevgilim sen benim can damarımsın
 
çenemden kaldırdığında, yumuşacık dudaklarının temasıyla ürperdim..
 nefesinde ki ..alkol kokusunu bile ,hissetmiyorum.. mis gibi ,geliyor yüzüme.. 
 
ensemde ,saçlarımın arasında gezinen elleri..
tutkulu dokunuşlarla , sırtıma.. belime doğru.. ilerlerken
 
tık tık tık diye, gereksiz bir sesi ..duymanın alemi var mı.. 
tekrar tekrar.. kapıya vurulunca.. ateş gibi dudaklarını ,dudaklarımdan ayırdı tuna.. 
ben leyla gibiyim herhalde.. 
 
gülümseyerek.. yeniden öptü beni....
fısıltıyla...
tu--- ışığı kapatsaydık keşke.. dayın ,bırakabilirsin demeye gelmiş ..olmasın...
ir--- hıh hıh hıh..
tu---kapıya bakayım....
 
mahçup,utangaç bir edayla... kazağımı çekiştirip..saçlarımı düzelttim.. 
odadan çıkacakken, tunayı kolundan yakalayıp..belini işaret ederek..
kısık sesle.. 
ir---  gömleğin...
 
 çabucak.. gömleği, pantolonunun içine sokuşturdu... ben çekmişim,demek..hiç haberim yok
ir--- banyoya gideyim.. dur.. 
 
ayaklarımın ucunda koştum..koridorda.. 
tuna içeri girdiğimi görünce.. 
kapıyı açtı... 
 
zi--- neredesin be, abi.. burhanla ,akraba çıkacaktık neredeyse... muhabbeti koyulaştırmıştık... 
 
tu--- hah hah hah.. hoşgeldin ziya.. zil sesi duymadık.. bastın mı.. 
 
zi--- yok basmadım da..burhan içerideler dedi.. saat 10'a geliyor .. 
ücretli,gece mesaisine mi kaldın.. 
 
tu--- nerdee.. boğaz tokluğuna, çalışıyoruz.. değil mi, burhan.. 
--- görevimiz .. 
tu--- hadi git sen.. iyi geceler.. 
--- peki efendim.. 
tu--- ziya içeri girsene... 
 
zi---gündüz,irem kötüydü .. ışığı da görünce,nasılsınız diye ..bakmak istedim.. 
girmeyim,köyden yeni dönüyoruz daha.. 
 
tu-- ruz?kiminle döndün.. 
zi--- abii.. iremden mi ,bulaştı nedir..atladın sende.. 
tu--- hah hah hah..olabilir.. 
 
çıktım koridora ,ağır ağır kapıya yaklaşıyorum...
ziya gördü tabi.. 
ir--- çok bilmiş...bana sataşmasan olmuyor değil mi..
zi--- iyii.. kendine gelmişsin.. arada bir ,karşılaşalım seninle... 
 
tunanın yanında durdum.. 
gülerek..
ir--- haklısın ama arada bir olsun..
 
zi--- bence de.. tek doz,,yeterli gelmiş.. bakıyorum.. 
aliyle zuhali, getirdim.. yarın için, alacakları varmış.. 
aliyi eve bıraktım da..zuhalle dönerken.......... neyse  size iyi geceler.. .. 
 
ir--- zuhal .. nasıl..
zi--- nasıl olsun... bildiğin gibi..yorgun.. üzgün,bitkin.. 
tu--- aşağıda yani.. çağırayım da.. gelsin...
zi--- abii.. ısrar etme.. ireme bozuk.. 
o kadar konuştum ama murtçu inadı var..onda da..
 
tu--- ver anahtarını ,geç içeri.. beni kırmaz.. 
 
zi--- anahtar üstünde ama.. bende geleyim.. beni gelmeye mecbur ettin, demesin.. 
bizde bozulmayalım...emrivakileri sevmiyor...
 
tu--- iyi gel.. irem.. kapıyı kapa.. 
ir--- tamam.. 

Hiç yorum yok: