Translate

2 Mart 2012 Cuma

658.bölüm..


o da, oturup.. hareket etti.. 
 
 ziya, tam taksi şöförü gibi araba kullanıyor..yol tıkalı mesela, 
aralardan .. 
arka yollardan geçiveriyor.. dikkatli ama hızlı... 
ben put gibi duruyorum,kasmışım kendimi.. iyice.. 
 
zi---  24 yaşındayım.. 10 yıldır araba kullanırım.. hiç falsom yoktur, rahatla ..
eve hemen gitmen, gerekmiyorsa.. iki dakikalık ,bir işim var şurada... 
 
ir--- tamam tamam.. dur .. bende nefes alayım.. taksi şoförlüğü de mi, yaptın sen.. 
zi--- hah hah hah... evet yaptım.. 
 
durdurdu arabayı.. sağlık ocağı ,varmış orada.. hiç bilmiyorum ki, buraları.. 
tahminen ,yeni evlerinin arka taraflarındayız..
 bagajdan, ilaç  kolisini alıp..koşa koşa içeri girdi..
ben ,deriinnn bir nefes aldım... 
 
arabası da.. tertemiz.. yıkatmış herhalde.. 
vites başlığı ve direksiyonu..
 çok ilginç geldi.. yarış arabalarının direksiyonu gibi... küçük.. 
manevrayı ,o kadar kolay yapması bu yüzden demek ki.. 
vites başlığı da.. kuru kafa şeklinde..
 gözlerinde de..iki minik ,kırmızı lamba konulmuş.. 
 
kapı açılınca ,yakalanmış gibi irkilmenin ötesinde..gözlerdeki lamba yanınca ,ödüm koptu...... 
 
oturunca.. hareket etti ,hemen..ama çok hızlı gitmiyor artık.. 
 
zi--- getireceğime dair..doktora,eşantiyon  sözü vermiştim de.. ondan hızlı geldim.. 
burası ,çok yoksul bir bölge..
antibiyotiği ...iki tertip,yazdıklarına ..
 birisini eşantiyonlardan, veriyor.. hastaya.. yardım amaçlı..
 
ir--- senin,satış kotan doluyor.. ama hastaya yük olmuyor.. anlamışmıyım.. 
zi--- (gülerek..) evet.. bazı şeyleri yapabiliyoruz.. demiştim.. tuna nerede.. terk mi ,etti seni..
 
ir--- ya ziyaa.. laf sokuşturup durmasana.. 
 
zi--- niyee.. hak etmedin mi.. bence ettin.. fazlasını da ediyorsun..inan bana.. 
ir---sen olsan.. zuhali terk edermiydin... 
 
arabanın direksiyonuna.. tık tık diye vurdu... 
 
zi--- allah korusun... ben tuna değilim, zuhal de..allahıma bin şükür ki.. senin gibi değil.. 
mesela ben ,senin gibi bir hanımla evli olsam.. iki gün dayanamazdım...çok ciddi söylüyorum.. 
 melek gibi adamı ,bulmuşsun..kocanın kıymetini  bil.. 
çocuğunu kaybeden ,sadece sen değilsin..
mutlaka acıdır.. bilmiyorum,allah da göstermesin ama.. adam ağzını açmıyor,sen üzülme diye..
sen, ısıtıp ısıtıp önüne koyuyorsun..
 o da.. can yani... sen ,kocanı böyle  seviyorsan..sevme daha iyi.. 
ağlıyorsun, deşarj belki.. ama o ,anlatmıyor.. içine atıyor.. 
sonra ,taşma noktasına gelince.. içkiye sarılıyor..
senin paçaların, tutuşuyor tabi.. 
ya deşarj diye düşün.. yada o noktaya getirme... 
sorun da,çözüm de sensin.. 
 
ir--- (içimi çektim...) siz,konuştunuz mu.. 
 
zi--- anlamam için.. konuşmasına gerek mi ,vardı ki... apaçık görülüyordu.. 
kapana kısılmış, av gibiydi..gece..  avcı da sensin.. sadistmisin sen.. bırak adamı.. boğulmuş.. iyice.. 
sabır ,eder eder.. edemeyecek duruma gelince de.. patlaması şiddetli olur.. haberin olsun.. 
 
bulvara dönünce... 
 
ir--- ziyaa,zuhalde  kızdı... nasıl ,gönlünü alacağımı bilmiyorum.. bana,yardım et.. n'olursun..
 
zi--- o beni aşar.. murtçuları ,kızdırmayacağını bilmen gerekirdi.. zuhalle ,senin aranda o..
hiçç karışmam.. 
kolay affetmiyor.. bende etmem.. ne için kızdı.. sana.. 
ir--- söyleyememm.. 
 
zi--- hııı.. anladımm..sen ,bana laf söyledin dimi.. o yüzden sinirliydi.. 
tamaamm.. ireme şaka yapma dedi.. 
 birde ,benden yardım istiyorsun..öyle mi.. 
 
ir--- ya valla.. niyetim kötü değildi.. istemeden, çıktı ağzımdan...
üzgün ve pişman olduğumu söyle... lütfeenn... allah zuhaline kavuştursun ,tez zamanda...
dua ederim sana.. 
 
 içini çekerek.. evin önünde durdu...
 
zi--- amin..  dua edersin, demek..
zuhali , beni boşver.. biz dışarıdayız.. 
kızsak da.. görmesek de.. af etmesek de.. hiç birşey olmaz.. 
sen önce,kendine bak da.. evinin huzurunu ve kocanı kaçırma.. 
 
ir--- .....................  sağol getirdiğin,için.. beni iki dakika beklersen.. sevinirim.. 
 
zi--- ne için.. bekliyorum.. para mı getireceksin..yoksa.. 
ir--- evet.. 
zi--- ........... 
 
elimde poşet,indim arabadan... eve doğru..iki adım atmıştım ki "irem" diyince..
dönüp baktım... 
zi--- afiyet olsun.. selam söyle... 
 
aa,gaza basıp.. gitti..
 


Hiç yorum yok: