Translate

2 Mart 2012 Cuma

661.bölüm..


belime koydu ,kolunu.. titriyor bedenim.. hissetmiş olmalı ki.. düşmeyim diye.. sarıldı iyice... 
tu--- gel..içeride uzan biraz..
ir--- uzanmak mı.. nereye.. 
tu--- yer ne zamandır ,sorun oldu.. 
 
yürümeye çalışıyorum da... gözlerim kararıp,elimi duvara koyunca..  kucağına aldı beni... 
 
 odama girince de...toplantı  masasının üstüne oturtturdu... 
 
kendi montunu ve benimkini getirip.. yaydı masaya.. 
yatırdı, sırt üstü.. askıda ki,şalımı üstüme örttü.. 
banyodan ,mutfaktan havluları toplamış.. onları da ,yastık yaptı.. 
bacaklarımı büküp.. yan döndüm..
 
beynim durdu..duyduklarımı ,aklım almıyor hala... 
içim ürperiyor.. düşündükçe... bu nasıl bir insandır.. 
kadınlık gururu.. hiç mi yok..sapıklığının boyutu ,korkunç... 
 
ovuşturarak,kolonya döktü..ellerime..  biraz da,koklattı. 
 
elimi ,avucunun içine alınca... araladım gözümü...
 
tu--- pantolonunun düğmesini aç.. mideni rahatsız etmesin.. 
çay getireceğim ,sana.. düşme sakın..masadasın... 
ir--- ......................istemiyorum.. gitme..
 
 
eli elimde.. oturdu sandalyeye.. hiç konuşmadık... 
 
15-20 dakika sonra.. kapı zili çalınca...tunanın elinden güç alarak, doğruldum.. 
 
tu--- yat sen.. kim geldiyse, gönderirim... yada  buraya almam..
ir--- olmazz 
 
sarkıttım bacaklarımı.. 
ir--- tamam,bak hadi.. 
 
tuna çıkıp.. kapıyı açarken... masadan,montları  havluları alıp... indim.. 
montları askıya astım,havluları da çekmeceme tıkıp.. koltuğuma oturdum...
 
tuna kısık sesle ..birisiyle konuşuyor.. duyamıyorum.. kulaklarım uğulduyor.. 
tansiyonum düştü herhalde... başımı yasladım ,arkaya... 
 
on dakika sonra... 
 
ero--- iroşumm.. 
 
odamın kapısında,dayımı görünce... zorla,ayağa kalktım.. 
ir--- buyur,dayı... hoşgeldin... 
tuna da ,arkasından girdi.. sarıldık dayımla... 
 
ero--- ne oldu ,sana.. 
ir--- pek iyi değilim.. otursana.. 
ero--- (gülerek) sen ayakta duramıyorsun.. sarhoş musun ne..
 
gülümsedim.buruk buruk.. . 
ir---  yaa,hemde nasıl sarhoşum bir bilsen..çarpıldım ,bir anda..
 
ero---  bende..sizi yemeğe götürmeye , gelmiştim..kutlayalım değil mi.. 
 
ir--- hıh.. çok incesin.. hangi iğrençliği kutlayacağız ki,dayı... 
ero---.................. 
 
 tuna ve dayım.. karşılıklı oturuyorlar.... bende yerimdeyim...
 
ero--- iğrençlik ,bize ait değil.. amacımız, onu konuşturup.. itiraf ettirmekti..
baş savcının..bana müjde verişini
duysaydın keşke.. abin boşanma ve velayet davası açabilir.. bu kutlanmaya değmez mi.. 
 
ellerini kenetleyerek...
tu---sağol dayı.. değer tabi.. evet konuşturdum,o da döktü içini.. abim boşanıp..kurtuldu ,diyelim.. 
bu stresle,ya biz ne olacağız.. şu halimize bak..
 ömür boyu,biryere kapatamayacağımıza.. 
e niyetini de ,bu kadar net ifade ettiğine göre.. ben ,potansiyel katil durumundayım..
fazladan,bu kadar çok detay vermesi de..açıkçası huylandırdı beni..  
sanki düzeneğin ,farkındaymış da.. 
oradan kurtulmak için.. kendi isteğiyle, ipi boynuna takmış gibi geldi..
kendi ellerimizle özgürlüğüne,kavuşturmuş olmuyormuyuz.. 
kurban kim,o mu.. ben mi, biz mi..
 
ero--- dama ,satranç bilirmisin.. 
tu--- bilirim.. 
 
ero--- iyi,çok faydalıdır.. birkaç hamle sonrasında ,rakibinin yapabileceklerini tahmin edersin.. 
her alanda uygularsan.. ufkunu geliştirir..
 bu da öyle.. 
 yapabileceği atakları  önceden görüp.. ona göre önlemler aldığımızı ,bilmeni isterim.. 
ne sen,katil olacaksın.. ne de o ,hayatınıza burnunu sokabilecek.. 
dışımızda gelişen etkenler de var ama hukuk yoluyla olmasını ,
istememizin sebebi buydu..
 o bizim istediğimiz, çerçevede özgür olabilecek.. 
şartlar ve kanunlar açık.. 
ne düşünürse,düşünsün..o ,sahiden ipi boynuna taktı.. 
resmi prosedürlerde onaylanma ,bir hafta içinde sonuçlanır.. 
sizin kriptonuz onaylandı ,hukuki süreç başladı bile.. 
dinlemeniz kaldırıldı.
o kişi de.. artık arayamayacak .. tamam mı.. 
 
tu--- tamam.. teşekkür ederiz.. 
 
yanına giderek.. arkasından.. eğilip.. boynuna sarıldım.. .. 
ir--- dayımm.. sağol.. bir kurtulamadın bizden.. 
ero-- (gülerek..)sizde sağolun.. iyi olun..tek isteğim o.. 
birde,kahve isteyeceğim ama.. niye kimse yok... 
 
gülerek.. doğruldum.. 
ir--- ben yaparım,efendim.. tuna ,kovdu herkesi.. 
ero--- nee.. niye.. 
tu--- hiç sorma dayı.. 
ir--- tuna ,kahve içersin dimi.. 
 
dayıma bakarak.. 
tu--- daha sert birşey olsa.. ne dersiniz.. 
ero---  damatlar ..aklımı çeliyor.. derim.. 
 
tu---  diğeri kim,ziya mı..
ero--- hımm.. sabah.. sıkmanın yanında,rakı votka vereyim mi dedi.. 
 
tu--- o der.. (gülümseyerek kalktı...) irem sen otur..ben getiririm.. 
ir--- çay alacağım bende.. dayı bir dakika müsade edersen.. 
ero--- tamam.. 

Hiç yorum yok: