Translate

1 Mart 2012 Perşembe

643.bölüm..

al--- necmiyle,ben kurtardık desene... sen onlarla uğraşırken.. bizi unutursun...
zi--- hah hah hah.. dediğim gibi ,sana dokunmuyorum ama necminin evleneceği bayanla tanıştık..
ufak bir laf attım ortaya..necmi, kara kara düşünüyor.. ben,ne yapsam diye...

zu--- hepsi de..çok saygılılar.. bana karşı.. niye yaptın ki,ziya.. yazık..

zi--- yok yok,yazık değil.. iremin yanında..neler dediler.. söyledim ya...
şimdi abi... üç arkadaşım da.. hala babalarından para alıyorlar,işleri bir çünkü.. süt dökmüş kedi gibiler.
babaları beni çok seviyor,onların hakkında birşey diyeceğim diye ..ödleri kopuyor...

tu--- ohh sen rahatsın tabi.. açıklarını biliyorsun..
ir--- onlarda biliyorlar ama.. zuhale ulaşamamışlar demek ki..

zi---zu--- hah hah hah..

zu--- ulaştılar canım...  ruşen"çok aradın mı ,bu zibidiyi " dedi..
 mürsel tam diyecekti,babası gelince sustu...
necmi "bir ara konuşalım seninle.. yol yakınken vazgeç,bununla bir ömür geçer mi " dedi..
halil bey gibi.. yenge saçını mı ,boyattın ..
tanıyamadım diyenler de ..oldu..
cevaplarını aldılar.. tabi..

ir--- çok şanslısın ziya.. zuhal, ergün ve ali.. çok bağlılar birbirlerine.. seni de aralarına aldılar..
allah bozmasın..

"amiinn "dediler...
zi-- biliyorum irem..
tu--- ee.. macerayı duyamadık daha...
er--- tuna dur ya..
güldük..

zi--- Adanaya ilk geldiğimde.. ben yabancıyım diye ,onlar beni ağırladılar..her hafta sonu bir yere götürdüler,gezdik epeyce..
 buranın pavyonları ünlüymüş..
  seni birde gece eğlendirelim ,dediler. kışlık yakacak parasını aldığım gün,bendensiniz  dedim.. necmi,mürsel.. ergün,ben ..
birde başka bir ilaç firmasından ,evli arkadaşım yahya.. gittik..
normal bir eğlence yeri gibi.. bir kadın şarkı söylüyor..
garsonlar hizmet ediyorlar.. bir masada da ,kadınlar oturuyorlar... tuhaf bir durum yok yani..

tu--- hah hah hah...
zi---  içkiler sohbet.. havamız yerinde.. gülüp konuşuyoruz.. ergün"şu bayan güzelmiş.. "  dedi ...
er--- hah hah hah....

zi--- sabaha karşı, pavyondan dışarı çıktık.. 
ir--- dur ya.. arada ne oldu..

zi-- ir-- zu-- tu-- al-- er-- hah hah hah..


zi--- beş ton odun alabileceğim miktarı,kadınların içki parası olarak..  ödeyince.. ne olduğunun, ne önemi var.. yoksa,anlatacağımı mı sanmıştın irem..

ir--- şansımı deneyeyim demiştim.. ama senin ,faka basacağını hiç düşünmemiştim ziya... hah hah hah..

zi--- (gülerek )ama beni faka bastıranlardan, uyarmamalarının intikamını aldım.. ..
 mürsel , necmi ve yahya.. bütün kışlık yakacağımı..
hazırlayıp ,parti parti  beşinci kata  taşıdılar..
annemler de,diyorlar ki.. "ne iyi arkadaşların var..
devamlı odun geliyor eve... "

al-- er-- tu-- ir-- zu-- hah hah hah...

içkiler tazeleniyor devamlı... zuhal içmiyor,ben desen bir yudum alıyorum..

er--- ben almayım tuna..
al--- bende..

şişeyi gösterip..
tu---bitsin bu..
zi--- ben içerim.. nasılsa ,kenarda köşede saksı da yok...
zu-- ir-- tu-- er-- al--- zi--- hah hah hah...

zu---  gidilecek ,uzak yol da yok.. ziya.. tadı,kokusu berbat..bu zehir gibi şeyi nasıl içiyorsunuz..
anlamıyorum..
zi--- kadehinde zehirr olsa.. ben içerim ,bana getirr...



 hep beraber söyledik artık..
içkiler bitince.. koltuklara oturdular.. tunam iyi,yüzü gülüyor..
masayı topladık..zuhalle...
ben çay koydum.. zuhalde,bulaşıkları yıkıyor... kahve yaparken.. konuşuyoruz...

zu--- saadet teyzemi ve hülyayı hiç aramamışsın... çok bozulmuş.. haberin olsun..
ir--- size mi ,geldiler..
zu--- yok.. biz,gittik.. ziyayı yemeğe çağırdılar.. yani..
ir--- iyi ,teyzem incelemiştir ziyayı.. hayal abla ,nasıldı..

zu--- bildiğin gibi.. teyzem ,beyhanla hülyayı anlattı durdu.. dilek hanımın ,resimlerini gösterdi..
ir--- allah bahtiyar etsin.. içimden gelmiyor,teyzemi aramak.. ama hülyayı arayıp tebrik ederim..

zu--- ne yapacaksın,irem.. teyze işte... şimdi de,benimle uğraşıyor..  evlenip
Ankaraya gidebileceğimize takmış durumda..
vazgeçsek,memnun olacak .. herhalde...

ir--- kendisi kızını , göndermemiş gibi.. boşver sen.. hiç duyma onun dediklerini..
hayal ablayı ayırdı ya.. seni de..ayırsa mutlu olur..

zu--- kimsenin dediğini taktığım yok ama iki yüzlü tavırlarını da sevmiyorum.. annelerimiz..iyi ki,ona benzememiş..valla..

ir--- haklısın...

zu---  nurinin de, bebeği olacakmış..
ir--- öyleymiş.. onu aramayı da..istemiyorum...

zu--- ara irem..  terhis olmuş.... allah ona bir hanım vermiş ki.. evlere şenlik...
dırdır ediyordur,sen halasın.. nuri için ara...

ir---  annem söyledi de.. ben inanmamıştım... sen mi konuştun..

zu---önce annem,babam konuşup.. tebrik ettiler.. 
sonra da ben .. 
 nurinin askerliği bitmiş.. bebeğiniz de olacakmış.. gözün aydın dedim,şaziyeye..
 bana ..ağzında ki, sakızını çiğneyerek..
"sen kimsin kııııızzz,nurimin aşna fişnesimiydin yoksa.. ne kadar ilgilisin "diyince,dondum kaldım..
 nuri duydu sanırım.. telefonu
alıp.. "zuhal,n'olur kusura bakma.. seni tanımıyor ya " diye birşeyler söyledi..
yeterince, fikrin olmuştur sanırım...

ir--- abooo..  yazıklar olsun ...

(içimi çekerek... filcanları doldurdum... )
ir--- martın beşinde.. ertanla tunanın doğum günü  şerefine ,ararım..
zu--- teyzem çağırdı bizi..
ir--- (gülerek) daha beni çağırmadı biliyor musun... hadi gel..

beraber girdik..salona..
konuşuyorlardı..ikram edip ,oturduk.. bizde...

Hiç yorum yok: