Translate

2 Mart 2012 Cuma

660.bölüm..


tuna derin bir nefes alınca.. 
elinden bardağı alıp,kolunu tuttum.. 
 
ir--- sakin konuş ,amacımızı unutma.. tabi ,dinlendiğini de.. mutlaka itiraf etmeli..
ben dışarı çıkayım.. rahat konuş.. 
 
tu--- çıkma.. gizlim yok benim.. otur sende...dinle.. 
 
toplantı masasındaki koltuğa ..oturdu.. bende , iki sigara yakıp.. getirdim.. 
birisini tunaya verip ,iliştim koltuğa... 
kalbim, güm güm atıyor... 
 
telefon, iki kere daha çalınca.. 
tuna , hoparlöre bastı.. ben de ,duyayım diye... 
 
sigaradan ,bir nefes çekip.. 
tu--- buyrun.. ben ertuna kara .. kiminle görüşüyorum.. 
 
nes--- sesine kurban.. tanıdımm.. tanımazmıyım hiçç.. bende neslişah kara.. namı diğer.. karasevdalın.. 
 
tu---  abimin sevgili eşi ,beni arayıp.. hemde, kendince..şaka yapıyor..çok ilginç.. 
ben çok sevdiğim birisiyle evliyim ,yengeciğim ..unuttun mu..yoksa.. 
karasevdalım da,değilsin.. 
çünkü.. bizim aramızda.. hiç o tarz birşey olmadı ve olamaz da.. kendini kandırmaktan vazgeç artık.. 
 
hem beni,neden arıyorsun ki.. umduğun nedir..
olsa olsa.. yüzüne tükürülmeyi hak ediyorsundur.. onu da ,abim yapmış zaten...
 kendi evinde,yakalamış seni.. 
gözleriyle de, görmüş rezilliğini.. 
 
abimi aldattığın ,yetmiyormuş gibi... çocuğuna verdiğin zararı da mı ,düşünmedin.. o da görmüş
sizi.. 
sen kendine..birde.. anneyim,diyorsundur .... 
kulağını aç da ,duy.. 
...beni..hiiçç ilgilendir miyorsun.. muhatabın değilim.. 
şimdi, işim var.. seninle konuşmak istemiyorum.. kapat ve arama bir daha.. 
 
 
ne--- tunaa.. canımm..o adamı,adamları evime alırken.. 
seni düşünüyordum ,seninle beraber olduğumu ..hayal ediyordum ..ben.. 
 
sigarayı tablaya bırakıp... elimi sıkı sıkıya, ağzıma kapattım.. bir ses çıkartmayım diye.. 
 
tuna ,arkasına yaslandı.. sigarasını içerken ,bana bakıyor.. 
 
allahım neslişah  neler söylüyor.. 
 midemin bulantısını ,bastırmaya çalışıyorum.. kadın coştu.. 
hayallerini, fantazilerini anlatıyor.. 
hepsinde de ,tuna var.. 
tunayı nasıl tahrik ve mutlu edeceğini..ayrıntılı olarak anlatıyor...  ve ve.. ne çirkinlikler.. dökülüyor
ağzından.. sesinden bile,şehveti anlaşılıyor... offfff..offff..
işkence bu... 
 
(tuna bıyıklarını kemiriyor... kendini sıktığı ,o kadar belli ki... 
benim de, elimi bastırmaktan ,dudaklarım uyuştu)..
 
ona yaklaşmaya çalıştıkça..kaçtığı için,sitem edip... suçluyor birde... 
o olmalıymış..tunanın eşi..
 
"abinle,evlendim ama gözüm sendeydi.. büyümeni bekledim.. erkeğim, olman için.. 
herşeyi feda ederdim.. 
hala da ,vazgeçmiş değilim.. mutlaka birgün ,benim olacaksın.. seni elde edeceğim.. 
çocuğum da,abin de umurumda değil... hiç de,olmadı.. 
ben,senin çocuklarını doğurmak istiyorum... sana ,varisler vermek istiyorum.. " dediğinde... 
 
tuna ,telefona yaklaşıp.. 
" aaa , telefon açık kalmış..  karıcığımm.. bekle geliyorumm.. "
diyip.. arkadaki fişi çekiverdi... 
 
benim gözlerim, faltaşı gibi açılmış.. bakıyorum, boş boş...
 bulantım, had safhada.. 
tu--- irem...
başımı çevirip baktım..  
tu--- inandın mı, bana.. 
 
odadan nasıl çıkıp, lavoboya yetiştiğimi bilmiyorum.. kapıyı kapasam da.. sesleri duyuluyor..
onlarda beni ,duyuyorlardır mutlaka... 
 
koştum... gerginliğimiz de.. belli ya.. telaş ettiler.. yazık.. 
 
vahide hanım ,"irem hanımmm "diye... kapıya güm güm vuruyor.. 
derya ..sesini yükselterek.. "ne yaptınız,irem hanıma "dedi.. inanamıyorum... beni koruyor güya... 
iki günlük kız,tunaya kafa tutuyor.. 
sus diyorum,içimden..işinden olacaksın suss...
 
tuna" hepiniz,evinize gidin ... derhal.. çıkın buradan" diye.. bas bas bağırıyor... 
 
dışarıda....ve benim midemde..savaş var... içimde birşey yoktu zaten ,tamamen boşaldı...
elimi yüzümü yıkarken.. ...aynadaki halimden ,korktum inanın... 
kağıt havluyu yüzüme bastırarak... kapıyı araladım...
 
tuna ..vahide hanım , derya..songül..  koridorun karşı duvarına..  dizilmişler..yüzleri asık..  
gözgöze geldik...
 mantolarını ,giymişler ama bekliyorlar... gitmemişler.. 
tunaya, karşı geliyorlar yani.. isyan var... 
 
gülümsemeye çalıştım... 
ir--- hanımlar, gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz... gece ,cenaze evinde.. dışarıda oturduk.. 
üşütmüşüm.. herhalde... 
va--- ................
de--- emin misiniz.. irem hanım.. 
 
tu--- derya hanım... siz ne demek istiyorsunuz... çok sinirliyim.. işinizden olmak istemiyorsanız... konuşmayın.. 
 
tunanın, deryaya öfkeli bakışını..görmeliydiniz... kovacak şimdi..
deryanın da, hiç altta kalır yanı yok.. horoz gibiler... ama konuşmamalı.. 
koridora adım atıp.. sırtımı duvara yasladım... ayakta zor duruyorum... 
 
ir--- deryaa.. yapma.. gereksiz yere..itham ve itiraz ediyorsun.. 
durum ,nasıl görünürse görünsün..
imanız , endişeniz yersiz.. lütfen.. daha fazla konuşarak.. 
kendinizi ve beni zor durumda bırakmayın.. 
 
de--- peki ,irem hanım.. ama...  
ir--- (koluna dokundum... ) yeter artık..
 
va--- iyi akşamlar..   derya.. songül ,hadi hadi.. 
ir--- size de.. yarın görüşürüz... 
 
vahide hanım.. deryayı.. zorla çıkardı.. kapıdan.. 
songül de.. zaten,renk falan kalmadı .. 
 
tunayla, karşılıklı duruyoruz.. yine.. 
 
tu--- iyi misin.. 
ir--- sence.. 

Hiç yorum yok: