Translate

1 Mart 2012 Perşembe

646.bölüm..

bir saat sonra..

ayy pelte gibi olmuşum.. anahtarı vermeye giderken ,zor yürüdüm..
tuna,"ücretiyle yararlanabilirmiyiz belirli günlerde .. tenhayken.. yada akşamları "diye sordu..
"olabilir,proğrama bakıp.. sizi ararım diyince.. "kartımı verdim...  çok teşekkür ettik..

arabaya binerken...
ir--- sen kullan tuna..  ben müthiş ,yoruldum ve acıktım..
tu--- olur.. yiyelim de.. saçların nemli hala.. eve gidelim..

 oturduk yerlerimize...
ir--- güneşte kurur.. çabuk çabuk...
gülerek hareket etti..

yol üstündeki lokantadan... iki dürüm yaptırdı... arabayı da,kenara çekti..
.. bir yiyişim var..kıtlıktan çıkmış gibi..

ayranımı da bitirdim..
ir--- kesene bereket.. sabah,hiç birşey yememiştim.. sen kalkmayınca..
tu--- afiyet olsun ... niye yemiyorsun..irem aşkolsun.. şimdi miden ağrıyacak... bana yedirdin ama..

ir--- boşver şimdi,  ayıktın dimi..
tu--- hemde nasıl.. ama hala başım ağrıyor.. ziya nasıl acaba...

ir--- ben uyardım ..yarın bürodayım.. merak etme dedi..
tu---(ağzını silerek.. bana döndü.. ) gece ve havuz için.. sağol.. onları,sen çağırdın değil mi..

ir--- hımm..kim söyledi..
tu--- kimse.. ergün, beni zorla getirdiler diyince anladım..

ir--- ben ben.. ne yapacağımı bilemedim tuna.. çok depresif görünüyordun... başbaşa olunca..
aklındakilerden uzaklaşman, mümkün değildi.. zuhali arayıp.. gelin dedim.. kızdın mı.. bana..

tu--- (elimi tuttu.. )niye kızayım ki.. gelmeleri iyi oldu.. kötüydüm sahiden de... hala değişen birşey yok ama..
biraz sakinleştim.. denebilir...
ir---  ziya ve su mucizesi bu olsa gerek...
tu---( gülerek...) kendini hafife alma .. mesela,kimse beni buraya getiremezdi..

ir--- almıyorum da.. gece elim ayağıma dolaştı.. sana yetemediğimi hissedince, panikledim..
sanki,koptun benden.. dün olağandışı bir gündü ..kabul ediyorum da.. lütfen .. bir daha bu kadar..
içme olur mu...

tu--- arada bir deşarj gerekiyor.. sıkıntıyla içince.. dozu kaçırdım... sen bana
her zaman yetersin..  peki,içmem goncam..

ir--- (dudaklarımı büzerek ,öpücük attım..) sağol canımm..
şimdi ne yapmak istersin.. nereye gidelim...

tu---( motoru çalıştırırken... ) büroya gitmeyecek  misin...
ir--- hayır.. deli gibi çalışıp.. öğlenden sonramı.. sana ayırdım... ne istersen.. yapabiliriz..

tu--- (hareket etti...imalı imalı bakarak.. )her istediğimi öyle mi..
ir--- hı hııı..
tu--- hah hah. hah... önce aspirin içmeliyim..
********

bir eczanenin önünde durup... içeri girdi...
elinde aspirin,yanında lütfü abiyle beraber ..çıkmaz mı...

konuşarak arabaya yaklaştılar...
camı açtım artık...
lü--- merhaba ..
ir--- merhaba lütfü abi.. gözünüz aydın... allah analı babalı büyütsün..inşallah...
lü--- sağol irem...

ir--- neşe abla.. biraz dinlensin de.. rahatsız edeceğiz..kısmet olursa...
lü--- tabi,bekleriz... akşam annenlerle mevzusu oldu da..
sevim abla , kaynar yaptı.. haberin olsun... seviyormuşsun sanırım..

ir---( güldüm.. ) canım teyzem.. bilir,öyle şeyleri.. çok selam söyleyin.. neşe ablaya...

lü--- as..  tuna solgun görünüyorsun.. yarın hastaneye gel,bir tahlil yaptıralım..

tu--- gerek yok..lütfü bey..  gece ,içkiyi fazla kaçırmışız..ondan böyleyim..

lü--- hıı,şu mesele.. ziyayla beraberdiniz herhalde,sabah ayıkamamış görünüyordu 
ama on dakikada, cin gibi oldu.. onunla aşık atmayacaksın..azizim..
 o , genç.. tolare ediyor.. antidoksidan ,adı versin sana..

tu--- tamam.. neşe hanıma hürmetler.. tekrar gözünüz aydın, iyi günler...

yerine oturdu..hareket ettik..
ir--- bir gece.. gidelim bari..
tu--- gideriz.. (suyu alıp.. aspirini içti.. ) yata gidelim mi.. irem..
ir---  evden kazak ,çorap alalım ama..

tu--- şimdi eve gideriz.. telefon çalar falan..

ir--- anladım..da.. fişi çekiveriririz.. başın ağrıyor.. biraz masaj yapardım sana.. dinlenirdik..
yine de.. gitmek istersen gideriz.. yada bana iki saat izin verirsin... işlerimi ayarlarım..
yarın sabahtan açılırız.. seç..
hangisi olsun..
tu--- iyi.. eve gidelim öyleyse...

*****

eve gelip,yukarı çıkınca..ilk iş..olarak.. telefonun fişini çektim..
ir--- tamamdıırr..kimse canımızı sıkamaz..

çantayı yere bıraktı...
ayakkabılarını çıkarırken...

montumu astım bende...
ir--- çay yapayım mı sana..
tu--- boşver.. masaj istiyorum..

sarıldım beline..
ir--- formamı giymeliyim..
tu--- (gülerek..)gerek var mı..
ir--- evett,ben prensip sahibiyim..
tu--- hah hah hah...

******
oturma odasındaki divanda.. dizlerime yatırıp.. tunanın başına masaj yaptım... uyudu aşkım..
 başının altına yastık koyup.. kalktım usulca.. üstüne battaniye örttüm..
çantadaki mayolarımızı,çıkarıp.. yıkadım.. astım.. havluları makinaya koydum.. ses olmasın şimdi..

mutfağa girdim..  kurufasulye pişerken..  pilav ve salatayı da hazırladım...
bir sigara yakıp.. balkona çıktım..
saat altı.. olmuş.. yatmayım dedim,gece uyuyamam sonra..
gelip geçenlere bakıyorum..

ah--- huu..
 babamı karşı kaldırımda,görünce.. sigarayı ,balkona atıp söndürdüm..

ir--- gelsene baba..
ah-- niye telefonu açmıyorsunuz.. merak ettik.. annen,içim sıkılıyor dedi ..size bakmaya geldim..
iyi misiniz..
ir--- arıza var.. arıza... iyiyiz canım.. gel,kahve yapayım sana.. böyle konuşulur mu..
ah--- tuna nerede..
ir---  başı ağrıyordu da..ilaç içti.. uyuyor..

ah--- gelmeyim...  köye gideceğiz,ali amca.. vefat etmiş..
ir--- .. aaaaaaa.. ne zaman..
ah--- baldız,iki saat önce aradı.. ..annen de,yemek yaptı.. biz şimdi,gidiyoruz.. haberin olsun..
ir--- dur yaa.. yukarı gel.. açıyorum kapıyı..

Hiç yorum yok: