Translate

1 Mart 2012 Perşembe

645.bölüm..

eskiden, spor yaptığım tesisi arayıp..  çalıştırıcımı istedim..
"eşimle,antreman havuzunu bir saatliğine  sadece biz,kullanabilir miyiz.. uygun mudur",dedim..
"peki ,kimse yok zaten."dedi..

kalan jetonlarımı alıp,sevinçle eve geldim...
kapıyı açtım..sessizce... yatak odasına baktım... tuna hala uyuyor...

canım benim... kocaların hası o..
gidip ,yanına oturdum.. saçını okşayarak.. sevgiyle,öptüm.. yanaklarını..

tu--- hımm.. saat kaçç..
ir--- saat bir hayatım..
tu--- yapma yaa.. o kadar olmuş mu.. (bana bakıp..) sende mi uyanamadın... off başıım..
ir--- gittim de, geldim bile... birşeyler ye.. duş yap da... dışarı çıkalım.. hava çok güzel...
tu--- canım istemiyor irem... yatmak istiyorum..

ir--- hadiii...  tatilin ,tadını çıkaralım..
tu--- ama ben tatsızım..
ir---- .hortum yok.. suyu bardakla mı.. kovayla mı.. döksem acabaaa..
tu--- hah hah hah...

ellerinden tutup, çektim..
oturunca..
ir--- aşkımm.. havuza gidip..yüzeceğiz.. kendine gelirsin dedim..
tu--- hımm.. "nerede..hangi havuz.. ikimiz mi, sen ne giyeceksin".. gibi sorulara ,cevap ver önce...

 öptüm dudaklarını... "sürpriz olsun"... diyip.. kıkırdayarak kalktım yanından...

tu--- heyy..olmasın.. söylee...

kalktı o da....
ir--- sarıyı alırım ..
tu--- onu giymesen, daha iyi..
ir--- olurr.. giymeem..
tu--- hah hah hah...

o giyinirken..
iki sandviç hazırlayıp.. portakal suyu sıktım..
tuna kahvaltı istemem demişti.. zorla yedirdim yani..

***
balcalı kampüsüne geldik.. okullar tatil olduğu için ,tenha..
spor kompleksine girerken..

tu--- of yaa.. beni getirdin ama..
ir--- aması yok.. beraber gireceğiz..işte o kadar...
tu--- ne demek istediğimi biliyorsun,irem...
ir--- bilmem miii...

diyerek indim arabadan...

arkadan çantamızı aldım..
ir--- e hadiii...

tunada indi mecburen.. hava çookk güzel.. güneş pırıl pırıl.. parlıyor..
tu--- gel, göle girelim..
ir--- daha neler.. zatürre mi olalım.. gel gel.. izin aldım,antreman havuzu sadece bizim.. bir saatliğine...
tu--- (gülerek.. ) niye söylemiyorsun da.. kıvrandırıyorsun beni..
ir--- ama ama..  .çookk zevkliydii...

el ele girdik içeri.. antrenörümün odasına gittik önce..
 tunayla tanıştırdım... salonun kilidini, uzattı bana.. alıp,teşekkür ettim..

*****
antreman havuzunda... büyük kapıyı kilitleyip.... çantayı sandalyenin üstüne koydum.. çıkardım üstümdekileri..
 mayomu giymiştim zaten.. aceleyle,atladım suya..

tu--- beni bekleseydin..
ir--- (kollarımı açıp..) bekliyorum.. geell..
tu--- dubaide değiliz,irem hanım.. sakin ol..
ir--- hah hah hah...

*******

tüm sıkıntı,üzüntü ne varsa.. bedensel efordan sonra.. düşünemiyorsun..
azıcık uzaklaşınca iyi oluyor..
havuzda,kaç tur attık kimbilir..
 ikimizde perişan ,
nefes nefese çıktık ...

kurulanırken... kramplar giriyor..feci hamlamışım..
 koltuğa oturup..bacaklarımı ovdum..
tu--- çok mu kötüsün.. yavaşla diye...
ir--- of tuna.. canım acıyor..birde sen söylenme.. keyfimce,yüzdüm işte... nasılsa geçer...

gelip.. diz çöktü önümde.. bacaklarıma masaj yapıyor...
ir--- tamam tamam... geçti.. bırak..
(salondaki,kocaman saate bakarak... ) yirmi dakikamız var... bir daha ne zaman gelebileceğiz..ki..
ben tekrar gireceğim...

tu--- iyi sen bilirsin... tutuldum dersen,masaj yapmam...

ir--- hıhh.. yapmazsan yapma.. yaptıracak birisini ,bulurum nasılsa... hah hah hah...

gülerek ,atladım suya.. tuna da ,peşimden tabi.. iki dakikada ,yakaladı beni..
kollarımı arkadan tutarak... yasladı havuzun kenarına..

tu--- ne dedin sen,bir daha söyle bakayım...

gözlerinin içine baktım.. aşkla..
ir--- canımm.. ben söylerimde... dubaide değiliz demiştin .. dimi..
tu--- (gülerek...) havuzu nereye.. yaptırayım...

kollarımı bırakınca.. boynuna sarıldım.. sıcacık, suya bastırırken..

ir--- yatak odasınaa.. hah ha....guluk guluk..

Hiç yorum yok: