Translate

2 Mart 2012 Cuma

656.bölüm..



zi--- zuhali görüyor musunuz.. benim gitmem gerekiyor da... 
tu--- bizde gideceğiz.. 
ir----içeridedir..ben çağırayım.. 
ayağa kalktım... 
zi--- aman aman.. sen çağırma..
gitti eve doğru..
tu--- sen neredeydin..  
ir--- hiiç.. fadimenin evine gittim.. gideceksek.. ben de,vedalaşayım.. 
tu--- .....................
ziya ve zuhalin, bize doğru geldiklerini görünce durdum.. 
zu--- tuna gidiyor musunuz.. yemeğe kalsaydınız.. 
tu--- sağol zuhal.. ben akşam gelirim yine... 
zu--- tuna gelme abiciğim.. dinlenin.. uykusuz. yorgunsunuz... 
aro. geldiniz.. üçüncü gün buyrun.. yasin ,sende buyur.. annene hürmetlerimi ilet..
tu--- .........
ya--- peki, zuhal..  
zu--- ziya, gece sende gelme.. 
zi--- olmaz,gelirim benn.. 
zu--- irem ,sana da teşekkür ederim.. 
ir--- rica ederim.. teyzem nerede.. nazile neneye de.. 
zu--- ben söyledim..söylerim,irem.. girme ,muafsın sen... 
tu--- peki, zuhal...allah başka acı göstermesin.. başınız sağolsun.. hoşçakal.. 
zu--- amin..güle güle..
tokalaştı hepimizle... benimle bile..öpmedi yani..  
biz de .. enişteme ,babama ve oturanlara baş sağlığı diledik.. 
ziya,zuhalle konuşuyordu.. 
sonra o da geldi.. eniştemin elini öptü.. 
zi--- baba.. geleceğim tekrar.. yapmamı istediğin, birşey var mı.. 
os--- yok, oğlum.. sağolun.. allah ,acınızı göstermesin.. 
zi--- tu-- ya-- ir-- amin
yasin etrafına bakınıyor,figeni görebilmek için.. ama yoktu.. 
ergün ve aliyle de tokalaştık.. zuhal de geldi.. arabalarımıza kadar yolcu,ettiler bizi.. 
oturduk biz.. 
ziyada.. zuhale birşeyler söyleyip.. hareket etti.. 
dönüp, bize seslendi.. 
zi--- abi.. önden git.. yolu tam bilmiyorum.. 
tu--- tamam.. 
bizde döndük.. kornaya basıp.. yola çıktık...
saat 11 olmuş..  ziya arkamızdan geliyor... 
ir--- yasin sigarayı ,alabilirim.. ,
yasin verdi hepimize.. ben çakmakla yakıp.. camı da, açtım... 
ir--- lütfü abi, gelmedi mi.. 
tu--- geldi, cenazeyi defnettikten sonra.. hemen gitti..
ir--- dayım da, gitmiş herhalde... 
tu--- evet.. duruşması varmış.. 
ir--- yasin.. sende geciktin.. 
ya--- önemli değil,irem..  mağazayı açmışlardır.. 
ir--- figen konusunda ,düşüncen nedir..
ya---  iyi gibi.. bilet almak için..Adanaya geldiğinde uğrayacak, mağazaya davet ettim.. 
ir--- oooo.. hadi bakalım.. hayırlısı olsun.. 
ya---  evet.. ziya cesaretlendirdi,söyledim.. 
zuhale de,abilerine de.. hayran oldum.. çok tutkunlar,birbirlerine...
tu-- öyleler... sahiden.. zuhale de,acayip düşkünler.. onlarda onayladı ama 
kardeşleri  için.. ziyayı da.. aralarına aldılar.. ziya da.. farkında,aile olmuşlar.. tam anlamıyla.. 
ya--- çiftlikte gördüğümde.. ziyayı çok uçarı,aceleci ..hayatla dalga geçen ..
zuhal de,alabildiğine ağır.. ayağını sağlam basan, birisi ..olarak değerlendirip.. 
ikisi ne kadar ,ayrı uçtalar... nasıl anlaşacaklar ki,demiştim.. 
ama öyle değilmiş.. yanılmışım.. ikisinin de..göstermek istediklerini, görmüşüz.. 
gece..gayet , uyumlulardı.. allah bozmasın.. 
tu--- amin..
ir--- amin.. çok doğru tespit ,etmişsin.. yasin.. ziyayı, bende öyle değerlendirmiştim.... 
malesef, ben yeni anladım..hiç,görüldüğü gibi değilmiş..
başımı yasladım, koltuğa.. 
ir--- ben biraz gözümü kapatsam.. kusura bakmazsınız dimi.. 
ya--- tabi tabi.. 
tu--- uyu istersen.. 
ir--- uykum yok da, başım ağrıyor.. belki iyi gelir.. 
tu--- ilaç var ya,torpido da.. 
uzanıp,açtım.. torpido gözünü.. 
ilacı çıkartırken.. ruhsatın içindeki.. yasinin ehliyetini gördüm... unutmuş demek ki.
ilacı içtim suyla..
ir--- yasin,sigara almak için.. nereye gittin,sen.. 
ya--- karaisalıya gittim.. irem.. filtreli sigara yoktu.. orada.. 
 ehliyeti aldım.. elime.. 
fotoğrafı var..yasinin.. 
yasin kaya.. 
anne adı.. firuze ... 
baba adı.. ali kemal... 
doğum yeri,tarihi.. Adana.. 7.03.1952.. 
ehliyet alım yeri,tarihi.. Ankara ..1970.. 
uzattım arkaya.. 
ir--- ehliyetin, burada kalmış..
ya--- aa ,sağol..(aldı)iyi ki, gördün.. 
ir--- ilaç ,bahane oldu.. 
kayın babamın adı.. mahmutmuş.. amca beyin ,adı da..cemal.... ali kemal ,kim ki.. 
öylesine yazılmışta olabilir.. tabi.. 
sorsam ..  tunanın, yeniden aklına birşeyler getiririm diye ,sustum..
gözlerimi kapattığımda.. ziya hala arkamızdaydı.. ... 

Hiç yorum yok: